نویسنده: مهدی اصغریان
// دوشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

معرفی بازی Cluck Night؛ فرار شبانه

بازی Cluck Night با داستان و موضوع متفاوت و خلاقانه خود شما را در نقش یک مرغ یا شکارچی قرار می‌دهد. با معرفی این بازی همراه ما باشید.

استودیو Coconut Island Games در جدیدترین اثر خود به‌سراغ یک بازی چند نفره آنلاین رفته است. این استودیو باتجربه چینی که سابقه زیادی در ساخت بازی‌های موبایلی دارد در جدیدترین اثر خود شما را در نقش یک مرغ قرار می‌دهد؛ درست است مرغ. این بازی اندروید و آیفون یک بازی چهار در مقال یک نفر است. داستان بازی از این قرار است که شما به همراه سه بازیکن دیگر یک گروه از مرغ‌ها را تشکیل می‌دهید. این مرغ‌ها باید با همکاری همدیگر پیش از طلوع آفتاب از مزرعه فرار کنند ولی پیدا کردن راه خروج به همین سادگی‌ها هم نیست.

cluck night

در نقشه بازی دو در برای خروج وجود دارد ولی به این سادگی هم نیست که شما بتوانید به راحتی از این درها فرار کنید؛ به طوری که این درها به هفت ژنراتور متصل هستند. حالا شما و دوستانتان باید با استفاده از بمب‌هایی که درون نقشه ظاهر می‌شوند این ژنراتور‌ها را از کار بیندازید. خبر خوش اینجا است که برای باز کردن درها، تنها کافی است که پنج عدد از این ژنراتورها را از کار بیندازید. دشمن شما در بازی یک شکارچی است. این شکارچی که شما هم می‌توانید نقش آن را بازی کنید وظیفه دارد جلوی فرار شما را بگیرد. برای این کار در محیط بازی می‌چرخد تا شما را پیدا کند.

از بین شکارچی و مرغ‌ها می‌توانید نقش خودتان را در بازی انتخاب کنید

این دشمن اگر شما را ببیند و به شما برسد ابتدا یک ضربه به شما می‌زند. این ضربه برای چند ثانیه سرعت شما را زیاد می‌کند و به شما فرصت فرار می‌دهد ولی اگر بار دوم هم به شما ضربه بزند شما از پا می‌افتید. در ادامه شکارچی همان‌جا آتش روشن می‌کند و شما را کباب می‌کند. البته در مدت زمانی که در حال کباب شدن هستید دوستان شما می‌توانند شما را نجات دهند. تمام این‌ها در مدت زمانی اتفاق می‌افتد که هوا تاریک است. وقتی که صبح می‌شود شکارچی می‌تواند به راحتی شما را پیدا کند. همین موضوع کار را برای شما سخت‌تر می‌کند. به صورت کلی در این بازی این شما هستید که انتخاب می‌کنید چه نقشی داشته باشید. شما می‌توانید بین نقش شکارچی و شکار هر کدام را که دوست دارید انتخاب کنید.

cluck night

گیم‌پلی این بازی شباهت زیادی با بازی Horrorfield - Multiplayer Survival Horror Game دارد. اگر از مرغ بودن خسته شدید می‌توانید نقش شکارچی را بازی کنید و حساب مرغ‌ها را برسید. نقشه و محیط‌های بازی در مکان‌های متفاوتی مثل مزرعه و فروشگاه روایت می‌شود. مرغ‌ها و شکارچی هرکدام ویژگی‌ها و توانایی‌های مخصوصی دارند. به طور مثال یکی از ویژگی‌های مرغ‌ها این است که می‌توانند تخم بگذارند. اگر این کار را جلوی پای شکارچی انجام دهید، می‌توانید برای چند ثانیه سرعت او را کم کنید. با مرور زمان و تکمیل کردن مأموریت‌ها می‌توانید ویژگی‌های جدیدی را فعال کنید و یا آن‌ها ارتقاء دهید. یکی از ویژگی‌های جذاب این بازی آیفون، گرافیک کارتونی و جذاب بازی است. شخصیت‌های بازی هرکدام پوشش‌ها و ظاهر جداگانه و بامزه‌ای دارند. 

بعد از هر پیروزی، بازی به شما به صندوق جایزه می‌دهد. این صندوق‌ها هرکدام مدت زمان مشخصی برای باز شدن نیاز دارند ولی با استفاده از الماس درون بازی می‌توانید سریعتر آن‌ها را باز کنید. درون این صندوق‌ها کارت‌های شخصیت و پول قرار دارد. این بازی به‌صورت رایگان روی اندروید و آیفون منتشر شده است. یادتان نرود زومجی را دنبال کنید، تا از جدیدترین و بهترین بازی‌های اندروید مطلع شوید.

دانلود بازی Cluck Night


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده