نویسنده: سجاد پاک آیین
// دوشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۰

معرفی بازی موبایل Unitied؛ پازل‌های بلوکی

بازی موبایل Unitied پازل‌های جذاب و درجه یکی در اختیار شما قرار داده می‌شود که به سختی می‌توانید از انجام آن دست بکشید. با زومجی همراه باشید.

بازی‌های پازلی یکی از چالش‌برانگیزترین و جذاب‌ترین سبک‌ها در صنعت بازی‌های ویدیوی است. این آثار با هدف محک زدن توانایی ذهنی بازیکنان، سعی می‌کنند بازیکن را دچار چالش کنند. این سبک محبوب طرفداران بسیار زیادی در پلتفرم موبایل دارد و بازیکنان بسیاری به صورت روزانه در حال انجام آثار معمایی هستند. با این اوصاف، بازی‌سازی به نام Peter Hijma بازی موبایل Unitied را توسعه داده است که بازیکن در فضایی ساده اما جذاب، معماهای مختلفی را حل می‌کند. در این مطلب قصد داریم این بازی اندروید و آیفون را معرفی کنیم. پس تا پایان همراه زومجی باشید.

Unitied

گیم‌پلی بازی  روان با پازل‌هایی باکیفیت و جذاب است

بازی اندروید Unitied یک اثر در سبک پازلی مینیمالیست و آرامش‌دهنده است که گیم‌پلی ساده‌ای دارد. روند بازی به اینگونه است که تعدادی بلوک در صفحه بازی قرار گرفته و بازیکن با کشیدن انگشت خود به سمت چپ، راست، بالا و پایین برروی صفحه نمایش، بلوک‌ها حرکت می‌دهد تا آنها را در مکانی که مشخص شده قرار دهد. گیم‌پلی بازی بسیار روان و بهینه طراحی شده است و بازیکن به راحتی می‌تواند بازی را انجام دهد. تعداد ۵۰ مرحله در بازی آیفون Unitied تعبیه شده است که به مرور پازل‌های بازی سخت‌تر و چالش‌برانگیز می‌شوند. جالب است بدانید، شکل و شمایل کلی بازی بسیار ساده و آسان هستند، اما معماهای این اثر به سادگی ظاهر بازی نیستند و از جزئیات بالا و عمیقی برخوردار هستند. در مجموع، گیم‌پلی بازی می‌تواند بازیکنان را به خود سرگرم کند و رضایت آنها را جلب کند.

Unitied

فضای کلی بازی ساده طراحی شده و در خدمت پازل‌های بازی است

بازی موبایل Unitied دارای گرافیکی ساده و دوبعدی است. مراحل بازی در فضایی کرم رنگ قرار دارند و هیچ منوی خاصی در بازی تعبیه نشده است. فضای ساده بازی باعث شده است بازیکن تمرکز بیشتری برروی پازل‌ها داشته باشد. موسیقی متن بازی حال و هوایی آرامش‌بخش و ملایم دارد که به بازیکن کمک می‌کند تا با خیالی راحت برروی پازل‌ها کار کند. لازم به ذکر است، بازی موبایل Unitied اثری آفلاین و فاقد سیستم پرداخت درون برنامه‌ای است.

Unitied

بازی موبایل Unitied اثری مهیج و درجه یک است که به تمام علاقه‌مندان به بازی‌های معمایی توصیه می‌شود این بازی را تجربه کنند. گیم‌پلی ساده با پازل‌های جذاب، گرافیک بصری ساده و موسیقی آرام بازی، موجب شده است این اثر جزو بهترین بازی‌های اندروید چند وقت اخیر قرار بگیرد. بازی Unitied هم‌اکنون با قیمت ۱ دلار در فروشگاه‌های اپ استور و گوگل‌پلی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید از طریق لینک‌های پایین، این بازی هیجان‌انگیز را دانلود و تجربه کنید:

دانلود بازی اندروید و آیفون Unitied

برای مشاهده‌ و مقایسه مشخصات فنی و قیمت روز گوشی در فروشگاه‌های اینترنتی معتبر به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید: به‌روزترین قیمت گوشی شیائومی و قیمت گوشی هواوی در این بخش در کنار تصاویر رسمی، بررسی کاربران و پرسش‌های متداول در اختیار کاربران قرار گرفته است. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده