// پنجشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل The Kreator؛ حفاظت از نور

بازی The Kreator سفری آرام و خاطره‌انگیز دور سیاره‌های زیبایی است که باید تاریکی را از آن‌ها دور نگه دارید. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه شوید.

بازی موبایل The Kreator سفری هیجان‌ انگیز و بسیار آرام است که استودیو StarRhyme Co., Ltd. به‌ زیباترین شکل ممکن آن را برای‌تان فراهم می‌کند. این بازی اندروید یکی از بهترین‌های سبک موزیکال است و قرار است که یک گیم‌پلی آسان همراه با گرافیک هنری را تجربه کنید. وجود حالت‌های متنوع باعث می‌شود که در کنار چالش طبیعی بازی بتوانید به آرامی از محیط لذت ببرید و توجهی به دیگر المان‌ها نداشته باشید.

بازی آیفون The Kreator در واقع سفر آرام و موزیکالی حول سیاره‌های مختلف است که هدف ساده و لذت‌بخشی هم دارد. شما در این میان باید نگذارید که تاریکی بر سیاره‌ها چیره شود و همواره حفاظت از نور را با ساده‌ترین گیم‌پلی ممکن قبول کنید. البته ممکن است قدری در ابتدا از کندی و عدم چالش گله داشته باشید، ولی با کمی تامل می‌توانید از موزیک بازی لذت ببرید و شاهد المان‌های جانبی دیگری باشید که این چرخش را برای‌تان لذت‌بخش‌تر می‌کنند. مناظر هرکدام از این سیاره‌ها نفس‌گیر هستند و شکوفه‌ها و برگ‌ها تمام آن‌ها را فرا گرفته‌اند. دنیای بازی بسیار وسیع است و هر آن می‌توانید شاهد آبشار و جنگل‌های متعددی در طی سفر دور و دراز خود باشید. وقتی موفق به کسب تمام گوی‌‌های رنگی شوید، تاریکی کم کم شکل می‌گیرد و باید سریعا توسط گوی‌های آبی بتوانید گوی‌های تاریکی سیاه رنگ را از بین ببرید. اگر تعلل کنید این گوی‌ها با سرعت بالا به شخصیت شما می‌رسند و رکورد امتیازی شما به پایان خواهد رسید. بازی یک حالت جذاب به نام Zen Mode دارد که برای ماهیت اصلی بازی طراحی شده است و بدون وجود چالش خاصی می‌توانید از گشت و گذار در دنیای بازی لذت ببرید و آهنگ‌های ناب بازی را گوش دهید. تغییرات فصل‌ها باعث می‌شود که حداقل از نظر ظاهری تنوع زیادی را به چشم خود ببینید و موسیقی‌ها نیز رفته رفته تغییر پیدا خواهند کرد. در دنیای آرامش‌بخش بازی بوته‌ها و درخت‌ها کم کم بزرگ می‌شوند و موفقیت شما را در حفظ نور جار می‌زنند. حالت برعکس هم وجود دارد و گوی تاریکی می‌تواند پوشش گیاهی را از بین برده و باعث تاریک شدن صفحه بازی شود. این تاریکی ماندگار نیست و شما همچنان فرصت دعوت نور به دنیای خود را خواهید داشت.

The Kreator

بازی The Kreator مسیری بی‌پایان دارد که سرتاسر زیبایی و لذت است و موشن‌ گرافیک‌های ناب به همراه انیمیشن‌های چشم‌نواز این حقیقت را به شما می‌رسانند. شما در اکثر مسیر تنها هستید و گاهی هم ممکن است همراهان کوچکی را کنار خود داشته باشید. سازندگان سعی کرده‌اند که بار هنری بازی به‌ ساده‌ترین شکل خود باقی بماند و زیاد روی طراحی شخصیت‌ها و همراهان شما مانور نداده‌اند. تنها طرفداران آثار هنری و موزیکال باید به سراغ این بازی بیایند و اگر طرفدار اکشن سرعتی هستید، The Kreator نمی‌تواند دردی از شما دوا کند. سیستم کنترل بازی هم بسیار ساده است و با ضربه زدن به صفحه می‌توانید شخصیت خود را به پرواز درآورید. با گرفتن و نگه داشتن آن هم گوی شما حرکت پیوسته‌ای خواهد داشت و بدین ترتیب یک تنظیم روان را برای‌تان به‌همراه خواهد داشت.

The Kreator سفری طولانی در مسیری بی‌انتها است و باید در تحقق تنها ماموریت خود که حفاظت از نور است موفق عمل کنید

بازی The Kreator هیچ‌گونه تبلیغاتی در خود ندارد اما پرداخت‌های درون برنامه‌ای همچنان برقرار هستند. ابرهای کتانی در آسمان فصل‌ها دیده می‌شوند و ستاره‌ها درخشان‌تر از همیشه در آسمان جلوه‌نمایی می‌کنند. زندگی در سیاره‌ها دیده می‌شود و شما با رفتن دنبال ستاره‌ها حکم نفسی را دارید که در این دنیا دمیده می‌شود و پیوستگی آن بسیار مهم و حیاتی است. زیبایی این ماموریت به‌قدری مهم است که عدم وجود چالش خاص در بازی هم نمی‌تواند علاقه برخی از بازیکنان را خاموش کند. رنگ‌ها و نور عملکرد خوب خودشان را دارند و در القای آرامش به ذهن پراسترس افراد موفق عمل می‌کنند. شما می‌توانید دوستان خود را به این صلح درونی دعوت کنید تا آن‌ها هم در سفر دور و دراز شما حضور داشته باشند.

The Kreator

در دنیای وسیع بازی ابرهای کتانی شکل و ستاره‌های درخشان بسیار آرامش‌بخش هستند و موزیک روح زنده‌ای است که ترک‌هایش با وسواس زیاد انتخاب شده‌اند

بازی The Kreator ترکیب هنری نابی از گرافیک و موسیقی است و به طرز جالبی هیچ نکته منفی در بازی دیده نمی‌شود. نبود تبلیغات در کنار عدم فشار سازندگان به خریدهای درون برنامه‌ای در بخش ارتقا باعث می‌شود که رسالت آرامشی که بازی القا می‌کند هیچگاه از بین نرود. در گذشته دیده‌ایم که بهترین بازی‌های اندروید گرفتار تبلیغات مزاحم و خریدهای درون برنامه‌ای هستند که جلوی تبدیل شدنشان به یک شاهکار را گرفته است. اما The Kreator گرچه یک شاهکار نیست اما نبود این عوامل مزاحم تجربه‌ای چندبرابر شیرین‌تر را برای مخاطبان خودش فراهم می‌کند. هر روز می‌توانید با مراجعه به صفحه بهترین بازی های اندروید و آیفون از آثار شاخص این پلتفرم آگاه شده و انتخاب‌های خودتان را برای گذران اوقات فراغت داشته باشید.

بازی The Kreator با داشتن یکی از ساده‌ترین گیم‌پلی‌های ممکن، تنها سعی در القای یک تجربه آرامش‌بخش و موزیکال به مخاطبینش را دارد و اگر قدری تمرکز داشته باشید هیچگاه تاریکی به دنیای شما راه نخواهد داشت. موشن گرافیک‌های جذاب و موزیک‌هایی که بسیار تاثیرگذار و باکیفیت هستند از بهترین ویژ‌گی‌های بازی است. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم‌عامل اندروید و iOS دریافت کنید. گیم‌پلی کوتاهی از بازی را هم می‌توانید در ادامه مشاهده و دریافت کنید.

دانلود از آپارات

دانلود بازی The Kreator


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده