// دوشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۹

معرفی بازی موبایل Safe Zone؛ بقا در طول شب

در ادامه‌ی مقالات معرفی بازی‌های جذاب و جدید پلتفرم موبایل، این بار به سراغ یک بازی‌ اکشن و شوتر به نام Safe Zone از استودیوی Forever Saturn رفته‌ایم. با معرفی این بازی جذاب در زومجی همراه باشید.

در آخرین ماه از سال ۲۰۱۹ میلادی در زومجی نوبت به معرفی یک بازی جدید و جذاب رسیده است که به طور انحصاری برای سیستم‌عامل iOS منتشر شده است. بازی Safe Zone یک بازی انحصاری است که بازیکنان می‌توانند آن را با حجمی حدود ۲۳۰ مگابایت از اپ‌استور به صورت رایگان دانلود کنند. البته به همین دلیل، بازیکنان در این بازی آیفون شاهد حضور تبلیغات ویدیویی و خریدهای درون برنامه‌ای هستند که کمی مزاحم ریتم تند و اکشن بازی می‌شوند اما تماشای ویدیو‌های تبلیغاتی در بازی مزایای خاصی مانند دریافت جعبه‌های Loot یا دریافت خط سلامتی بیشتر هم دارد. در کنار معرفی بازی‌های iOS، زومجی به‌صورت هفتگی و ماهیانه بهترین بازی های اندروید را هم معرفی می‌کند که می‌توانید بازی‌های خود را از میان بازی‌های معرفی‌شده انتخاب کنید.

متن جایگزین
متن جایگزین
متن جایگزین

بازی آیفون Safe Zone دارای گیم‌پلی سریع و اکشنی است که می‌توان آن را با یک دست و به صورت عمودی تجربه کرد. در این بازی آفلاین بازیکنان باید در طول مراحل بازی از یک منطقه امن به منطقه‌ی امن دیگری برسند که البته به همین سادگی‌ها نیست و در این مسیر با تعداد زیادی زامبی از انواع مختلف مواجه می‌شوند که باید با لمس کردن صفحه و شلیک کردن به سمت آنها، آنها را از بین ببرند تا بتواند به سلامت به منطقه امن بعدی برسند. در طی مسیر هر مرحله بازیکنان می‌توانند ۲ اسلحه و تعدادی نارنجک را با خود حمل کنند که ظرفیت محدود تعداد تیرها باعث می‌شود تا بازیکنان برای گذر کردن از مراحل این بازی با دقت زیادی از مهمات خود استفاده کنند. کنترل‌های بازی نیز به خوبی برای کنترل کردن کاراکتر اصلی بازی با یک دست بهینه سازی شده است و از آنجا که Safe Zone یک بازی رانر خودکار است، بازیکنان می‌توانند با لمس صفحه به شلیک کردن بپردازند و کشیدن انگشت در جهت‌های مختلف، باعث حرکت‌های عرضی در طول مسیر هر مرحله می‌شود.

Safe Zone یک بازی رانر خودکار برای آيفون‌ها است که بازیکنان باید با گذر کردن از سد زامبی‌ها خود را به یک منطقه‌ی امن برسانند

بازی Safe Zone از لحاط گرافیکی و تجربه‌ی بصری نیز عملکرد نسبتا خوبی از خود به جا می‌گذارد و بازیکنان در طول مراحل بازی با انواع مختلفی از محیط‌ها، زامبی‌ها و وسایل نقلیه برخورد خواهند کرد. طبق گفته‌ی سازندگان بازی، در Safe Zone بیش از ۱۰۰ نوع اسلحه مختلف در دسته‌بندی‌های مختلف مانند کمیاب یا معمولی مانند شاتگان و M4 وجود دارد و بازیکنان می‌توانند با انتخاب سلاح‌های مد نظر خود به کشتن زامبی‌ها بپردازند. در این بازی انواع زامبی با خصوصیات مختلف طراحی شده‌اند که برخی از آنها دارای سرعت زیاد یا دارای مقاومت زیاد نسبت به تیرهای شلیک شده هستند. در این بازی کاراکتر اصلی دارای سه قدرت در زمینه‌های خط سلامت، میزان درآمد از هر مرحله و قدرت هدشات کردن زامبی‌ها توسط کاراکتر اصلی است که بازیکنان می‌توانند با تماشای ویدیوهای تبلیغاتی یا خرج کردن پول‌های جمع آوری شده در طول مراحل آنها را ارتقا دهند تا بتوانند مراحل دشوار بازی را پشت سر بگذارند.

دانلود بازی Safe Zone


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده