// دوشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی Grand Mountain Adventure: Snowboard Premiere

در جدیدترین مقاله‌ از سری مقاله‌های معرفی بازی‌های موبایل در زومجی، به سراغ یک بازی‌ ورزشی Open World به‌نام Grand Mountain Adventure رفته‌ایم. با معرفی این بازی جذاب در زومجی همراه باشید.

بازی‌های ورزشی و شبیه سازها در بین بازیکنان بازی‌های ویدیویی همواره از اقبال خوبی برخوردار بوده‌اند و بازیکنان از تجربه‌‌ی ورزش‌های متنوع و هیجان انگیز روی پلتفرم‌های مختلف لذت می‌برند. از جمله ورزش‌هایی که برای آن شبیه سازها و بازی‌های ویدیویی مختلف ساخته شده است،‌ ورزش اسکی و اسنوبرد روی برف و ورزش‌های زمستانی است. بازی آیفون  Grand Mountain Adventure یک اثر سرگرم کننده در همین سبک است که توسط استودیوی Toppluva AB برای iOS و اندروید منتشر شده است و علاقه‌مندان می‌توانند این بازی اندروید را به‌طور رایگان از اپ‌استور و گوگل‌پلی دانلود کنند. همچنین زومجی برای شما به‌‌صورت هفتگی و ماهیانه بهترین بازی های اندروید را معرفی می‌کند که می‌توانید بازی‌های مدنظر خود را از میان بازی‌های معرفی‌ شده انتخاب کنید.

 Grand Mountain Adventure

بازی Grand Mountain Adventure یک تجربه‌ی شبیه ساز جهان باز برای تجربه‌ی اسکی و اسنوبردینگ روی برف است که مهارت بازیکنان در این ورزش‌های زمستانی را با چالش‌های مختلف می‌سنجد. بازیکنان در این بازی در نقش یک اسکی باز حرفه‌ای قرار می‌گیرند که در یک پیست اسکی پوشیده از برف در کوه‌های آلپ حضور دارد و با چرخیدن در بخش‌های مختلف این پیست، چالش‌ها و ماموریت‌های مختلف را قبول کنند و آنها را انجام دهند. این چالش‌ها از تنوع خوبی برخوردار هستند و بازیکنان با پیشرفت در طول بازی و بالا رفتن از کوه‌ها، باید با انجام حرکات سخت‌تر و نمایشی از پس این چالش‌ها بربیایند. محیط‌های بازی بسیار زنده و تعامل پذیر هستند و اتفاقات جالبی مانند برخورد با یک دسته گرگ یا سقوط بهمن و سنگ‌های بزرگ از کوه در طول مسیر‌ها و چالش‌های بازی رخ می‌دهند که هیجان بازی را بسیار بیشتر هم می‌کنند. کنترل‌های بازی بسیار ساده است و بازیکنان در هر دو حالت اسنوبرد و اسکی به خوبی می‌توانند شخصیت اصلی بازی را کنترل کنند و او را در طول مسیر‌های پیچ در پیچ و شیب‌های تند به درستی هدایت کنند.

 Grand Mountain Adventure

 Grand Mountain Adventure یکی از بهترین بازی‌های شبیه ساز ورزش‌های زمستانی است که در حال حاضر در رتبه یک بازی‌های ورزشی اپ‌استور قرار دارد

بازی جذاب Grand Mountain Adventure به خوبی توانسته یک دنیای زنده و فعال را برای بازیکنان بسازد که در آن به تجربه‌ی اسکی روی برف بپردازند. هر کوهستان و پیست در دنیای بازی، یک محیط کاملا آزاد است که بازیکنان می‌توانند با گشت و گذار در آن چالش‌هایی که برای آن آماده هستند را انتخاب کنند. روند گیم‌پلی بازی اصلا خطی نیست و بازیکنان می‌توانند با خیال راحت کوهستان‌های بازی را زیر پا بگذارند. در بخش‌ تجربه‌ی بصری و گرافیکی نیز بازی عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد و بازیکنان با یک بازی با جزییات فراوان و فیزیک قوی مواجه هستند. دوربین بازی نیز یک نمای بسیار خوب از تجربه‌ی اسکی در کوهستان را به بازیکنان ارائه می‌کند و بازیکنان به خوبی با جریانات گیم‌پلی بازی همراه می‌شوند. بازی در بخش صداگذاری و موسیقی‌های استفاده شده نیز عملکرد قابل قبولی دارد و بازیکنان می‌توانند با تجربه‌ی بازی با هدفون یا هندزفری، به خوبی اتفاقات اسکی در یک روز برفی را شبیه‌سازی کنند.

 Grand Mountain Adventure

 Grand Mountain Adventure در پلتفرم iOS یک تجربه‌ی نیمه‌ رایگان است که بازیکنان پس از تجربه‌ی بخش کوتاهی از بازی باید با پرداخت ۴.۹۹ دلار، بقیه بازی را به‌صورت کامل و بدون هیچ تبلیغات و خرید‌های درون برنامه‌ای تجربه کنند. اگر از علاقه‌مندان بازی‌های شبیه‌ساز ورزشی یا ورزش‌های زمستانی هستید، Grand Mountain Adventure یکی از بهترین گزینه‌های موجود در اپ‌استور و گوگل‌پلی است که می‌توان آن را روی بسیاری از گوشی‌های هوشمند میان رده و پایین رده نیز تجربه کرد.

دانلود بازی Grand Mountain Adventure: Snowboard Premiere


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده