نویسنده: مهدی اصغریان
// چهار شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Eat Me Please؛ من را بخورید!

بازی موبایل Eat Me Please یک اثر زیبا و بامزه در دنیای 360 درجه است. آماده خورده شدن شوید و با معرفی این بازی همراه ما باشید.

همیشه زمان‌هایی وجود دارد که جز انتظار کشیدن کاری از دستمان برنمی‌آید؛ مانند: صف بانک، مترو و... همه این‌ها زمان‌های کسالت باری هستند که چاره‌ای جز تحمل کردن آن‌ها نداریم. بهترین پیشنهاد برای این لحظه‌ها بازی‌های موبایل است؛ بازی‌هایی که ساده و سرگرم کننده هستند و تحمل این لحظه‌ها را ساده‌‍‌‌‌تر می‌کنند؛ بازی‌هایی که نه به خاطر شکل و ظاهر آن‌ها، بلکه به‌خاطر ساده و بامزه بودن آن‌ها را انتخاب می‌کنیم. بازی اندروید و آیفون Eat Me Please یکی از این بازی‌ها است.

من را بخورید

آماده رویارویی با هیولاها هستید؟ بازی آیفون من را بخورید جدیدترین اثر استودیو Venbrux است. این بازی با امتیاز بالایی که از کاربران گرفته است به خوبی خود را به‌عنوان یک بازی بامزه اثبات کرده است.

«من را بخورید!»؛ شاید این جمله خنده‌ دار به نظر برسد ولی تمام هدف شما در بازی همین است. در بازی‌های دیگر شما باید هرطور شده از دست هیولاها فرار کنید و خود را نجات دهید ولی در این بازی همه چیز متفاوت است. در این بازی شما کنترل یک موجود کوچک و بامزه‌ را به عهده می‌گیرید که می‌خواهد خورده شود. درست است؛ خورده شود. حالا باید خود را به آب و آتش بزنید، از جاذبه فرار کنید و موانع را پشت سر بگذارید تا خورده شوید. شاید خنده‌دار به نظر برسد ولی برای خورده شدن باید از موانع متعدد عبور کنید و حتی بعد از شکست خوردن دوباره امتحان کنید.

من را بخورید

جاذبه 360 درجه یکی از مهم‌ترین خلاقیت‌های بازی است

طراحی گرافیک بازی بسیار ساده و بامزه است. در محیط بازی قوانین نیوتن معنا ندارند و هر کدام از سکوهای بازی نیروی جاذبه مخصوص به خود را دارند. هرقدر که می‌توانید بپرید؛ هیچ وقت سقوط نمی‌کنید.

به عقب و جلو بروید و بالا بپرید؛ شما باید با دقت و زمان‌بندی روی سکوها بپرید، الماس‌های بازی را به‌دست بیاورید و خود را دو دستی تقدیم جناب هیولا کنید. این بازی دارای سه محیط مختلف است که هرکدام از این محیط‌ها هیولاهای مخصوص به خود را دارند. همچنین هر یک از این محیط‌ها نیز دارای هفت دنیا با رنگ‌ها و معماهای متفاوت است. از هیولا‌هایی که منتظر وعده‌ی غذایی خود ایستاده‌اند تا گیاهان گوشت‌ خواری که خودتان باید بذر آن‌ها را پیدا کنید و بکارید، همه نمونه‌هایی از محیط متنوع این بازی است. در طول هر مرحله از بازی نقاط ذخیره‌ای وجود دارد که پس از شکست خوردن دوباره از همان نقطه وارد بازی می‌شوید. به ‌شکل کلی مراحل بازی بسیار متنوع و چالش برانگیز است.

وجود محیط‌های متنوع و چالش‌های زیاد به‌علاوه سختی بازی که با افزایش هر مرحله بیشتر می‌شود باعث شده که گیم پلی بازی تکراری نشود و هر مرحله ایده‌ای برای درگیر کردن شما داشته باشد.

این بازی به‌صورت کاملاٌ رایگان روی اندروید و آیفون عرضه شده است. برای انجام این بازی نیازی به اینترنت ندارید. یادتان نرود زومجی را دنبال کنید، تا از جدیدترین و بهترین بازی های اندروید مطلع شوید. 

دانلود بازی Eat Me Please


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده