// شنبه, ۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Bullet Man 3D؛ هدف‌گیری و نابودی آدمک‌ها

Bullet Man 3D یک بازی کژوال با المان‌های اکشن است که در جریان آن باید با هدف‌گیری دقیق، آدمک‌ها را از بین ببرید.

بازی‌های کژوال و آرکید همیشه جذابیت خاصی روی پلتفرم موبایل دارند و می‌توانند کاربر را در مدت زمانی کوتاه، حسابی سرگرم کنند. در این قسمت از معرفی بازی موبایل به‌سراغ یک بازی کژوال خوش‌ساخت رفته‌ایم که می‌تواند لحظات سرگرم کننده‌ای را برای کاربران به‌ ارمغان بیاورد. بازی اندروید و آیفون Bullet Man 3D، ساخته استودیو Crazy Labs by TableTale، یک بازی کژوال با المان‌های اکشن است که بازیکنان را در نقش یک آدمک تیرانداز قرار می‌دهد. بازی آیفون و اندروید Bullet Man 3D فاقد داستان خاصی است و از همان ابتدا شما را وارد گیم‌پلی می‌کند. درواقع تیم سازنده سعی کرده به‌واسطه گیم‌پلی کاربر را سرگرم کند.

Zombie Haters
Zombie Haters
Zombie Haters
در هر سطح باید تعداد گلوله‌های خود را بسنجید و با هدف‌گیری درست و استفاده از منابعی که در محیط قرار دارد، سایر آدمک‌ها را از بین ببرید

با شروع بازی موبایل Bullet Man 3D، وارد بخش آموزشی می‌شوید؛ جایی‌که نحوه‌ی بازی کردن به شما آموزش داده می‌شود. Bullet Man 3D یک بازی کاملا ساده‌ است و مکانیسم‌های خاص و دشواری ندارد. ساختار بازی بدین شکل است که شما در نقش یک آدمک تیرانداز و در بخشی از محیط قرار می‌گیرید. در ادامه تعدادی آدمک در سایر نقاط محیط قرار دارند و باید به آن‌ها شلیک کنید. نحوه شلیک کردن هم بدین شکل است که انگشت خود را روی صفحه‌نمایش نگه می‌دارید تا خط هدف‌گیری ظاهر شود. در ادامه زمانی‌که هدف گرفتید، انگشت خود را از روی صفحه‌نمایش بردارید تا کاراکتر شما نقطه هدف گرفته شده شلیک کند. سطح‌های اولیه بازی به‌گونه‌ای طراحی شده که مخاطب به‌خوبی بتواند ساختار بازی را یاد بگیرد. این در حالی است که رفته رفته مراحل چالش‌برانگیزتر از گذشته می‌شوند. چالش اصلی بازی موبایل Bullet Man 3D در نحوه هدف‌گیری و موانعی است که در سایر سطح‌ها با آن‌ها روبه‌رو می‌شوید. 

در بعضی از سطح‌ها سازنده از موانع مختلفی استفاده کرده که هدف‌گیری را برای کاربر سخت می‌کند. همچنین مورد دیگری که باید به آن توجه داشته باشید، تعداد گلوله‌هایی است که در هر مرحله در اختیار شما قرار می‌گیرد. گلوله‌های شما در بازی Bullet Man 3D محدود هستند. ازاین‌رو باید حواس خود را جمع کنید که آن‌ها را هدر ندهید. همچنین اگر مراحل را با تعداد گلوله‌های مصرف شده کمتری پشت سر بگذارید، تعداد ستاره‌های بیشتری (حداکثر سه ستاره) دریافت خواهید کرد. استودیو سازنده برای هیجان‌انگیزتر شدن سطوح بازی اندروید و آیفون Bullet Man 3D، از آدم‌های غول پیکری هم استفاده کرده که برای ازبین‌بردن آن‌ها به بیش از یک گلوله نیاز دارید. در حالت کلی، در هر سطح باید تعداد گلوله‌های خود را بسنجید و با هدف‌گیری درست و استفاده از منابعی که در محیط قرار دارد، سایر آدمک‌ها را از بین ببرید. از نظر طراحی هم تیم سازنده ساده‌ترین المان‌ها را استفاده کرده است که زیبایی خاص خود را دارند.

Zombie Haters
Zombie Haters
Zombie Haters

تنها موردی که شاید در طول تجربه بازی آیفون و اندروید Bullet Man 3D شما را اذیت کند، ویدیوهای تبلیغاتی است که بین سطح‌ها نشان داده می‌شود. همچنین در هر سطح و در پایین صفحه‌نمایش، شاهد آگهی‌های تبلیغاتی مختلفی هستیم. بااین‌تفاسیر، اگر به‌دنبال یک بازی موبایل ساده و سرگرم کننده هستید که بتواند شما را در زمان‌های استراحت سرگرم کند، Bullet Man 3D گزینه‌ی مناسبی برای شما خواهد بود.

دانلود بازی Bullet Man 3D

برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت موبایل و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت موبایل سامسونگ، قیمت موبایل شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت گوشی اپل را در این بخش مشاهده کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده