نویسنده: Mehdi Rh
// یکشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل I Love Hue؛ یک پازل رنگارنگ

I Love Hue یک بازی فکری و معمایی با پازل‌های فراوان است که با محیط رنگارنگ، شما را حسابی سرگرم نگه می‌دارد.

بازی اندروید و آیفون I Love Hue اثر استودیو !Zut یک بازی با معماهای جذاب و در عین حال چالش بر‌انگیز است که با محیط‌ رنگارنگ و چشم‌نواز خود می‌تواند گیمر‌ها را سرگرم کند.

استودیو !Zut پیش از این هم بازی سرگرم کننده Klick Klack را عرضه کرده بود که با معماهای جذاب توانسته بود علاقه‌مندان به سبک پازل را معتاد خود کند. این بار استودیو !Zut، بازی I Love Hue را با همان سبک پازل و پر‌ از معما اما با محیطی خوش آب و رنگ تر که از دیدن آن خسته نمی‌شوید، عرضه کرده است. I Love Hue سعی دارد با استفاده از رنگ‌ها و تضاد میان آن‌ها، یک محیط زیبا و سرگرم کننده برای گیمر‌های علاقه‌مند به پازل فراهم کند تا دقت و سرعت آن‌ها را به چالش بکشد.

i love hue

مکانیزم گیم‌پلی بسیار ساده است و شما باید بلوک‌های رنگارنگی را که به‌طور تصادفی درکنار یکدیگر قرار گرفته شده‌اند، مرتب کنید. پس از شروع بازی و بعد از آموزش کوتاهی که پشت سر می‌گذارید وارد محیط اصلی می‌شوید. در این محیط که به‌سادگی تمام طراحی شده است، مربع‌های کوچک و رنگارنگی مشاهده می‌کنید که در همان ابتدا، توجه را به خود جلب می‌کند.

مکانیزم گیم‌پلی بسیار ساده است و شما باید بلوک‌های رنگارنگی را که به‌طور تصادفی درکنار یکدیگر قرار گرفته شده‌اند، مرتب کنید.

به‌طور خلاصه، وظیفه اصلی در بازی، مرتب کردن چیدمان بلوک‌ها براساس رنگ آن‌ها است. هر بلوک رنگ منحصر‌به‌فرد خود را دارد و از رنگ‌های سرد و بی‌روح گرفته تا رنگ‌های گرم و جذاب، شما را با جذابیت خود درگیر می‌کند. اختلاف رنگ هر بلوک با دیگری می‌تواند کم و زیاد باشد و باید آن‌ها را طوری کنار هم قرار دهید که رنگ‌ بلوک‌ها به‌صورت تدریجی تغییر کند. با مرتب کردن و چیدمان صحیح، می‌توانید در پایان هر مرحله هارمونی جذابی از رنگ‌ها را درکنار یکدیگر مشاهده کنید و همچنین به ادامه مراحل بپردازید. در هر مرحله علاوه‌بر بلوک‌هایی که می‌توانید آن‌ها را در محیط جابه‌جا کنید، بلوک‌هایی هم در نظر گرفته شده که ثابت هستند و قادر به جابجایی آن‌ها نیستید. درواقع این بلوک‌ها که با نقاطی سیاه روی آن‌ها مشخص شده‌اند، ابتدا و انتهای مسیرهایی هستند که باید در این مسیرها، مربع‌های کوچک رنگارنگ بازی را براساس رنگ‌هایشان مرتب کنید. با پشت سر گذاشتن مراحل، مسیرهایی که باید آن‌ها را پر کنید سخت‌تر شده و پیدا کردن بلوک‌های مناسب برای قرار دادن در مسیر، به دقت بیشتری نیاز دارد. 

متن جایگزین
متن جایگزین
متن جایگزین

در هر مرحله ترکیب رنگ‌ها تغییر می‌کنند و نحوه تغییر رنگ بلوک‌ها به‌نوعی است که چشمانتان از ادامه بازی و پشت سر گذاشتن مراحل خسته نمی‌شود. 

تغییر رنگ بلوک‌ها  گاهی اوقات بسیار جزئی است. به طوری‌ که برای پیداکردن چیدمان صحیح، حسابی به دردسر می‌افتید.

گاهی اوقات باید به‌صورت افقی بلوک‌ها را مرتب کنید و گاهی اوقات هم مکانیزم بازی از شما می‌خواهد که چیدمان بلوک‌ها را به‌صورت عمودی کامل کنید. ترکیب معما‌های بازی با رنگ‌های مختلف بسیار جذاب از آب درآمده و می‌تواند هرکسی را حسابی به چالش‌های خود معتاد کند. تغییر رنگ بلوک‌ها گاهی اوقات بسیار جزئی است. به طوری‌ که برای پیداکردن چیدمان صحیح، به دردسر می‌افتید. پس از پایان هر مرحله عملکرد شما با شکل‌هایی جذاب ارزیابی می‌شود و سیستم بازی‌، شما را به مرحله بعد هدایت می‌کند. محیط‌های مراحل مختلف هم بسیار چشم‌نواز و در عین حال ساده طراحی شده‌ اند و با مربع های کوچک رنگارنگ خود، هارمونی زیبایی از رنگ‌ها را درست می‌کنند. در بعضی مراحل راهنما‌هایی درنظر گرفته شده است که کار را راحت‌تر می‌کنند. اگر چند بار یک حرکت اشتباه را تکرار کنید، سیستم بازی تذکر می‌دهد که حرکت شما اشتباه است و باید به سراغ راه‌حل‌های جدید بروید. مثلا اگر سعی کنید بلوک‌های ثابت را جابه‌جا کنید، پس از چند بار اشتباه متوجه می‌شوید که باید به‌دنبال راه حلی جدید برای پشت سرگذاشتن مرحله باشید. موسیقی بازی هم به خوبی با سبک بازی و معما‌های آن ادغام شده است تا شما را در دنیای رنگارنگ خود غرق کند. همچنین می‌توانید علاوه‌بر کسب امتیاز در بازی، امتیازات خود را با دوستان و سایر گیمر‌ها مقایسه کنید.

متن جایگزین
متن جایگزین
متن جایگزین

 اگر به بازی‌های معمایی علاقه‌مند هستید و به‌دنبال یک بازی فکری خوش‌ساخت می‌گردید، I Love Hue می‌تواند پازل‌های جذابی را ارائه دهد و در طی مراحل خود، شما را حسابی سرگرم نگه دارد. درکنار دانلود بازی می‌تواند نظر خود را با ما در میان بگذارید و همچنین در صفحه‌ی بهترین بازی های اندروید زومجی، فهرست کاملی را از بهترین بازی‌ها مشاهده کنید.

دانلود بازی I Love Hue


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده