// پنجشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Extraordinary Ones: 5V5 MOBA؛ موبا در مدرسه

Extraordinary Ones: 5V5 MOBA یک بازی موبایل پنج‌ در برابر پنج نفر است که محیط آن در یک آکادمی قرار دارد و می‌تواند مخاطب را حسابی سرگرم کند.

سبک موبا، یکی از سبک‌های مورد علاقه کاربران روی کامپیوتر است و DOTA 2 و League of Legends از آثار محبوب این سبک به حساب می‌آید. روی موبایل هم بازی‌های موبای خوبی نظیر Vinglory و Mobile Legends عرضه شده است که هرکدام از آن‌ها تجربه‌ی متفاوتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در این قسمت از معرفی بازی موبایل، به‌سراغ یک بازی موبا جدید برای پلتفرم موبایل رفته‌ایم. بازی اندروید و آیفون Extraordinary Ones: 5V5 MOBA به‌تازگی توسط شرکت NetEase Games روی پلتفرم موبایل عرضه شده است تا بتوانند تجربه‌ی متفاوتی را ارائه دهد. نکته‌ی جالب بازی آیفون و اندروید Extraordinary Ones: 5V5 MOBA که باعث متفاوت شدن آن نسبت‌به سایر بازی‌های این سبک شده، این است که در یک آکادمی جریان دارد. بازی داستان خاصی ندارد، اما روایت‌گر رویارویی دو گروه آکادمی رقیب با یکدیگر است. ازاین‌رو ۱۰ بازیکن در قالب دو تیم پنج‌نفره روبه‌روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

Extraordinary Ones: 5v5 Moba

ساختار بازی‌های موبا بدین صورت است که دو تیم پنج نفره، در نقشه‌ای قرار می‌گیرند که سه مسیر مختلف دارد. یک نفر در مسیر وسط قرار می‌گیرد و چهار نفر دیگر هم در دو سمت دیگر نقشه و جنگل قرار می‌گیرند. همچنین در هر مسیر برج‌های امنیتی مختلفی قرار داده شده است تا مسیر رسیدن هر تیم به پایگاه تیم مقابل، چالش‌برانگیز شود. یکی از موارد بازی‌های موبا، بخش آموزشی آن‌ها است. با شروع بازی موبایل سه قهرمان پیش‌فرض برای شما درنظر گرفته می‌شود که باید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. پس از انتخاب کردن، وارد جهان بازی می‌شوید و مکانیسم‌های حرکتی و مبارزه‌ای به بازیکن یاد داده می‌شود. در سمت چپ صفحه‌نمایش، یک آنالوگ مجازی برای هدایت کاراکتر شما درنظر گرفته شده و در سمت راست، یک دکمه برای ضربه‌زدن طراحی شده است. همچنین سه دکمه دیگر هم طراحی شده که مربوط‌به استفاده از مهارت‌های بازی است. قهرمان‌ها در بازی‌های موبا مهارت‌های مخصوص‌به خود را دارند و Extraordinary Ones: 5V5 MOBA هم از این قاعده مستثنا نیست. هر قهرمان بازی دارای دو مهارت است که با بالا رفتن سطح شما، در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین یک مهارت ویژه هم در نظر گرفته شده است تفاوت آن با سایر مهارت‌ها، مدت زمان بارگذاری مجدد طولانی‌تر نسبت‌به سایر مهارت‌ها و قدرت و تاثیرگذاری بیشتر در نبردها است. 

هر قهرمان بازی دارای دو مهارت است که با بالا رفتن سطح شما، در دسترس قرار می‌گیرد

ازطرفی طراحی قهرمان‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که از هرکدام از آن‌ها بتوانید در یکی از مسیرهای بازی استفاده کنید و مهارت‌ها و ظاهری تکراری نسبت‌به سایر قهرمان‌ها نداشته باشند. بازی آیفون و اندروید Extraordinary Ones: 5V5 MOBA در این مورد هم عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته است. در ابتدا و زمانی‌که بازی را نصب می‌کنید، ۱۰ قهرمان برای شما آزاد است. سایر قهرمان‌ها را هم باید به‌واسطه‌ی پول داخل بازی خریداری کنید. با بردن و شرکت در بازی‌های مختلف، می‌توانید پول کسب کنید. همچنین یک واحد پول دیگر هم برای بازی اندروید و آیفون Extraordinary Ones: 5V5 MOBA درنظر گرفته شده است که مربوط‌به خریدهای درون برنامه‌ای است. خریدهای درون برنامه‌ای هم مربوط‌به اسکین‌های هر شخصیت و سایر آیتم‌های تزئینی داخل بازی می‌شود. مورد بعد که در یک بازی موبا بسیار اهمیت دارد، کیفیت سرورها و سیستم Matchmaking است. کیفیت سرورهای بازی موبایل Extraordinary Ones: 5V5 MOBA در سطح بسیار خوبی قرار دارد و بازیکنان می‌توانند بدون لگ بازی را تجربه کنند. همچنین سیستم Matchmaking هم به‌گونه‌ای است که با بازیکنانی روبه‌رو می‌شوید که در سطح شما یا نزدیک به سطح شما قرار دارند.

Extraordinary Ones: 5v5 Moba

تیم سازنده جدا از حالت پنج‌به‌پنج، حالت‌های دیگری هم برای شما درنظر گرفته است که از میان ‌آن‌ها می‌توان‌به مسابقات شخصی‌سازی شده یک‌به‌یک یا پنج‌به‌پنج اشاره کرد. در این دسته از بازی‌ها می‌توانید با دوستان خود مشغول تجربه‌ی بازی شوید و ساختار بازی را بیش‌ازپیش یاد بگیرید. همچنین یک قسمت به نام قهرمان‌ها هم برای شما طراحی شده که با ورود به آن‌، می‌توانید قهرمان مدنظر خود را انتخاب و نگاهی به ویژگی و مهارت‌های او داشته باشید. بااین‌تفاسیر، اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های موبا هستید، بازی موبایل Extraordinary Ones: 5V5 MOBA می‌تواند تجربه‌ای متفاوت و جالب باشد، زیرا نقشه بازی بیانگر یک آکادمی درسی است و طراحی‌های فانتزی بازی هم حس‌وحال خوبی را به‌وجود می‌آورند.

دانلود بازی Extraordinary Ones: 5V5 MOBA


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده