// چهار شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Black Paradox؛ نابودی سازمان جنایتکار فضایی

در Black Paradox باید به مصاف سازمان جنایتکاری بروید که از دل جهنم آمده‌اند و نیروهای‌شان به بی‌رحم‌ترین شکل ممکن قصد نابودی شما را دارند. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه شوید.

بازی موبایل Black Paradox ساخته جذاب استودیو Tiny Games است که پس از موفقیت در پی سی حال برای موبایل عرضه شده است. این بازی بخش‌های متنوع زیادی دارد و بار دیگر شاهد یک گرافیک پیکسلی ناب با گیم‌پلی اعتیادآور هستیم. بخش ارتقای بازی تنوع زیادی دارد و می‌توانید قدرت خود را در برابر نیروهایی که از جهنم برخواسته‌اند بیشتر کنید. شانس شما رفته رفته کمتر می‌شود و خواهید دید که دشمنان در پیش‌بینی حرکات شما موفق عمل می‌کنند.

بازی آیفون Black Paradox در مورد بیگانگانی است که گویا از جهنم برخواسته‌اند و می‌توانند با کمک گیری از سیاه چاله‌های فضایی در زمان سفر کنند. این قابلیت آن‌ها باعث ایجاد یک سازمان مخوف جنایی در فضا شده است و بی‌رحمانه به‌دنبال شکار در چنین فضایی هستند. حال شما از وجود این سازمان باخبر شده‌اید و باید با استفاده از هواپیمای بدون سرنشین خود آن‌ها را شکست دهید. این سازمان دشمنان خود را به صورت گروهی به مصاف شما می‌فرستد و تنوع بسیار از خود نشان می‌دهند. سرعت و تمرکز در مقابله با آن‌ها اهمیت بسیاری دارد و باید بتوانید در برابر هفت رهبر اصلی آن‌ها عملکرد خوبی داشته باشید. تمرکز داشته باشید و حواس‌تان به گلوله‌هایی باشید که از خیل عظیم آن‌ها به سمت شما شلیک می‌شود. سیستم رشد در بازی اهمیت بسیاری دارد و باعث ایجاد قدرت‌های بیشتر در شما می‌شود. این قدرت‌ها سوای پاورآپ‌ها هستند و همراه با قدرت دشمنان شما را وارد تعادل می‌کنند. الگوهای حمله دشمنان از هوش مصنوعی برخوردار هستند و شما نیز باید از تکنیک‌های بهتر برای نابودی آن‌ها استفاده کنید. بازی از یک حرکت پایه و بسیار قدرتمند استفاده می‌کند و پارادوکس سیاه نامیده می‌شود. این حرکت به‌قدری مهم است که شخصیت‌ اصلی بعد از آن تعریف می‌شود و هواپیمای شما در هر نوعی که باشد می‌توانید با دوبار ضربه زدن روی صفحه نمایش چپ از آن‌ها استفاده کنید.

Black Paradox

منوهای بازی Black Paradox در گرافیک پیکسلی بسیار زیبا دیده می‌شوند و مثل نسخه کامپیوتری خودش می‌توانید سیستم رشد را کنترل و مدیریت کنید. هواپیمای بدون سرنشین شما در این بخش دیده می‌شود و تمامی قسمت‌هایش قابل ارتقا هستند. این سیستم با امتیازات شما ارتقا پیدا می‌کند و سیستم پرداخت درون برنامه‌ای تاثیر زیادی روی آن ندارد. بازی انبوهی از سلاح‌ها را در اختیار شما قرار داده است و سرعت رفته رفته در بازی بیشتر می‌شود. نگذارید که دشمنان‌تان به سیاه چال نزدیک شوند و قدرت‌شان را بیشتر کنند. سیاه‌چال‌ها را کنترل کنید و زمینه‌ساز نابودی نهایی این سازمان مخوف باشید.

انبوهی از سلاح‌ها در اختیار شما قرار دارد و می‌تواند هوای بدون سرنشین خود را مدام ارتقا دهید و تجربه بازی را برای خود ساده‌تر کنید

بازی Black Paradox چالش‌های پرشماری برای شما دارد و می‌توانید هر زمان که خواستید مراحل را دوباره تجربه کنید. این تجربیات جدید خالی از لطف نیستند و امتیازات بیشتری را در بخش ارتقا نصیب شما می‌کنند. البته توجه کنید که تجربه‌های بیش از یک‌بار کمی امتیاز کمتری برای شما دارند اما همچنان قابل توجه هستند. بخش ارتقا و سفارشی‌سازی هم آن‌قدر تنوع بالایی دارد که نیاز به تجربه چندباره واقعا احساس می‌شود. هرکدام از دشمنان شما ضربان قلب دارند و این حقیقت در گرافیک پیکسلی خارق‌العاده بازی جلوه خوبی دارد. اگر همزمان با تجربه بازی بتوانید ارتقاها را به‌صورت مرتب ادامه دهید، بازی روند ساده‌تری برای شما خواهد داشت.

Black Paradox

Black Paradox در مورد شکارچیانی است که از جهنم نشات گرفته‌اند و سازمانی جنایتکاری را تشکیل داده‌اند که قادر است در زمان سفر کند

در نسخه جدید بازی Black Paradox می‌توانید از برخی از پاورآپ‌ها به‌عنوان کومبو استفاده و آن‌ها را با همدیگر ترکیب کنید. این روند انیمیشن‌های بازی را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد و می‌توانید شاهد اکشن‌های خشونت آمیز و رنگی در صفحه بازی باشید. موسیقی متن همراهی خوبی با روند اکشن بازی دارد و همراه با گرافیک پیکسلی شباهت زیادی به آثار قدیمی دارد. باس فایت‌های بازی جثه بسیار بزرگی دارند و تقریبا نصف صفحه را از آن خود می‌کنند. در این حالت شما کمتر می‌توانید مانور حرکتی داشته باشید و تنها باید از فرصت استفاده و نهایت ضربه‌های خود را وارد کنید. مراقب کومبو‌های باس‌ها باشید و با آمادگی کامل در زمان مناسب جاخالی دهید. اگر در این کار ناموفق باشید، حجم زیادی از ضربان قلب هواپیمای شما خواهد رفت.

بازی Black Paradox در ابتدا با هنر گرافیکی پیکسلی خودش بسیار چشم‌نواز عمل و سپس گیم‌پلی خوبش بازیکنان بیشتری را جذب می‌کند. از کنترل‌های مختلف می‌توانید در بازی استفاده کنید و به‌دلیل عرضه بازی در پی سی، شاهد ارتباط بهتر آن با حالت‌های کنترلی مختلف هستیم. هر روز با مراجعه به صفحه بهترین بازی های اندروید و آیفون می‌توانید از آثار شاخص این پلتفرم آگاه شده و آن‌ها را تجربه کنید. این بازی را می‌توانید از اپ‌استور برای سیستم‌عامل iOS دریافت کنید.

دانلود بازی Black Paradox


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده