// پنجشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Second Galaxy؛ دنیای‌ کهکشان‌ها

در دنیای Second Galaxy کهکشان‌های بسیاری را می‌بینیم که با یکدیگر در نبرد هستند و وظیفه شما کنترل امپراتوری خودتان است. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه شوید.

بازی موبایل Second Galaxy ساخته استودیو ZlongGames یکی از گسترده‌ترین آثار RPG روی موبایل است که می‌توانید تجربه کنید و پا به دنیای دیوانه‌وارش بگذارید. این بازی اندروید شامل یک دنیای گسترده از کهکشان‌ها است و بیش از ۴۵۰۰ نوع از آن‌ها را با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خواهید داشت. علاوه بر سبک RPG المان‌هایی از SLG را هم داریم که تجربه جدیدی محسوب می‌شود. با ما همراه شوید تا از دیگر بخش‌های این بازی برای‌تان بگوییم.

اولین نکته‌ مهمی که در بازی آیفون Second Galaxy دیده می‌شود، دنیای بزرگ و کهکشان‌هایی است که به‌ طرز شگفت‌انگیزی پرتعداد هستند. هرکدام از آن‌ها منحصربه‌فرد هستند و دشمنان و باس‌ها عملکرد متفاوتی از خود نشان می‌دهند. در بخش تک‌نفره می‌توانید سفر پرماجرای خود را شروع کنید و دوستانی را دورهم جمع کنید. در مبارزات شرکت کنید و سعی در تصاحب امپراتوری‌های دیگران داشته باشید. مهم‌ترین بخش بازی نبردهای آنلاین است که می‌توانید در تیم‌ها به آن دست یابید. با دوستان خود هم‌فکری و همکاری داشته باشید و نبردهای حماسی را در کهکشان پی بگیرید. ای دنیای بی‌کران اسرار پنهان زیادی در خودش دارد و می‌توانید دریای بی حد و مرز ستاره‌ها را درهم نوردید. کاوش یکی از مهم‌ترین کارهای شما است و باید به‌دنبال سلاح‌ها و سفینه‌هایی باشید که سرعت بالایی دارند و عملکرد خوبی را در کسب پیروزی برای شما دارند. عناصر RPG به بهترین شکل در بازی وجود دارند و یک سیستم تجارتی کامل در بطن ماجراها دیده می‌شود. در این سیستم باید استراتژی خوبی داشته باشید و به‌جای نبرد و خون و خونریزی، با سیاست کار خود را پیش ببرید. این تجارت به نفع امپراتوری شخصی شما است و می‌توانید سفینه‌های بیشتری را در پایگاه خود داشته باشید.

Second Galaxy

درخت فناوری در مرکز فعالیت‌های شما در بازی Second Galaxy قرار دارد و باید به کسب تمام جنبه‌های آن توجه کنید. حال دیگر تمدن‌ها به فضا راه پیدا کرده است و هر کشوری امپراتوری بزرگ خود را ایجاد کرده است. بیش از هزار بازیکن همزمان وارد نبرد می‌شوند و کهکشان آرام ما را دچار آشوب می‌کنند. سفینه‌های فضایی نیاز به تعمیر و نگهداری دارند و هر زمان می‌توانید امتیازات خود را به قطعات آن‌ها تبدیل کنید و ضربه‌های قدرتمندتری را از آن‌ها انتظار داشته باشید. می‌توانید سفینه خود را سفارشی سازی کنید و سرعت بالاتر و مقاومت بیشتری را در برابر حملات از آن‌ها ببینید. گرافیک بازی عالی است و در صورت استفاده از گوشی‌های رده بالا می‌توانید کهکشان چشم‌نوازی را ببینید که کاوش در آن توسط سفینه‌های مدرن شدیدا لذت‌بخش است.

Second Galaxy جهان پویا و گسترده‌ای دارد و مهم‌ترین بخش آن برخلاف انتظار سیستم تجارتی است که تمدن کلی فضا را تعریف می‌کند

اکثر سیستم‌های بازی Second Galaxy پویا است و خود بازیکنان می‌توانند روند را تغییر دهند. سیستم مبارزات در مدت زمان کمتری کهنه می‌شود و برای قرار گرفتن در رتبه‌های بهتر باید خلاق باشید و نیروهای خود را درست هدایت کنید. شبکه‌ای از مسیرهای فضایی را در بازی شاهد هستیم که نشان از شکل‌گیری یک تمدن در فضا را دارد و هرچه بیشتر باید نبردها به سمت تجارت و حل و فصل سیاسی پیش بروند. بالاخره کهکشان باید دوام خود را حفظ کند و قدرتمند شدن کشورها می‌تواند به این امر کمک کند. گروه‌ها با همدیگر تیم می‌شوند و برای کسب منافع مشترک وارد تجارتی پرسود می‌شوند. این سیستم را ابتدا یاد بگیرید و سعی کنید که نقش خوبی در داد و ستدها داشته باشید.

Second Galaxy

اسرار پنهان زیادی در این دنیای وسیع وجود دارد که باید به‌ دنبال‌شان باشید و دوست و دشمن خود را بشناسید

بخش مهم دیگری که در بازی Second Galaxy دیده می‌شود، انتخاب بازیکنان و تاثیرگذاری آن‌ها در روند پیروزی یا شکست تیم است. اقتصاد جهانی از معاملات شما تاثیر می‌پذیرد و حتی می‌توانید با غول‌های این صنعت رقابت داشته باشید. پنج اتحاد بزرگ در بازی وجود دارد که کنترل همه چیز را برعهده دارند و به‌نوعی پایه‌های این تمدن بزرگ فضایی هستند. شبکه‌ای در بازی وجود دارد که فاصله‌های بزرگی با مقیاس سال نوری را در یک چشم به هم زدن طی می‌کند و از این طریق حتی می‌توانید تمدن‌های ناشناخته را هم کشف کنید. پدیده‌های عجیب آسمانی در گرافیک بازی جلوه خاصی دارند و نشان می‌دهد که موبایل هم می‌تواند هدف خوبی برای گرافیکی‌ترین آثار این صنعت بزرگ باشد. هر روز می‌توانید به صفحه بهترین بازی های اندروید و آیفون مراجعه کنید و آثار شاخص موبایل را با کم‌ترین هزینه ممکن تجربه کنید.

بازی Second Galaxy عملکرد خوبی در سرگرم کردن بازیکنان دارد و یک امپراتوری بزرگ می‌تواند تا مدت‌ها پایدار باشد، به شرطی که متحدین خود را درست انتخاب کنید و در نبردها یک استراتژی خوب پیش بگیرید. درخت فناوری خود را جدی بگیرید و تا می‌توانید سلاح‌ها و مهارت‌های خود را ارتقا دهید. بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم‌عامل اندروید و iOS دریافت کنید. گیم‌پلی کوتاهی از بازی را هم می‌توانید در ادامه مشاهده و دانلود کنید.

دانلود از آپارات

دانلود بازی Second Galaxy


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده