// چهار شنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Eve Echoes؛ اکتشاف در فضا

Eve Echoes یک بازی موبایل علمی تخیلی با المان‌های MMO است که بازیکنان را در نقش یک اکتشاف‌گر در فضا قرار می‌دهد که باید به گشت‌وگذار در سیاره‌های مختلف بپردازد.

در معرفی بازی موبایل امشب به‌سراغ یک بازی علمی تخیلی رفته‌ایم. محصولی که ظاهری عجیب و غریب دارد و برای سرگرم شدن، باید به‌ آن فرصت دهید تا پتانسیل خود را به‌نمایش بگذارد. بازی اندروید Eve Echoes، ساخته استودیو NetEase Games، یک بازی علمی تخیلی با المان‌های MMO است که سعی دارد تجربه‌ی کاملا متفاوتی را نسبت‌ به بازی‌های MMO پلتفرم موبایل در دسترس کاربران قرار دهد. استودیو NetEase Games را می‌توان یکی از آن دسته استودیوهای بازی‌سازی موبایل است که همیشه به ساخت بازی‌های با کیفیت و سرگرم کننده معروف است. بازی موبایل Eve Echoes یک محصول متفاوت و ریسکی بزرگ برای آن‌ها به‌حساب می‌آید. تیم سازنده سعی کرده است که ازطریق Eve Echoes تجربه‌ای کاملا متفاوت و در عین حال سرگرم کننده‌ای را در اختیار مخاطب قرار دهد.

Eve Echoes

Eve Echoes را می‌توان متفاوت‌ترین بازی موبایل ساخته شده توسط استودیو NetEase Games دانست

شاید اصلی‌ترین مشکل بازی موبایل Eve Echoes، بخش آموزشی و راهنمای آن باشد. با شروع بازی، بازیکنان با یک سیستم ساخت شخصیت و انتخاب فرقه و گروه کاملی روبه‌رو می‌شوند. هر فرقه و گروه توضیحات مخصوص‌به خود را دارد و همچنین ویژگی‌های منحصربه‌فردی را هم در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. ازاین‌رو بازیکن می‌تواند باتوجه‌به سلیقه خود، یکی از آن‌ها را انتخاب کند و وارد بازی شود. سپس زمانی‌که وارد بازی شدید، هوش‌مصنوعی همراه شما تنها نحوه ورود به هر پایگاه را به شما یاد می‌دهد. این در حالی است که Eve Echoes یک بازی گسترده و MMO است و بخش‌های متفاوتی دارد که هرکدام از آن‌ها به آموزش نیاز دارد. ازاین‌رو برای اینکه با تمامی بخش‌های Eve Echoes آشنا شوید، باید چند ساعت وقت خود را صرف شناخت بازی کنید. بااین‌حال زمانی‌که متوجه ساختار و مکانیسم‌های گیم‌پلی شدید، می‌توانید به گشت‌وگذار در جهان Eve Echoes بپردازید و از اکتشاف سایر سیاره‌ها و پایگاه‌های فضایی لذت ببرید. Eve Echoes یک بازی کاملا آنلاین و MMO است. بااین‌حال هیچ منوی خاصی برای مأموریت‌های شما درنظر گرفته نشده است. درواقع بازی فاقد سیستم مأموریت‌های مشابهی است که در بازی‌های MMO مشاهده می‌کنیم.

Eve Echoes

بازیکن با باز کردن صفحه مربوطه، تمامی فعالیت‌های مربوط در جهان بازی را مشاهده می‌کند. اگر اهل اکتشاف به‌صورت یک‌نفره هستید، می‌توانید به‌سراغ فعالیت‌های تک‌نفره بروید. این در حالی است که علاقه‌مندان به تجربه‌ی بازی‌های MMO به‌صورت گروهی می‌توانند به‌سراغ فعالیت‌های گروهی و نبردهای گروه‌به‌گروه بروند. قطعا تجربه‌ی این دسته از بازی‌ها به‌صورت چندنفره بیشتر است. تیم سازنده از یک سیستم ارتقای سفینه فضایی و خرید سفینه‌های جدیدتر هم استفاده کرده است. با انجام فعالیت‌های مختلف و کسب امتیاز، می‌توانید سفینه خود را ارتقا دهید یا موارد جدیدتری را برای آن خریداری کنید. همچنین در قسمت پایین صفحه‌نمایش هم دکمه‌هایی تعبیه شده است که برای نبرد و رصد کردن محیط استفاده می‌شود. یکی از مواردی که Eve Echoes در آن عملکرد بسیار خوبی دارد، جلوه‌های بصری بازی است. استودیو NetEase Games به‌خوبی توانسته است محصولی را خلق کند که یکی از بهترین گرافیک‌ها را روی موبایل در اختیار دارد. ازاین‌رو برای تجربه‌ی آن باید یک گوشی موبایل با سخت‌افزار بالا داشته باشید. 

بااین‌تفاسیر، استودیو NetEase Games برای جدیدترین ساخته خود دست به ریسک بالایی زده است و محصولی را خلق کرده که شاید تمامی کاربران پلتفرم موبایل نتوانند با آن ارتباط برقرار کنند، اما اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های علمی تخیلی و گشت‌و‌گذار در کهکشان‌های مختلف هستید، Eve Echoes می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای شما باشد. همچنین در زیر هم می‌توانید تریلر این بازی را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Eve Echoes


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده