نویسنده: مهدی اصغریان
// پنجشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Captain Tsubasa ZERO Miracle Shot؛ کاپیتان سوباسا

بازی موبایل Captain Tsubasa Zero Miracle Shot یک بازی زیبای فوتبالی است. ساک ورزشی خود را بردارید و با معرفی این بازی همراه ما باشید.

کمتر کسی پیدا می‌شود که با انیمه‌ی معروف ژاپنی کاپیتان سوباسا آشنایی نداشته باشد. این انیمه قدیمی، معروف‌ترین انیمه فوتبالی است و کسی نیست که حداقل یکی از حرکات افسانه‌ای فوتبالیست‌ها را به یاد نداشته باشد؛ از توپ‌هایی که یک هفته طول می‌کشید به دروازه برسند تا بازیکنانی که به‌صورت همزمان به یک توپ ضربه می‌زدند.

برای مرور خاطرات کودکی آماده‌اید؟ داستان این بازی اندروید و آیفون از آن‌جایی شروع می‌شود که سوباسا در یک سالگی در حال بازی با توپ فوتبال به دنبال توپ جلوی اتوبوس می‌دود. در آن لحظه توپ فوتبال را بغل و تصادف می‌کند، ولی توپ مانع از برخورد شدید اتوبوس با او می‌شود و او را به سمتی پرتاب می‌کند. این اتفاق باعث علاقه سوباسا به فوتبال می‌‌شود. حالا سوباسا یازده ساله است و آرزو دارد جام جهانی فوتبال را با لباس ژاپن برنده شود.

کاپیتان سوباسا

این بازی داستان محور بر اساس جدیدترین مجموعه این انیمه که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد ساخته شده است و تمام شخصیت‌های معروف و مهم مجموعه مثل واکابایاشی، کاکرو، میزوگی و... به همراه شخصیت‌های جدید در این بازی حضور دارند. یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین ویژگی‌های مجموعه‌ کاپیتان سوباسا حرکات خارق‌العاده و جذاب بازیکنان در زمین فوتبال است که تمام این حرکات به خوبی در این بازی شبیه سازی شده است.

زیباترین لحظات بازی زمانی است که دو بازیکن روبروی یکدیگر قرار می‌گیرند

بهترین توصیفی که می‌توانیم از این بازی داشته باشیم یک بازی فوتبال فانتزی است که با داستان زیبای خود به شما اجازه می‌دهد کاپیتان سوباسا و تیمش را در مسیر قهرمانی دنبال کنید. در این بازی آیفون شما امکان چیدن تیم دلخواه خود و انتخاب رنگ لباس و لوگوی مورد نظر را دارید. با شروع هر مسابقه چهار نوع مختلف از تاکتیک شامل تهاجمی، دفاعی، و... در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید در هر لحظه از بازی تاکتیک بازیکنان را تغییر دهید همچنین قابلیت افزایش سرعت بازی و تغییر زاویه دوربین هم در این بازی وجود دارد. زیباترین لحظات بازی زمانی است که دو بازیکن روبه‌روی یکدیگر یا در مقابل دروازه قرار می‌گیرند. در این زمان حرکات شگفت انگیز بازیکنان نمایش داده می‌شود و بازیکنی که سطح امتیاز بالاتری دارد توپ را در اختیار می‌گیرد. در گوشه سمت راست صفحه دکمه شوت معجزه‌ آسا قرار دارد. این دکمه را بزنید تا بازیکن مورد نظر با مهارت شگفت انگیز خود به سمت دروازه برود و گل بزند.

کاپیتان سوباسا

با هربار برنده شدن در مسابقه الماس، طلا و کارت‌های جایزه می‌گیرید و می‌توانید از این جایزه‌ها برای ارتقا بازیکنان و پیدا کردن توانایی‌های جدید استفاده کنید.

به‌علاوه داستان اصلی بازی قسمتی هم به نام داستان‌های فرعی در بازی وجود دارد که می‌توانید داستان‌های جالب دیگر شخصیت‌های مجموعه را از این قسمت دنبال کنید. همچنین رویدادهای متنوع و قابلیت مسابقه دادن با تیم‌های دیگر بازیکنان‌ هم در این بازی وجود دارد. طراحی گرافیک این بازی بسیار زیبا است و طراحان بازی تمام جزئیات را به‌ خوبی شبیه سازی کرده‌اند.

این بازی به‌صورت رایگان روی اندروید و آیفون منتشر شده است و شما می‌توانید با استفاده از خرید درون برنامه‌ای سریع‌تر پیشرفت کنید. برای تجربه این بازی باید به اینترنت متصل باشید. یادتان نرود زومجی را دنبال کنید، تا از جدیدترین و بهترین بازی های اندروید مطلع شوید. 

دانلود بازی Captain Tsubasa ZERO Miracle Shot

 برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت گوشی و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت آیفون را در این بخش مشاهده کنید؛ همچنین علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به پرسش‌های شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده