// دوشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۰

معرفی بازی DISTRAINT: Deluxe Edition؛ یک تجربه ناب موبایلی

DISTRAINT: Deluxe Edition یک بازی ماجراجویی ترسناک و جذاب است، که با داستان عجیبی که دارد شما را وارد مسیر طولانی خود می‌کند. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

بازی‌‌های سبک ماجراجویی جزء جدانشدنی صنعت بازی‌سازی هستند و طرفداران بسیار زیادی در سرتاسر دنیا دارند. این بازی‌ها به‌خاطر جوی که همیشه با خود دارند یکی از انتخاب‌های گیمرها هستند. از زمانی‌که ‌دست بازی‌سازان موبایل در ساخت بازی‌های موبایل باز شده است، بازی‌های ماجراجویی زیادی برای این پلتفرم منتشر شده‌اند. به‌عنوان مثال، بازی اندروید 41148 که توسط مهدی فنایی ساخته و منتشر شده است یک بازی ماجراجویی با داستانی عمیق است که طرفداران زیادی را جذب خود کرد؛ از دیگر بازی‌های ماجراجویی بسیار موفق موبایلی می‌توان به بازی Old Man’s Journey اشاره کرد. در این مقاله به معرفی بازی فوق‌العاده جذاب Distraint می‌پردازیم.

مقاله‌های مرتبط:

بازی موبایل Distraint شما را در نقش Price، شخصیت اصلی بازی قرار می‌دهد. Price در شرکت خرید و فروش ساختمان کار می‌کند. مسئولیت او توقیف خانه‌هایی است که به دلایل مختلفی باید از صاحب آن‌ها گرفته شوند. ولی کار Price باعث شده است که، درگیری‌های ذهنی زیادی در او ایجاد شود.

Distraint

بازی درواقع به نوعی عذاب وجدان های Price در قالب توهمات او نشان می‌دهد.

بازی درست از جایی شروع می‌شود که در یک ساختمان هستید و باید دنبال خانمی به‌نام Goodwin بگردید. بعد از پیدا کردن خانم Goodwin سر توقیف خانه به دلیل پرداخت نکردن بدهی خود صحبت می‌کنید. بعد از صحبت با خانم Goodwin مهلتی به او داده می‌شود که بتواند مشکل خود را حل کند. با خروج از خانه و زمانی که قصد دارید از آسانسور استفاده کنید متوجه می‌شوید که برق آن دچار مشکل شده است. در همین حین در یکی از واحدها شکسته می‌شود و به ناچار وارد آن خانه می‌شوید. وقتی وارد آن خانه می‌شوید با صحنه های عجیبی روبه‌رو می‌شوید؛ یک نفر با اسلحه خودکشی کرده است.

Distraint

روند گیم پلی بازی به‌گونه‌ای است که باید به جزئیات دقت کنید. درواقع بیشتر آیتم‌هایی که لازمه‌ی ادامه بازی است مخفی شده‌اند. به‌عنوان مثال، در قسمتی از بازی که در جنگل روایت می‌شود باید شومینه‌ای را روشن کنید. که بعد از کلی گشتن متوجه خواهید شد که کاغذهای بی مصرفی که در سطل زباله است برای روشن کردن شومینه لازم است. سیستم آیتم‌ها به‌گونه‌ای است که شما نهایتا می‌توانید سه آیتم را بردارید و آن را در جایی که لازم است استفاده کنید. سیستم گفت‌و‌گوها در بازی در روایت داستان و نیز در حل معما‌های بازی نقش مهمی را دارند و اگر با دقت به آن‌ها توجه کنید می‌توانید معماهای بازی را حل کنید. گرافیک بازی متناسب با جو آن بسیار عالی کار شده و تمام جزئیات با دقت و هدفی خاصی در بازی جای داده شده است. بیشتر مواردی که در بازی می‌بینید دارای نکاتی هستند که با انتخاب هر یک از این موارد اطلاعاتی بیشتری درباره آن خواهید دانست.

Distraint

اگر تمام مواردی را که درباره بازی گفته شد کنار بگذاریم چیزی که بازی را فوق‌العاده جذاب می‌کند موسیقی بی‌نظیر آن است. بطوریکه از منوی بازی تا سکانس پایانی بازی موسیقی همیشه در بهترین حالت خود قرار دارد و گیمر را مجذوب خود می‌کند. پیشنهاد می‌شود اگر قصد تجربه بازی را دارید حتما با هندزفری آن بازی کنید.

بازی Distraint که فقط توسط یک نفر به نام Jesse Makkonen ساخته شده است، یک بازی بی‌نظیر در سبک ماجراجویی و البته ترسناک است که گیمر را از ابتدا تا انتهای آن جذب خود می‌کند. شاید بتوان گفت هدف Distraint قرار دادن گیمرها در شرایطی است که دوست ندارند آن را انجام بدهند ولی مجبور به آن هستند. درآخر اگر علاقه‌مند به بازی‌های ماجراجویی با داستانی درگیر کننده هستید Distraint یک پیشنهاد ویژه برای شما است و شاید به تجربه چندباره آن بینجامد.

این بازی برای سیستم‌عامل ویندوز، اندروید و آی او اس عرضه شده است و می‌توانید از لینک‌های زیر آن را دانلود کنید.

دانلود بازی DISTRAINT: Deluxe Edition


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده