نویسنده: مهدی اصغریان
// جمعه, ۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۳

معرفی بازی موبایل Horrorfield - Multiplayer Survival Horror Game‏؛ زمین وحشت

بازی Horrorfield یک بازی ترسناک و ماجراجویی چند نفره است. نقاب ترسناک خود را بزنید و با معرفی این بازی همراه ما باشید.


شما از طرفداران بازی‌های ترسناک هستید؟ بازی‌های ترسناک همیشه طرفداران مخصوص به خود را داشته‌اند. بازی‌هایی که مهم‌ترین عامل در آن‌‌ها ترس است؛ ترس از موجودی قدرتمند و ترسناک که هدفی جز نابود کردن شما ندارد؛ ترس از مکان‌های عجیب و مرموزی که راه‌های خروج آن مسدود شده است و شما باید هرطور شده راه خروج را بیابید. ولی چه می‌شد اگر شما خودتان می‌توانستید موجودی ترسناک شوید؟ موجودی که دیگران را شکار می‌کند. بازی سرزمین وحشت برای همین است. قربانی یا قاتل خودتان را انتخاب کنید و به همراه چهار نفر دیگر برای زنده ماندن تلاش کنید یا اینکه تنها فرد قدرتمند در ساختمان باشید و بازماندگان را یکی یکی شکار کنید. این بازی اندروید و آیفون جدیدترین اثر استودیو با سابقه روسی Skytec Games است و شباهت بسیار زیادی به بازی Dead by Daylight دارد.

سرزمین وحشت

کشتن یا کشته شدن؛ شما کدام را انتخاب می‌کنید؟ داستان بازی از این قرار است که شما به همراه چهار نفر دیگر در مخفیگاه یک روانی گیر افتاده‌اید؛ جایی که او آتش روشن کرده است و می‌خواهد شما را شکار کند. برق این ساختمان ترسناک قطع شده است و درب‌های برقی از کار افتاده‌اند. حالا شما باید با همکاری دیگر بازمانده‌ها ژنراتورهای برق را فعال کنید تا برق ساختمان وصل شود و بتوانید از ساختمان خارج شوید. ولی صبر کنید؛ چرا همیشه دلتان می خواهد قربانی باشید؟ در این بازی می‌توانید نقش روانی را هم بازی کنید؛ روانی ترسناکی که باید جلوی فرار قربانیانش را بگیرد و آن‌ها را با خونسردی تمام شکار کند.

اگر فکر می‌کنید تنهایی می‌توانید از دست روانی فرار کنید سخت در اشتباهید. کار تیمی تنها چیزی است که باعث پیروزی شما می‌شود

کاراکترهای بازی هرکدام ویژگی‌ها و توانایی‌هایی مخصوص به خود را دارند. مثل کاراکتر ورزش‌کار که سرعت حرکتش بیشتر از بقیه است یا کاراکتر دکتر که می‌تواند خود و دیگران را درمان کند. تنوع شخصیت‌های بازی زیاد است و شما می‌توانید از بین هشت عدد بازمانده و چهار روانی یکی را برای بازی انتخاب کنید. با جمع کردن سکه و امتیاز درون بازی می‌توانید توانایی‌های شخصیت‌ را ارتقا دهید. در ابتدای بازی شما باید با کاراکتر ورزش‌کار مسابقه دهید و پس از طی کردن چالش‌ها و افزایش سطح کاراکترهای دیگر را پیدا کنید. همچنین قسمتی به نام دست سازها وجود دارد که در این قسمت می‌توانید برای خودتان نوشابه انرژی زا، قطب نما، تفنگ و هر چیزی که به فرار شما کمک کند بسازید. استفاده از این دست سازها محدودیت دارد و در هر مسابقه فقط دو عدد از آن‌ها را می‌توانید با خود ببرید.

بازی آیفون Horrorfield یک بازی آنلاین است و هم‌تیمی‌های شما از بازیکن‌های واقعی سراسر دنیا هستند. اگر فکر می‌کنید تنهایی می‌توانید از دست روانی فرار کنید سخت در اشتباهید. کار تیمی تنها چیزی است که باعث پیروزی شما می‌شود.

سرزمین وحشت

طراحی گرافیکی بازی زیبا و راضی کننده است. زمینی که در ابتدای بازی باید از آن فرار کنید مخزن نام دارد ولی با پیشرفت در بازی و تکمیل ماموریت‌ها زمین‌های دیگر بازی مثل بیمارستان و... برای شما قابل دسترس می‌شود. در این بازی صداها خیلی مهم هستند؛ طوری که مرگ و زندگی شما به این صدا بستگی دارد. هدفون بزنید و با تمام وجود گوش کنید؛ با نزدیک شدن روانی به شما صدای موزیک مخصوصی پخش می‌شود. حواستان باشد به محض شنیدن صدای موسیقی فرار کنید. هر کاری را که انجام می‌دهید رها کنید و بدوید؛ حتی اگر در حال درمان هم‌تیمی‌تان باشید.

اگر روانی به شما برسد چه می‌شود؟ مطمئنا یک مرگ سریع و راحت انتظار شما را نمی‌کشد. وقتی روانی به شما برسد به شما ضربه می‌زند و این ضربه باعث می‌شود انرژی شما برای چند ثانیه زیاد شود. در این چند ثانیه می‌توانید با سرعت زیاد فرار کنید ولی اگر نتوانید از دستش فرار کنید او شما را می‌گیرد و به قفس می‌اندازد. وقتی در قفس هستید هر ثانیه از جان شما کم می‌شود و تنها کاری که از دستتان بر می‌آید انتظار کشیدن است. انتظار اینکه هم تیمی‌های شما بیایند و نجاتتان بدهند. یکی از لحظه‌های جالب بازی این لحظه است. شما چه می‌کنید؟ هم‌تیمی‌تان را نجات می‌دهید یا اینکه به دنبال راه فرار می‌روید؟

این بازی به صورت رایگان روی اندروید و آیفون منتشر شده است. یادتان نرود زومجی را دنبال کنید، تا از جدیدترین و بهترین بازی‌های اندروید مطلع شوید.

دانلود بازی Horrorfield - Multiplayer Survival Horror Game

 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده