// یکشنبه, ۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Last Kings؛ آخرین پادشاهان

Last Kings یک بازی موبایل استراتژی با المان‌های کارتی است که در جریان آن بازیکنان در نقش فرماندهی قرار می‌گیرند که باید اورک‌ها و دشمنان انسان‌ها را از بین ببرند.

یکی از سبک‌ بازی‌هایی که روی پلتفرم موبایل به اشباع رسیده، سبک استراتژی است. در این سبک استودیویی موفق است که بتواند تجربه‌ای جدید و متفاوت را ارائه دهد. در این قسمت از معرفی بازی موبایل به‌سراغ یک بازی استراتژی رفته‌ایم که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. بازی اندروید و آیفون Last Kings، ساخته استودیو Barunson Entertainment & Art Corporation، یک بازی استراتژی با المان‌های کارتی است که شما را در نقش فرماندهی قرار می‌دهد که باید قلمرو خود را بسازد. درواقع داستان بازی آیفون و اندروید Last Kings روایت‌گر جنگ میان انسان‌ها و اورک‌ها است و درکنار آن، به فتح سرزمین‌های سایر بازیکن‌ها هم مشغول می‌شوید. موردی که بازی موبایل Last Kings را جذاب جلوه می‌دهد، گیم‌پلی بازی است.

Last Kings

طراحی سیاه‌چال‌ها و نوع مبارزات در این بخش با حالت استراتژی بازی متفاوت است و تنوع خوبی را به‌وجود آورده است

با شروع بازی موبایل Last Kings، باید بخش انتخاب کاراکتر را انجام دهید. البته کاراکترهای اصلی داستانی ثابت هستند و شما، نژاد سایر کاراکترها و امپراطوری اصلی بازی را انتخاب می‌کنید. پس از این قسمت، وارد بخش پیش درآمد داستانی می‌شوید. پیش درآمد داستانی Last Kings همانند یک مرحله آموزشی عمل می‌کند؛ جایی‌که تیم سازنده نحوه بازی کردن را به شما آموزش خواهد داد. گیم‌پلی موردی است که Last Kings را بازی‌های هم‌ سبک خود متمایز می‌کند. شاید در ظاهر ساختار بازی همانند سایر بازی‌های استراتژی باشد، اما با چند دقیقه وقت گذاشتن، متوجه می‌شوید که Last Kings المان‌های مخصوص‌ به خود را دارد. ساختار بازی بدین شکل است که باید قلمرو خود را با ساختن ساختمان‌های مختلف گسترش دهید و قوی‌تر کنید. زمانی‌که وارد یک نبرد می‌شوید، ابتدا باید فرمانده و پیاده‌نظام‌های خود را انتخاب کنید. سپس آرایش جنگی خود را هم مشخص کنید و سپس وارد میدان نبرد شوید. در میدان نبرد، هر فرمانده مهارت مخصوصی دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید. نکته‌ی جالب Last Kings این است که با انتخاب یک مهارت، جدا از مهارت انتخاب شده، سایر مهارت‌ها هم زمان بازیابی مخصوص‌ به خود را دارند. این کار باعث می‌شود تا نبردها همچنان چالش‌برانگیز باشند، زیرا اگر بتوانید از تمامی مهارت‌ها به‌صورت همزمان استفاده کنید، نیروی دشمن در کم‌ترین زمان ممکن از بین می‌رود. ازاین‌رو با یک گیم‌پلی و سیستم نبرد خسته کننده‌ای طرف می‌شدیم. 

با گذر زمان و انجام مأموریت‌های مختلف، داستان بازی را پیش خواهید برد. همچنین کاراکترهای جدیدی هم در اختیار شما قرار داده می‌شود که می‌توانید از آن‌ها به‌عنوان فرمانده‌های پیاده‌نظام‌ها انتخاب کنید. با ارتقای بخش تعلیم سرباز هم به سربازهای قوی‌تری دسترسی پیدا می‌کنید. اگر به‌ساختار بازی‌های استراتژی آشنایی ندارید، بازی اندروید و آیفون Last Kings همچنان می‌تواند شما را هیجان‌زده کند. بازی دارای سیستمی است که مأموریت‌ها را به‌ترتیب در دسترس شما قرار می‌دهد و تنها کافی است کارهای خواسته شده را با دقت انجام دهید. جدا از مراحل داستانی، تیم سازنده از سیاه‌چال‌هایی هم استفاده کرده است که جنبه داستانی دارند. نکته‌ی جالب دیگر بازی آیفون و اندروید Last Kings، ساختار سیاه‌چال‌های بازی است. در نبردهای بخش داستانی، شاهد دوربین از بالابه‌پایین هستیم که معمولا ساختار بازی‌های استراتژی بدین شکل است. این در حالی است که در سیاه‌چال‌ها، دوربین بازی ساختار متفاوتی پیدا می‌کند. همچنین در سیاه‌چال‌ها تنها فرمانده‌های شما مشغول نبرد می‌شوند. مورد دیگری که باعث تفاوت میان سیاه‌چال‌ها و نبردهای داستانی شده، مهارت‌های فرمانده‌ها است. فرمانده‌ها در سیاه‌چال‌ها دو مهارت به‌جای یک مهارت دارند.

Last Kings

از نظر طراحی و جلوه‌های بصری، شاهد یک بازی با کیفیت هستیم. Last Kings جزو آن دسته از بازی‌هایی است که با موتور گرافیکی آنریل انجین ساخته شده و جلوه‌های بصری با کیفیتی را ارائه می‌دهد. همچنین مهارت‌های هر فرمانده انیمیشن اجرایی مخصوص‌ به خود را دارد. از نظر تنوع هم سیاه‌چال‌ها طراحی منحصربه‌فردی دارند و تیم سازنده از فرمانده‌های متنوع و زیادی استفاده کرده است که هرکدام ویژگی‌های متفاوتی دارند. بااین‌تفاسیر، اگر به‌دنبال یک بازی استراتژی با المان‌های کارتی و نقش‌آفرینی هستید که بتواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند، بازی موبایل Last Kings گزینه‌ی مناسبی برای شما است.

دانلود بازی Last Kings

برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت موبایل و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت موبایل سامسونگ، قیمت موبایل شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت گوشی اپل را در این بخش مشاهده کنید؛ همچنین علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به پرسش‌های شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده