// شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Warhammer Combat Cards؛ نابودی دشمن با کارت های وارهمر

Warhammer Combat Cards یک بازی کارتی است که تیم سازنده برای جذاب نشان دادن آن و سرگرم کردن مخاطبان از کاراکترهای سری وارهمر استفاده کرده است.

Warhammer را می‌توان یکی از مجموعه‌های جذاب در سبک نقش‌ آفرینی و استراتژی دانست که مخاطبان خاص خود را دارد. از طرفی تابه‌حال بازی‌های موبایل مختلفی از روی سری Warhammer ساخته شده است که در معرفی بازی موبایل امشب به‌سراغ یکی از این بازی‌ها خواهیم رفت. بازی اندروید و آیفون Warhammer Combat Cards، یک بازی کاملا آنلاین در سبک کارتی است که توسط استودیو Flaregames ساخته شده است. از نظر داستانی، بازی آیفون و اندروید Warhammer Combat Cards فاقد داستان است و تیم سازنده سعی دارد به‌واسطه‌ی گیم‌پلی، مخاطب را سرگرم کند. 

Zombie Haters
Zombie Haters
Zombie Haters
هر کارت Passive و ساختار مبارزه‌ای خود را دارد که توجه به آن‌ها می‌تواند شیوه‌ها و استراتژی‌های مختلفی را به وجود آورد

با شروع بازی موبایل Warhammer Combat Cards، بدون هیچ پیش درآمد داستانی وارد یک نبرد تمرینی می‌شوید. تیم سازنده به‌واسطه‌ی این نبر سعی کرده تا تمامی ساختار بازی را به شما یاد دهد. گیم‌پلی و نبرد در بازی کارتی Warhammer Combat Cards بدین صورت است که هر تیم به‌صورت همزمان می‌تواند از سه کارت استفاده کند. در این میان یکی از کارت‌ها، کارت فرمانده شما است که اهمیت بالایی دارد و اگر نابود شود، بازنده خواهید بود. به‌عبارتی به دو روش مختلف می‌توانید یک بازی را برنده شوید. اولین روش این است که تمامی کارت‌ها را از بین ببرید تا این نوبت به کارت فرمانده برسد. این در حالی است که دومین روش هدف قرار دادن کارت فرمانده حریف از همان ابتدا است. البته اینکه شما به‌سراغ کدام روش بروید، به چینش کارت‌ها بستگی دارد. در هر دور یکی از بازیکن‌ها، باید به‌عنوان اولین شخص میز کارت خود را بچیند. در ادامه اگر حریف یا خود شما میز خود را به‌گونه‌ای بچینید که کارت فرمانده در همان ابتدا بازی داده شده است، باید تمرکز خود را روی نابودی کارت فرمانده بگذارید. در غیر این صورت، باید تمامی کارت‌ها را از بین ببرید تا به کارت مورد نظر برسید. با پشت سر گذاشتن مسابقات و پیروز شدن، امتیاز کسب می‌کنید و می‌توانید سطح خود را افزایش دهید. همچنین صندوق‌هایی را کسب خواهید کرد که در داخل آن‌ها کارت‌های کاراکترهای بازی قرار داده شده است. اگر این کارت‌ها مربوط به کاراکترهایی باشد که آن‌ها را آزاد کرده‌اید، می‌توانید به‌واسطه‌‌ی آن‌ها کارت خود را ارتقا دهید. این در حالی است که با دریافت تعداد مشخصی از کارت‌ شخصیت‌های جدید، می‌توانید آن‌ها را آزاد کنید.

Zombie Haters
Zombie Haters
Zombie Haters

جذابیت یک بازی آنلاین به سیستم Matchmaking و عادلانه بودن ساختار بازی است. نوع عملکرد کارت‌ها در هر نبرد و نبردهای سه‌به‌سه که ارائه می‌شود، موردی است کم‌تر در بازی‌های کارتی به آن پرداخته می‌شود و استودیو سازنده از همین مورد استفاده کرده تا Warhammer Combat Cards را به یک بازی جذاب تبدیل کند. ازطرفی سیستم Matchmaking بازی به‌خوبی طراحی شده است و سریعا بازیکن‌های مختلفی جهت رقابت با شما پیدا می‌شود. بااین‌حال بازی اندروید و آیفون Warhammer Combat Cards یک بازی کاملا رایگان است و دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای است. پرداخت‌های درون برنامه‌ای نقش خیلی کمی در بازی ایفا می‌کنند و اگر مهارت و استراتژی نبرد مخصوص‌به خود را داشته باشید، به‌راحتی می‌توانید از موقعیت‌های خود در بازی استفاده و حریف را از بین ببرید. استودیو سازنده برای رده‌بندی بازیکنان هم از یک لیدربرد استفاده کرده است که بازیکنان باتوجه‌به عملکردی که در نبردها به‌نمایش می‌گذارند، در این لیدربرد قرار می‌گیرند. بااین‌تفاسیر، اگر به‌دنبال یک بازی آیفون و اندروید کارتی می‌گردید که بتواند برای مدتی شما را سرگرم کند، بازی آیفون و اندروید Warhammer Combat Cards گزینه‌ی مناسبی است. همچنین در زیر می‌توانید تریلر مربوط به این بازی را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Warhammer Combat Cards


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده