نویسنده: Mehdi Rh
// دوشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Johnny Trigger؛ قاتل مافیاها

بازی Johnny Trigger که به‌تازگی عرضه شده یک بازی با حال و هوای تیراندازی و اسلوموشن‌‎های جذاب است که می‌تواند شما را سرگرم کند.

بازی اندروید و آیفون Johnny Trigger، جدیدترین ساخته استودیو Saygames است که پیش از این بازی‎های دو بعدی متنوعی مانند ‎ Turbo Starsو Jelly shift را برای پلتفرم‌های موبایل منتشر کرده بود. بازی Johnny Trigger تلفیقی جذاب از سبک‌های رانر و شوتینگ با چاشنی حرکات اکشن است. نمونه این طور سبک‌ها را قبلا در مجموعه مکس پین یا مجموعه فیلم‌های جان ویک دیده بودیم که توانسته بودند مخاطبان را به وجد بیاورند. این ترکیب حرکات اکشن با بازی ترکیب جالبی از آب درآمده که می‌تواند شما را با مراحل خود در طول بازی همراه کند و یک بازی هیجان انگیز را به شما ارائه دهد.

johnny trigger

مقاله‌های مرتبط:

اگر دنیای بازی و خصوصا بازی‌های مستقل را دنبال کرده باشید احتمالا نام بازی My Friend Pedro را شنیده اید که با سبک جالب خود و هیجان و اکشنی که به همراه داشت مورد تحسین و استقبال قرار گرفت و توانست یک هیجان قابل قبول را در یک بازی مستقل دو بعدی جای دهد. حال کاری که بازی Johnny Trigger می‌کند بسیار شبیه به بازی My Friend Pedro است که سعی کرده تجربه‌ای مشابه آن را در قالب یک بازی موبایل به گیمرها تقدیم کند.

هنگامی که بازی آغاز می‌شود، بدون هیچ توضیحی شما کاراکتر اصلی بازی را می‎بینید که در یک روز آفتابی کت وشلوار خود را پوشیده و با دو اسلحه‌ای که به‌دست گرفته به سمت جلو حرکت می‌کند! درواقع شما نقش ماموری را دارید که وظیفه‌اش نابود کردن گروه‌های مافیایی است و باید با طی کردن مراحل بازی که تمامی آن‌ها مراحلی کوتاه هستند، تک تک آن‌ها را نابود کنید. گیم‌پلی بازی همانند سبک بازی‌های Runner است که شما در حرکت کاراکتر نقشی ندارید و فقط می‌توانید با لمس کردن صفحه، ماشه تفنگ خود را بکشید و به سمت دشمنان شلیک کنید. در واقع کنترل شما بر حرکت‌های اکشن و شیرجه‌های کاراکتر بازی محدود است و سیستم بازی به‌صورت پیش فرض این نوع حرکت‌ها را در نظر گرفته و شما باید با تیر انداز‌‎ی‌های به موقع خود، مکمل این نوع حرکات باشید. با هر تیری که شلیک می‌کنید حریف‌های خود را از پیش رو بردارید و اگر نتوانید به موقع شلیک کنید و دشمنان را از بین ببرید این بار نوبت به آن‌ها می‌رسد و با یک تیر شما را از میدان مبارزه خارج می‌کنند.

متن جایگزین
متن جایگزین
متن جایگزین

در طول بازی باجه‌های تلفن نقش Checkpoint را ایفا می‌کنند و اگر کاراکتر اصلی بمیرد بازی از آن‌جا ادامه پیدا می‌کند. انگار که با رد شدن از باجه‌های تلفن خبر کشتن افراد مافیا را به کسی می‎دهید و به ادامه کشتار آن‌ها می‌‎پردازید!

متن جایگزین
متن جایگزین
متن جایگزین
شما نقش ماموری را دارید که وظیفه‌اش نابود کردن گروه های مافیایی است

به جز گروه‌های مافیایی و دشمنان ساده‌ای که از پیش رو برمی‌دارید در مرحله‌هایی مشخص از بازی باس‌فایت‌هایی هم درنظر گرفته شده که از بین‌ بردن آن‎ها تلاش و صبر بیشتری را می‌طلبد. محیط بازی هم ثابت نیست و به مرور وسایلی در آن مثل بشکه‎های بنزین برای کمک به شما پیدا می‌شود یا حتی گروگان‌هایی در بازی حضور دارند که باید حواس خود را جمع کنید و آن‌ها را به اشتباه نکشید. این تغییرات محیطی سعی دارند بازی را از ریتم کسل کننده خارج کنند. آهنگ بازی نیز حس و حال خوبی را متناسب با سبک اکشن و نسبتا تند بازی به گیمر ارائه می‌دهد. همچنین با پشت سر گذاشتن مراحل بازی می‌توانید لبا‌س‌ها و اسلحه‌های جدیدی را پیدا کنید که تنوع زیادی دارند و هرکدام ویژگی مخصوص خود را دارند. مثلا سرعت شلیک آن‌ها، شکل و شمایل، سرعت لودینگ اسلحه و آسیبی که به دشمنان می‎زنند باهم دیگر متفاوت است.

به‌طور کلی بازی Johnny Trigger می‌تواند برای علاقه‌مندان به بازی‌های اکشن و رانر به یک بازی سرگرم کننده تبدیل شود که شما را به پشت سر گذاشتن مراحل آن و نابودی گروه‌های مافیایی تشویق می‌کند! شما در کنار دانلود بازی Johnny Trigger می‌توانید از صفحه بهترین بازی های اندروید زومجی، فهرستی بلندبالا از بهترین بازی‌ها را مشاهده کنید.

دانلود بازی Johnny Trigger

دانلود کافه بازار Cafe Bazzar


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده