// یکشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۱

معرفی بازی موبایل Rayman Mini؛ ریمن دوست داشتنی

Rayman Mini یک بازی پلتفرمر است که توسط یوبیسافت به‌صورت انحصاری در اختیار کاربران اپل آرکید قرار گرفته است. 

Rayman را می‌توان یکی از مجموعه‌های جذاب در صنعت بازی‌های ویدیویی دانست که تا به امروز، نسخه‌های مختلفی از آن منتشر شده است. نسخه‌های اخیر، ساختاری دوبعدی داشتند که تجربه‌ی بسیار خوبی را به‌عنوان یک بازی اکشن پلتفرمر در اختیار کاربران قرار داده‌اند. با راه‌اندازی سرویس اپل آرکید، شرکت یوبیسافت (Ubisoft)، ناشر مجموعه ریمن، نسخه جدیدی از این بازی را به‌صورت انحصاری برای کاربران اپل آرکید در دسترس قرار داد. بازی آیفون Rayman Mini، یک بازی اکشن پلتفرمر دوبعدی است که شباهت‌هایی به نسخه Adventures دارد، اما تجربه‌ای متفاوت و جذاب را در دسترس کاربر قرار می‌دهد. از نظر داستانی، بازی موبایل Rayman Mini داستان خاصی ندارد و صرفا ماجراجویی‌های ریمن و دوستان خود را نشان می‌دهد که باید دشمنان خود را از بین ببرند. 

Rayman Mini

آیتم‌های تزئینی بازی شامل خرید ظاهر جدید برای کاراکتری است که آن را انتخاب کرده‌اید

با شروع بازی موبایل Rayman Mini، وارد اولین جهان بازی می‌شوید. درواقع، Rayman Mini دارای ۶ جهان و در مجموع ۴۸ مرحله مختلف است که می‌توانید آن‌ها را کامل کنید. همان‌طور که از اسم بازی هم پیدا است، یوبیسافت سعی کرده یک نسخه مینی و کوچک از ریمن را در اختیار کاربران قرار دهد. بااین‌حال مکانیسم بازی همانند قبل است. شما در نقش یکی از کاراکترهای ریمن قرار می‌گیرید. در ادامه هوش مصنوعی هدایت کاراکتر شما را برعهده می‌گیرد و تنها کاری که باید انجام دهید، این است که بپرید و در مواقع مورد نیاز با مشت زدن، دشمنان و موانع را از بین ببرید. در هر مرحله از بازی آیفون Rayman Mini، جدا از اینکه باید بدون برخورد با دشمنان و موانع هر مرحله را کامل کنید، می‌توانید سکه‌ها را جمع‌آوری کنید. در پایان هر مرحله سکه‌های شما شمرده می‌شود و اگر تمامی سکه‌های هر مرحله را کسب کنید، یک آیتم خاص را کسب خواهید کرد. بازیکنان از این آیتم‌ها می‌توانند برای خریدن آیتم‌های تزئینی بازی استفاده کنند.

Rayman Mini

در Rayman Mini، شاهد جلوه‌های بصری چشم‌نواز و متفاوتی در هر جهان هستیم

آیتم‌های تزئینی بازی Rayman Mini هم شامل خرید لباس‌های جدیدی برای کاراکترهای بازی می‌شود تا ظاهر متفاوتی پیدا کنند. البته مرحله پایانی هر جهان Rayman Mini همانند یک تعقیب‌وگریز است که دراین‌میان به‌جای جمع‌آوری سکه، باید لباس جمع کنید. این لباس‌ها هم جزو آیتم‌های تزئینی بازی به‌حساب می‌آیند. به‌عبارتی یوبیسافت از هیچ‌ پرداخت درون برنامه‌ای برای بازی خود استفاده نکرده است. ازاین‌رو بازیکنان می‌توانند بدون درنظر گرفتن ظاهر قهرمان انتخابی خود، مراحل را یکی پس از دیگری تمام کنند یا اینکه با دقت تمامی سکه‌ها را جمع‌آوری کنند که این مورد، باعث می‌شود بیش‌ازپیش به‌چالش کشیده شوید. از نظر تعداد کاراکتر هم یوبی سافت تنها سه کاراکتر از جهان ریمن را در اختیار کاربران قرار داده است که از همان ابتدا در دسترس شما قرار گرفته‌اند. نسخه‌های اخیر ریمن همیشه به داشتن جلوه‌های بصری زیبا معروف بوده‌اند. بازی Rayman Mini هم از این قاعده مستثنا نیست و شاهد جلوه‌های بصری چشم‌نواز و متفاوتی در هر جهان هستیم؛ چشم‌اندازها و محیط‌هایی که به‌خوبی می‌توانند نظر مخاطب را به‌خود جلب کنند.

Rayman Mini

دراین‌میان اشاره کنم که در زمینه موسیقی هم بازی Rayman Mini تجربه‌ی خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از آن‌جایی که Rayman Mini جزو بازی‌های انحصاری سرویس اپل آرکید به‌حساب می‌آید، بازیکنان می‌توانند پس از دانلود، به‌صورت کاملا آفلاین آن را تجربه کنند. بااین‌تفاسیر، Rayman Mini را درکنار بازی‌های بزرگ دیگر سرویس اپل آرکید می‌توان یک تجربه‌ی آشنا و لذت بخش در مجموعه ریمن دانست که به مخاطب نشان می‌دهد بیش‌ازپیش، جای نسخه جدید این پلتفرمر دوست داشتنی در صنعت بازی‌های ویدیویی خالی است. 

دانلود بازی Rayman Mini

برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت موبایل و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت موبایل سامسونگ، قیمت موبایل شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت گوشی اپل را در این بخش مشاهده کنید؛ همچنین علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به پرسش‌های شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده