نویسنده: سجاد پاک آیین
// یکشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Dream Detective؛ کارآگاه رؤیایی

در بازی موبایل Dream Detective به‌عنوان یک کارآگاه به جستجوی رؤیاهای گمشده سرزمین Dream می‌روید و پازل‌های متنوعی را حل می‌کنید. با زومجی همراه باشید.

بازی‌های پازلی جزو جذاب‌ترین و مهیج‌ترین سبک‌ها در پلتفرم موبایل هست که استودیوهای گوناگونی آثار باکیفیتی از این سبک توسعه می‌دهند. سبک پازلی دارای معماهای متنوعی است که هوش بازیکنان را دچار چالش می‌کند و توانایی ذهنی آنها را محک می‌زند. یکی از شاخه‌های مهم این سبک، بازی‌های کارآگاهی یا تحقیقاتی هستند؛ در این آثار بازیکن در محیطی شلوغ قرار می‌گیرد و آیتم‌های مشخص شده‌ای را در این محیط باید جستجو و پیدا کند. با این اوصاف، استودیو Century Game بازی موبایل Dream Detective را توسعه داده است که در سبک پازلی و کارآگاهی است. در این مطلب قصد داریم این بازی اندروید و آیفون را معرفی کنیم. پس تا پایان همراه زومجی باشید.

Dream Detective

Dream Detective

Dream Detective

گیم‌پلی بازی جذاب و چالش‌برانگیز است

بازی اندروید Dream Detective درباره کارآگاه اَلی هست که در عصر سه‌شنبه خود را در سرزمین Dream می‌بیند و متوجه می‌شود زمان در این سرزمین ناپایدار است. او به مرور می‌فهمد که فردی مرموز در این سرزمین حضور دارد که رؤیاهای این سرزمین را می‌دزدد تا با استفاده از آنها کریستال زمانی را بسازد و به قدرت کنترل این سرزمین برسد. داستان بازی شروع ماجراهای پازلی است و مراحل متنوع و جذابی در انتظار بازیکن هستند. روند بازی به اینگونه است که بازیکن وارد مرحله بازی می‌شود، و با جستجو کردن در محیط بازی، افراد یا اشیا مشخص شده‌ای را باید پیدا کند. هر مرحله دارای سه درجه سختی Beginner و Detective و Expert است که به مرور جستجوی اشیا برای بازیکن سخت‌تر و چالش‌برانگیز می‌شود. مراحل بازی نیز به دو بخش Classic و Time Limited تقسیم می‌شوند که هرکدام را جداگانه معرفی می‌کنیم. در مرحله Classic، بازیکن وارد محیط بازی می‌شود و به جستجوی اشیا می‌پردازد و در انتها جوایزی دریافت می‌کند. مرحله Time Limited، دارای محدودیت زمانی یک دقیقه‌ای است که بازیکن باید در کمتر از یک دقیقه آیتم‌های مشخص شده را پیدا کند و در آخر جوایزی دریافت کند. مراحل بازی آیفون Dream Detective متنوع و زیبا هستند و بازیکن فضاهای متفاوتی را تجربه می‌کند. لازم به ذکر است، این بازی دارای سیزن پس است که بازیکنان می‌توانند با خرید این اشتراک از جوایز ویژه‌ای بهره‌مند شوند.

Dream Detective

Dream Detective

Dream Detective

تمام محیط بازی به صورت دستی طراحی و اجرا شده است

بازی موبایل Dream Detective دارای گرافیکی دو‌بعدی و زیبا است که سازندگان تمام محیط بازی را به‌صورت دستی طراحی و اجرا کرده‌اند. مراحل بازی دارای ایستر اگ‌ها و موارد هیجان‌انگیزی است که می‌توان از دیدن آنها لذت برد. موسیقی متن بازی حال و هوایی ریتمیک و دلنشین دارد که به خوبی احساس حضور در یک سرزمین رؤیایی به بازیکن منتقل می‌شود. لازم به ذکر است، این بازی دارای سیستم خرید درون برنامه‌ای است که بازیکن می‌تواند با پول واقعی آیتم‌های مختلفی را از فروشگاه بازی خریداری کند.

بازی موبایل Dream Detective اثری جذاب و چالش‌برانگیز است که تجربه آن به علاقه‌مندان به سبک پازلی توصیه می‌شود. خوشبختانه استودیو Century Game پشتیبانی خوبی از بازی می‌کند و شاهد انتشار مراحل جدیدی به بازی هستیم. گرافیک چشم‌نواز، مراحل متنوع و گیم‌پلی روان بازی موجب شده است این اثر جزو بهترین بازی‌های اندروید قرار بگیرد. بازی موبایل Dream Detective هم‌اکنون به‌صورت رایگان در فروشگاه‌های اپ استور و گوگل‌پلی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید از طریق لینک‌های پایین، این بازی مهیج را دانلود و تجربه کنید:

دانلود بازی اندروید و آیفون Dream Detective


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده