// چهار شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Ulala: Idle Adventure؛ نبرد در عصر سنگی

Ulala: Idle Adventure در مورد گروهی از اولالاها است که در حاشیه بیابانی زندگی می‌کنند و صلح و درگیری مدام بین‌شان در حال تغییر است. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه شوید.

بازی موبایل Ulala: Idle Adventure به‌ شیوه‌ای نوین قصد روایت ماجراهای عصر سنگی را دارد و گروهی از اولالاها روایت کننده داستانی هستند که نبرد و صلح دو روی اصلی آن است. این بازی اندروید را استودیوی X.D. Global در سبک نقش آفرینی عرضه کرده است و بازیکنان می‌توانند یک گیم‌پلی ساده و اعتیادآور را تجربه کنند. بازی بخش‌های متنوعی دارد و رویدادهای بسیاری به‌صورت آنلاین در آن برگزار می‌شود.

بازی آیفون Ulala: Idle Adventure سفری هیجان‌انگیز در عصر سنگی است که می‌توانید با دیگر بازیکنان همراه شوید و از گیم‌پلی اعتیادآور آن لذت ببرید. بازی پرهیجان دنبال می‌شود و بازیکنان زیادی را می‌بینیم که در بازی فعال هستند و ماجرای سفر خودشان را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند. شما نیز می‌توانید به آن‌ها ملحق شوید و حتی مسیری را انتخاب کنید که چندین نفر از دوستان‌تان در آن حضور دارند. می‌توانید یک حیوان خانگی هم برای خود بخرید و در سفر خود همراه‌تان ببرید. این حیوان قابلیت ارتقا دارد و در مسیر کمک زیادی به نبردهای شما می‌کند. در طی مسیر می‌توانید غذا پیدا کنید و سریعا لول‌آپ داشته باشید. گیم‌پلی بازی ساده است و تا مدت‌ها از پیاده‌روی در مسیر بازی خسته نخواهید شد. جادوگران و اژدهایان بسیاری نظیر تیرکس منتظر شما هستند و باید با مهارت در مقابل شعله‌های آتش آن‌ها دوام بیاورید. روح همکاری باید در تیم شما وجود داشته باشد و هرکس وظیفه خودش را انجام دهد. هر کدام از شخصیت‌های بازی ضربان قلب دارند و به‌دلیل آنلاین بودن بازی، از حضور در پیش آن‌ها نهایت لذت را خواهید برد. مهارت‌ها و سلاح‌های متنوعی را در بازی شاهد هستیم و همراه با ارتقای سطح به شما داده می‌شود. دستورالعمل‌های هر بخش را مطالعه کنید و سعی کنید استراتژی مناسبی در قبال دوست و دشمن داشته باشید. بالاخره دوستان‌تان تنها همراهی برای سفر هستند و ممکن است چندین بار این همراهان تغییر پیدا کنند. از حیوان خانگی خود مراقب کنید و او را برای نبردها و یافتن مسیر و غذاها آماده نگه دارید.

Ulala Idle Adventure
Ulala Idle Adventure
Ulala Idle Adventure

بازی Ulala: Idle Adventure شامل تله‌های مختلفی است که برای عبور باید معماهای بسیاری را حل کنید. در بخش منوها گستردگی زیادی می‌بینیم که علاقه‌مندان به جزئیات را راضی نگه می‌دارد. نبردها شیوه نوینی دارند و به‌قدری ساده هستند که در هر مکانی می‌توانید آن را تجربه کنید. در مترو و سرکار کافی است که گوشی خود را با یک دست بگیرید و سفر پرماجرای خود را با نهایت سرعت ادامه دهید. شکارچی برتر در نهایت زنده خواهند ماند و آخر کار دیگر دوست و دشمن معنایی ندارد. جایزه اصلی تنها برای یک نفر است و باید گاهی صلح را به درگیری و بالعکس تبدیل کنید. بازی رفته رفته اعتیادآورتر می‌شود و المان‌های بیشتری را خواهید دید. تیمی از دوستان نزدیک خود تشکیل دهید تا مسیرتان یکی باشد و لحظات مفرح بسیاری را در بازی تجربه کنید.

Ulala: Idle Adventure در عصر سنگی جریان دارد و گیم‌پلی ساده و اعتیادآور آن را در جایی ندیده‌اید

شخصیت‌های اصلی بازی Ulala Idle Adventure اولالاهایی هستند که گویا در حاشیه یک کوهپایه آتشفشانی زندگی می‌کنند و عقلانیت تعریف خاصی در این منطقه ندارد. آن‌ها مدام در حال نبرد با همدیگر هستند و گاهی هم با جمع شدن دور همدیگر لحظات شادی را سپری می‌کنند. گرافیک بازی عالی است و حتی انیمیشن‌های پویا و جذابی را از شخصیت‌ها می‌بینیم. پوشش‌ها متفاوت است و گویا نظاره‌گر انسان‌های اولیه مدرن در بازی هستیم. سعی کنید یکه‌تازی کنید و با حضور در صف اول نبردها بیشترین امتیازها را کسب کنید. سیستم کرفتینگ اجازه ایجاد کلاس‌های مختلف گیم‌پلی را به شما می‌دهد و نبردها حس منحصربه‌فردتری خواهند داشت. سازندگان قول داده‌اند که بازیکنان شاهد یک اثر RPG خواهند بود که ساده‌تر از آن را در جایی ندیده‌اند.

Ulala Idle Adventure
Ulala Idle Adventure
Ulala Idle Adventure
گرافیک و انیمیشن‌های بازی زنده‌تر از همیشه دیده می‌شوند و شخصیت‌ها هرکدام حرکات منحصربه‌فرد خودشان را دارند

فصل شکار بازی موبایل Ulala Idle Adventure در سرزمین اولالاها بسیار هیجان‌انگیز است و می‌توانید همراه با رکس خود بیشترین شکار را از آن خود کنید. رقابت‌های فصلی اصلی‌ترین منبع امتیازی شما هستند و باید هیولاهای کوچک خود را به قدرت تمام برسانید. سری به بخش سفارشی‌سازی بازی بزنید و فراموش نکنید که در کنار قدرت شخصی خود، حیوان خانگی‌تان را به قدرتمندترین حالت خودش برسانید. بازی فضاهای شاد و مفرحی دارد که البته تاثیر چندانی در گیم‌پلی بازی هم ندارد. یکی از این حالات دورهم جمع شدن و گذاشتن گوشت روی آتش است که در شب‌های سرد منطقه شخصیت‌های دوست داشتنی ما را به وجد می‌آورد. هر روز با مراجعه به صفحه بهترین بازی های اندروید و آیفون می‌توانید آثار شاخص این پلتفرم را تجربه کنید و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

بازی Ulala: Idle Adventure تنوع بی‌نظیری در ارائه شخصیت‌های متنوع دارد و بازیکنان می‌توانند آن‌ها را از جنبه‌های مختلف ارتقا دهند. شما باید تعیین کنید که شکارچی برتر کیست و با تیم راهی نبردهایی شوید که اژدهایان و جادوگران جزوی از آن‌ها هستند. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم‌عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی Ulala Idle Adventure


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده