// دوشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Grindstone؛ سلاخی هیولاها

Grindstone یک بازی موبایل هک اند اسلش با المان‌های معمایی است که می‌تواند تجربه‌ای بسیار لذت بخش و هیجان‌انگیز را در اختیار بازیکنان قرار دهد.

در معرفی بازی موبایل امروز، به‌سراغ یکی دیگر از بازی‌های سرویس اپل آرکید رفته‌ایم؛ محصولی در سبک هک اند اسلش که تیم سازنده به‌واسطه‌ی المان‌های معمایی و پازل، سعی کرده تجربه‌ای متفاوت را ارائه دهد. بازی آیفون Grindstone، ساخته استودیو Capybara Games، یک بازی هک اند اسلش است که می‌توان آن را یکی از بهترین بازی‌های عرضه شده در سال ۲۰۱۹ برای پلتفرم موبایل دانست. از نظر داستانی، Grindstone روایت‌‌گر داستان و ماجراجویی قهرمانی به نام جوری است که یک استون‌گریندر به‌حساب می‌آید. جوری وظیفه دارد تا خود را به بالای گوه گریندستون برساند. ظاهرا در بالای کوه گریندستون افتخار و همچنین مرگ، منتظر استون‌گریدنرها است و می‌توانند نام خود را به‌عنوان یک قهرمان سرسخت ثبت کنند.

Grindstone

 باید دشمنانی که طراحی و رنگ یکسانی را دارند، انتخاب کنید و از بین ببرید

با شروع بازی موبایل Grindstone، وارد اولین مرحله از بازی می‌شوید که نقش یک مرحله آموزشی را ایفا می‌کند. سیستم آموزشی Grindstone بدین شکل طراحی شده که در اولین مرحله، اصلی‌ترین مکانیسم‌های گیم‌پلی به بازیکن یاد داده می‌شود. در ادامه و ازطریق سایر مراحل هم جزئیات را یاد می‌گیرید. ساختار بازی Grindstone بدین شکل است که بازیکن در هر مرحله در یک میدان نبرد مربعی شکل قرار می‌گیرد. حال اطراف شما را هیولاهایی پر می‌کنند که رنگ‌بندی مخصوص‌به خود را دارند. به‌عبارتی تیم سازنده سعی کرده پایه و اساس مبارزات را از روی سیستم Matching الگوبرداری کند. در این سبک یک حالت پازل محور هم دارد، بازیکنان باید آیتم‌هایی را که رنگ یکسانی دارند، درکنار هم قرار دهد تا از بین بروند. در Grindstone هم پایه و اساس نبردها به همین شکل است. شما باید دشمنانی که طراحی و رنگ یکسانی را دارند، انتخاب کنید و از بین ببرید. نوع انتخاب دشمنان هم به‌صورت افقی، عمودی و قطری است. 

Grindstone

هدف بازیکن در Grindstone این است که تعداد دشمنان خواسته شده در هر مرحله را از بین ببرد و از در محیط خارج شود.

چالش اصلی این است که به چه شکل دشمنان را در محیط انتخاب کنید تا بیشترین تعداد را از بین ببرید، زیرا بازی آیفون Grindstone دارای یک سیستم ساخت‌وساز هم هست که ارتباط مستقیمی با گیم‌پلی بازی دارد. زمانی‌که بتوانید دشمنان متعددی را در یک دور از حمله خود از بین ببرید، الماس کسب می‌کنید. همچنین جدا از المان‌ها، تکه‌های چوب و صندوق‌هایی در محیط قرار داده شده است که با نابود کردن آن‌ها می‌توانید چوب و الماس کسب کنید. به‌عبارتی چوب و الماس حکم متریال‌ها و منابع شما برای ساخت‌وساز در Grindstone را دارند. با پیشروی در خط داستانی و مراحل، اگر عملکرد خوبی داشته باشید، نقشه‌های وسیله‌های مختلفی را کسب می‌کنید در قسمت مربوطه می‌توانید آن‌‌ها را منابعی که جمع کرده‌اید، بسازید. بازیکنان به‌صورت همزمان می‌توانند سه آیتم ساخته شده را با خود حمل کنند. ازاین‌رو نوع انتخاب آیتم‌ها به شیوه بازی کردن شما هم مربوط می‌شود. مورد دیگری که مبارزات را در Grindstone هیجان‌انگیز کرده، ساختار هک اند اسلش بازی است. جوری پس از اینکه اهداف خود را انتخاب کرد، با یک انیمیشن زیبا آن‌ها را سلاخی می‌کند.

Grindstone

نوع نمایش ازبین‌بردن هیولاها و ضربات جوری، موردی است که Grindstone را از نظر بصری زیبا جلوه می‌دهد. از نظر طراحی مراحل، Grindstone دارای ۱۵۰ مرحله است که در جهان‌های مختلف روایت می‌شوند. هرکدام از این جهان‌ها طراحی خاص خود را دارند و بازیکن به هیچ‌وجه احساس یکنواختی نخواهد کرد. بااین‌تفاسیر، بازی موبایل Grindstone جزو آن دسته از بازی‌هایی است که می‌تواند ساعت‌ها شما را به‌واسطه‌ی گیم‌پلی هیجان‌انگیز خود سرگرم کند. 

دانلود بازی Grindstone


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده