نویسنده: شعیب شاهدی
// یکشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل World Robot Boxing 2؛ ربات‌های بوکسور

بازی اندروید World Robot Boxing 2 اثری جدید از گروه ریلاینس گیمز در سبک مبارزه‌ای و مشت‌زنی است. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

اگر برای تجربه‌ی بازی اندروید World Robot Boxing 2 محصول جدید استودیو ریلاینس گیمز آماده هستید، بهتر است ربات خود را روغن‌کاری کنید و دستکش‌های بوکس خود را بپوشید! این بازی زیبا که در سبک مبارزه‌­ای و ورزشی توسعه یافته است به گونه‌ای دنباله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی بازی موبایل Real Steel: World Robot Boxing محسوب می‌شود. استودیو ریلاینس گیمز با بهره‌گیری از گرافیک خیره کننده، جلوه‌های صوتی عالی و گیم‌پلی روان سعی دارد داستان را در آینده‌­ای فرضی روایت کند که با پیشرفت فناوری، ربات­‌ها به­‌جای انسان­‌ها به رینگ مبارزه می­‌روند. ربات­‌های متعددی از فیلم Real Steal در این بازی حضور دارند و برای تجربه بازی اتصال به اینترنت مورد نیاز است. بازی یک حالت چندنفره آنلاین هم دارد که می‌تواند شما را تا مدتی سرگرم کند.

بازی موبایل world robot boxing 2

برای ورود به دنیای هیجان‌انگیز مسابقات جهانی مشت‌زنی ربات‌ها آماده باشید! بازی از جایی شروع می‌شود که شما به عنوان یک تازه‌کار کنترل یک ربات را در دست گرفته و شروع به مسابقه دادن با حریفان می‌کنید. تمام این اتفاقات در زمانی رخ می‌دهد که تکنولوژی به قدری پیشرفت کرده است که انسان‌ها توانایی تولید و ساخت ربات‌هایی با قابلیت مشت‌زنی و کنترل از راه دور را دارند. دنیای بازی برگرفته از فیلم Real Steel است. اگر از طرفداران این فیلم باشید یا فیلم را یک‌بار دیده باشید، تجربه بازی بسیار لذت‌بخش‌تر خواهد بود. گرچه این فیلم نتوانست آن زمان محبوبیت قابل توجهی کسب کند ولی بازی قبلی این مجموعه توانست توجه خوبی را جلب کند. در این بازی شاهد حضور اتم، زئوس و ربات‌­های مختلفی هستیم که در فیلم هم جزو شخصیت‌های اصلی بودند. در طول بازی شما می‌توانید 66 ربات در شش کلاس متفاوت را آزاد کنید و به مبارزه حریفان بروید. هر چه در خط داستانی بیشتر جلو بروید وارد مسابقات با سطح بالاتر می‌شوید و باید با حریفان قوی‌تر دست و پنجه نرم کنید. در ابتدا مسابقات در سطح مبتدی جریان دارند. اگر تمام مبارزه‌ها را ببرید و تمام مراحل را تمام کنید به عنوان قهرمان تمام مسابقات مشت‌زنی شناخته خواهید شد.

بازی موبایل world robot boxing 2

بازی از جایی شروع می‌شود که شما به عنوان یک تازه‌کار کنترل یک ربات را در دست گرفته و شروع به مسابقه دادن با حریفان می‌کنید.

سیستم گیم‌پلی بازی World Robot Boxing 2 در بخش حرکات مشت‌زنی و ترکیبی شما را ناامید نخواهد کرد. این بازی از جهات مختلف مشابه نسخه‌های قدیمی بازی کنسولی محبوب Tekken است. هر ربات قابل بازی دو حرکت قدرتی مخصوص به خود را دارد. برای اجرای این ضربات قدرتی باید با ضربه زدن به حریف نوار قدرت را پر کنید. بعد از پر شدن نوار قدرت می‌توان حرکت مخصوص را روی حریف اجرا کرد. برای ضربه زدن دو دکمه A و B وجود دارند. گیم‌پلی بازی روان است، اما به نظر می‌رسد شکست دادن رقیب در بخش داستانی چالش بر‌انگیز نیست. در حدی که می‌توان با یک نوع ضربه تمام حریفان را شکست داد. تنها در صورتی یک مبارزه سخت خواهد شد که سطح ربات رقیب از ربات شما خیلی بالاتر باشد. صداگذاری ضربات مشت و تماشاچی‌ها بسیار عالی انجام شده است. گرچه صداگذاری گزارشگر خوب است و هیجان زیادی به مسابقه می‌دهد اما بعد از مدت کوتاهی تکراری می‌شود. حجم بالای بازی گرافیک جذاب و دیدنی و جلوه‌های حرکتی تماشایی را به ارمغان آورده‌ است.

بازی بخش‌های مختلفی دارد که می‌توان به بخش داستانی، حالت آنلاین، اتحاد با سایر بازیکن‌ها و بخش رویداد‌ها اشاره کرد. بخش داستانی شامل چند فصل است که هر فصل دارای چند قسمت مختلف است. در هر قسمت باید چالش‌های مختلف تکمیل شود تا به قسمت‌های بعد برسیم. یکی از چالش‌ها حالت مبارزه با دو ربات است. در بخش داستانی حالت چند شاخه شدن مسیرها وجود دارد. یعنی می‌توانید یک مرحله را با مبارزه با ربات‌های مختلف به اتمام برسانید. ولی اگر بخواهید بازی را کامل تجربه کنید و همه جایزه‌ها را بگیرید باید برخی مراحل را دو یا حتی چندین‌بار تمام کنید. حالت آنلاین دارای یک مبارزه یک به یک است. سرور‌های بازی سرعت خوبی دارند و شروع مسابقه در این حالت سریع است. به صورت آنلاین می‌توان با دو یا سه ربات هم به مبارزه رقیبان رفت. بعد از هر بار مسابقه آنلاین ربات استفاده شده تا زمان مشخصی نمی‌تواند در مسابقه دیگری استفاده شود. در حالت اتحاد باید با بازیکن‌های دیگر یک تیم را تشکیل داده و به مبارزه با تیم‌های دیگر بپردازید. بخش رویداد‌ها شامل تعداد مشخصی مبارزه می‌شود که زمان تعیین شده‌ای برای تکمیل دارند.

بازی موبایل world robot boxing 2

از دیگر بخش‌های بازی می‌توان به قسمت مدیریت ربات‌ها اشاره کرد. در این‌جا می‌توانید ربات‌های خود را تا ده سطح ارتقا بدهید و ربات‌هایی را که هنوز باز نکرده‌اید بررسی کنید. در قسمت لوت هم می‌توانید جعبه های بدست آمده در طول بازی را باز کنید و از محتوایات آن استفاده کنید. در بخش استور می‌توانید با پول یا با تماشا کردن ویدیوی تبلیغاتی آیتم‌های مختلف را بخرید و آزاد کنید. یعنی بازی دارای خرید درون برنامه‌ای و تبلیغ درون برنامه‌ای است.

در نهایت اگر از طرفداران بازی‌های ورزشی و مبارزه‌ای هستید و از علاقه‌مندان به باز‌ی‌هایی مثل Tekken هستید این بازی به شما پیشنهاد می‌شود. لینک دانلود بازی در پایین قرار داده شده است.

دانلود بازی World Robot Boxing 2


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده