// دوشنبه, ۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی Pocket World 3D: مدل سازی سه بعدی

Pocket World 3D یک بازی مدل سازی و پازلی است که بازیکنان باید در آن به ساختن مدل‌هایی از ساختمان‌ها و اشیای مختلف مشغول شوند.

بازی Pocket World 3D جدیدترین ساخته‌ی استودیوی Minimonster Games است که به عنوان یک بازی آرام بخش و سرگرم کننده معرفی شده و بازیکنان می‌توانند این بازی اندروید و آیفون را به‌ طور رایگان و با حجم حدودی ۳۰۰ مگابایت دانلود کنند. همچنین مانند بسیاری دیگر از بازی‌های رایگان این بازی آیفون نیز دارای تبلیغات ویدیویی و خرید‌های درون برنامه‌ای است که در این بازی کمی تعداد تبلیغات اذیت کننده است. همچنین زومجی برای شما به‌ صورت هفتگی و ماهیانه بهترین بازی های اندروید را معرفی می‌کند که می‌توانید بازی‌های مد نظر خود را از میان بازی‌های معرفی‌شده انتخاب کنید.

Pocket World 3D
Pocket World 3D
Pocket World 3D

گیم‌پلی  بازی Pocket World 3D بسیار روند آرام و درگیر کننده‌ای دارد و بازیکنان باید سر حوصله و با دقت فراوان به ساختن مدل‌های موجود در بازی بپردازند. روند هر مدل به این شکل است که بخش‌های مختلف مدل، به تکه‌های کوچک تقسیم شده و بازیکن باید با پیدا کردن محل صحیح و جای گذاری این تکه‌ها مدل را بازسازی کند. بازیکنان به مدل دارای دسترسی ۳۶۰ درجه هستند و می‌توانند با چرخاندن مدل، محل مناسب قرار گیری هر بخش را پیدا کنند. همچنین در صورتی که موفق به حل کردن پازل نشدید می‌توانید با تماشا کردن ویدیوهای تبلیغاتی، یک راهنمایی دریافت کنید و مرحله را پشت سربگذارید.

Pocket World 3D یک بازی سرگرم کننده در سبک پازل است که بازیکنان در آن به ساختن مدل‌هایی از ساختمان‌ها و اشیای مختلف می‌پردازند

همچنین بازی Pocket World 3D از لحاظ تنوع در بخش انواع مدل‌ها و تجربه‌ی بصری‌ای که به مخاطب ارائه می‌دهد، بسیار خوب عمل کرده و بازیکنان با یک بازی جدی و سرگرم کننده مواجه هستند. مکان‌های مشهور مانند Golden Gate Bridge در سان فرانسیسکو یا Arc de Triomphe در پاریس از جمله مدل‌هایی هستند که بازیکنان می‌توانند در بازی از صفر بسازند که تجربه‌ی لذت بخشی خواهد بود. در طول مراحل بازی نیز در پس زمینه، از موسیقی‌های کلاسیک زیبایی استفاده شده که بسیار با ریتم آرام بازی همخوانی دارد و به دقت و تمرکز بازیکنان کمک می‌کند.  

Pocket World 3D
Pocket World 3D
Pocket World 3D

بازی Pocket World 3D از آن دست بازی‌ها است که مخاطبین خاصی دارد و در آن خبری از اکشن و گیم‌پلی سریع نیست. بازیکنان باید در این بازی با دقت و سلیقه‌ی بسیار، به ساخت مدل‌های ساختمان‌ها و اشیا بپردازند که به حوصله‌ی زیادی نیاز دارد. این بازی توانسته از بین بیش از ۴۵ هزار رای در پلی‌استور، امتیاز خوب ۴.۵ ستاره را کسب کند که نشان از کیفیت بالا و عملکرد خوب این بازی است. اگر از علاقه مندان این سبک بازی‌های پازلی و مدل سازی هستید، Pocket World 3D یک تجربه‌ی عالی و سطح بالا است که به طور رایگان در انتظار شماست.

دانلود بازی Pocket World 3D 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده