نویسنده: Mehdi Rh
// شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل ENYO؛ الهه یونان باستان

بازی ENYO، یک بازی استراتژیک و دو بعدی با ایده‌های جدید است که سرعت عمل و دقت شما را به چالش می‌کشد.

بازی اندروید و ایفون ENYO اخیرا عرضه شده و درحالی‌که داستان و شخصیت‌های خدایان یونان باستان را روایت می‌کند، توانسته با محیط و گیم‌پلی مخصوص به خود، عملکرد موفقی داشته باشد. هرساله بازیسازهای مستقل به‌دلیل آزادی عملی که دارند خلاقیت بیشتری را در بازی‌های خود نشان می‌دهند. استودیو سازنده بازی هم که اتفاقا یک استودیو مستقل است و قبلا توانسته بود با بازی‌هایی مانند بازی  Card Thief خلاقیت خود را ثابت کند، باز هم همان سبک مخصوص و خلاقیت خود را در بازی ENYO به گیمرها نشان می‌دهد. به‌صورت کلی بازی ENYO، یک بازی استراتژیک و تاکتیکی است که شما باید در هر لحظه از بازی باتوجه‌به امکانات و ابزارهایی که در اختیار دارید، انتخاب درست را انجام دهید و سرعت عمل خود را در بازی بسنجید.

محیط و گیم‌پلی بازی شاید به مذاق خیلی‌ها خوش نیاید اما برای بسیاری از گیمرها لذت بخش است و می‌تواند با چالش‌ها و سختی نسبی خود، گیمر‌ها را سرگرم نگه دارد.

enyo

در همان ابتدا در محیط بازی، شخصیت ENYO، یکی از خدایان یونان باستان را می‌بینید که با سپر خود آماده نبرد است. سیستم بازی در ابتدا سعی دارد نحوه حرکات کاراکتر اصلی را آموزش دهد. پس از اینکه با حرکت در محیط بازی آشنا شدید نوبت به این می‌رسد که ابزارها و سلاح‌های جنگی را که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، بشناسید. به‌طور کلی دو ابزار در اختیار گیمر قرار می‌گیرد که به ترتیب شامل سپر و قلاب می‌شود .

به‌طور کلی دو ابزار در اختیار گیمر قرار می‌گیرد که به ترتیب شامل سپر و قلاب می‌شود .

همچنین به جز این دو مورد قهرمان بازی می‌تواند پرش‌های افسانه‌ای خود را انجام دهد و با این پرش‌ها از موانع نقشه بازی بپرد یا حتی با فرود آمدن درکنار دشمنان آن‌ها را گیج کند. در بازی علاوه‌بر اینکه سپر خود را به‌عنوان دفاع به همراه دارید می‌توانید آن را به سمت دشمنان بازی پرتاب کنید که برای دوباره به‌دست آوردن سپر خود مجبور به استفاده از قلاب می‌شوید. دشمنان بازی هرکدام ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند. مثلا بعضی از آن‌ها با نیزه خود حمله می‌کنند و بعضی دیگر، شما را از راه دور با تیر و کمان خود هدف قرار می‌دهند. تنوع دشمنان بازی و قابلیت‌هایشان نیز زیاد است که عادت کردن به آن‌ها برای حمله کردن و همچنین دفاع از خود زمان بر و چالش برانگیز است.

متن جایگزین
متن جایگزین
متن جایگزین

وظیفه شما در بازی بسیار ساده است و باید با ابزارهای خود دشمنان را از بین ببرید و مراحل بازی را پشت سر بگذارید. به منظور نابودی دشمنان در محیط بازی مواردی مانند گودال‌های مواد مذاب و نیزه‌هایی که به دیوارهای بازی وصل هستند در نظر گرفته شده است. مثلا می‌توانید دشمنان را به درون گودال‌ها بیندازید یا با قلاب مخصوص خود آن‌ها را به سمت این گودال‌ها سوق دهید و حتی می‌توانید با پرتابشان به سمت نیزه‌ها آن‌ها را به سیخ بکشید!

به منظور نابودی دشمنان در محیط بازی، گودال‌های مواد مذاب و نیزه‌های متصل به دیوار وجود دارند. 

البته این ویژگی‌های محیطی می‌توانند ضد شما عمل کنند و باید حواس خود را جمع کنید تا قربانی این تله‌ها نشوید. در بازی برای شما همانند بازی‌های قدیمی، سه قلب که نماد جان‌های شما در بازی است در نظر گرفته شده که می‌توانید با کشتن دشمنان اسکلت‌هایی پیدا کنید که مانع اتمام جان خود شوید. مکانیزم بازی امکان دارد در ابتدای آن برای شما راحت نباشد اما به مرور زمان و با تسلط پیدا کردن بر ابزارهایی که در اختیار دارید می‌توانید بر این سختی چیره شوید و دشمنان خود را مغلوب کنید.

متن جایگزین
متن جایگزین
متن جایگزین

به‌صورت کلی بازی ENYO یک بازی با محیطی دو بعدی و جذاب است که می‌تواند چالش‌های فراوانی برای شما به همراه داشته باشد. اگر به‌دنبال یک بازی چالش بر‌انگیز باشید که در آن سرعت عمل و خلاقیت خود را بسنجید، بازی ENYO می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. درکنار دانلود بازی می‌تواند نظر خود را با ما در میان بگذارید و همچنین در صفحه‌ی بهترین بازی های اندروید زومجی، فهرست کاملی را از بهترین بازی‌ها مشاهده کنید.

برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت موبایل و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت موبایل سامسونگ، قیمت موبایل شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت گوشی اپل را در این بخش مشاهده کنید؛ همچنین علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به پرسش‌های شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده