نویسنده: علی معصومی
// دوشنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۵

معرفی بازی موبایل Captain America: The Winter Soldier: ابر قهرمان آمریکایی

تاکتیک، قدرت و استراتژی از جمله قابلیت‌هایی است که در این بازی لازم است و داستانی بکر و گرافیکی بی‌نظیر شما را شگفت‌زده خواهد کرد. گروه ضربت، منتظر است تا تحت فرمان شما با شرورترین سازمان‌ها در جای‌جای دنیا به مقابله بپردازد. پس فرماندهی گروه ضربت را برعهده بگیرید و با جدیدترین سلاح‌ها به جنگ شروران بروید.

اگر از آن دسته افرادی هستید که هرگز از بازی‌های جنگی سیر نمی‌شوند، از Captain America: The Winter Soldier بسیار لذت خواهید برد. در این بازی شما جا پای جای یک کاپیتان آمریکایی می‌گذارید و هدایت گروه ضربت S.H.I.E.L.D را بر عهده می‌گیرید. هدف این گروه، بازداشتن سازمان‌های شرور در جای‌جای جهان از آغاز یک یورش جهانی است. شما باید در ابتدا جنگ را خنثی نموده و پس از آن، با دشمنان مقابله کنید.

در Winter Soldier، شما باید به عنوان یک کاپیتان آمریکایی، هر مهارت و تاکتیکی که دارید، به کار ببندید تا گروه ضربتِ تحت فرمان خود را در همه جبهه‌ها پیروز کنید. پس نیروهای خود را به بهترین شکل تقویت کنید و در زمان‌های مورد نیاز، از قابلیت‌ها و سلاح‌هایی نظیر بلک ویدو (Black Widow) و فالکون (Falcon) برای شکست دشمنان بهره ببرید. هدف اصلی شما این است که شروران را شناسایی کنید، نقشه حملات آنها را برملا سازید و کشف کنید که سرباز زمستانی چگونه در عملیات آنها نفوذ می‌کند.

تاکتیک، قدرت، جسارت

این بازی از قابلیت‌های تاکتیکی بسیاری بهره‌مند است. هدایت گروه ضربت  S.H.I.E.L.D و ابلاغ دستورات به عوامل آنها از مهم‌ترین تاکتیک‌های بازی است. بهره‌گیری از روش‌های مختلف جنگی و استفاده از مکر و فریب در رویارویی با دشمن نیز باید در دستور کارتان باشد. شما نقش یک سرباز حرفه‌ای را دارید پس بهره‌گیری از امکاناتی نظیر سپر فناناپذیر و استفاده از مهارت‌های جنگی یک سرباز حرفه‌ای باید جزو قابلیت‌های شما باشد. در حین نبرد، نیروهایی تحت عنوان انتقام‌جویان می‌توانند به کمک شما بیایند، کافی است آنها را به میدان فرا بخوانید.

با این بازی، تجربه‌ای شگفت‌انگیز را تجربه خواهید کرد. چرا که:‌

  • این بازی دارای داستانی بکر است که توسط کریستوز گیج (Christos Gage) و بر مبنای کامیک‌های مارول نوشته شده است.
  • شناسایی شروران از وظایف شماست، شما باید پرده از چهره شرورانی چون کینگ کوبرا، تسک مستر ، پاف اد، سرباز زمستانی و بسیاری دیگر بردارید.
  • گرافیک و طراحی بازی کاملا حرفه‌ای و ستوده شده است که برگرفته از مارول کامیکس است.

کاپیتان آمریکا: سرباز زمستانی

با دوستانتان بازی کنید

بازی چند نفره و همزمان از دیگر ویژگی‌های این بازی است. پس به کلن‌ها بپیوندید و با دیگر دوستانتان بازی کنید و در کسب امتیازات، با آنها رقابت کنید. حواستان باشد! در قسمت‌هایی از بازی، برای مدتی محدود، جوایزی ارائه می‌شود. آنها را از دست ندهید!

پایگاه خود را مدیریت کنید و رفته رفته، قدرتمندتر شوید

به مرور و با ارتقای نیروها و سلاح‌ها، قدرت خود را درمیدان نبرد افزایش دهید. همچنین با آموختن تکنیک‌های نبرد و حملات گوناگون، لذت بازی برایتان دوچندان می‌شود. اگر به سر و وضع کاپیتان اهمیت می‌دهید، می‌توانید در مراحل مختلف، لباس‌های گوناگون را آزاد کرده و بر تن کاپیتان بپوشانید. مهارت‌ها و ابزارها چیزهایی هستند که برای بهره‌مند شدن از آنها و ارتقای قوای جنگی، باید بسیار جستجو کنید؛ و همواره در ذهن داشته باشید که جوینده یابنده است!

قابلیت‌های مورد نیاز: 

  • این بازی، به اینترنت نیازمند است.
  • ورژن آی‌اواس باید ۷ یا بالاتر باشد.

دانلود از آیتونز | دانلود از گوگل پلی  | دانلود از ویندوزفون مارکت


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده