// سه شنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰

معرفی بازی موبایل تور کلمات: بازی حدس کلمه؛ حدس کلمات در یک تور دوست داشتنی

بازی تور کلمات: بازی حدس کلمه، دومین ساخته استودیو اردیبهشت در زمینه بازی‌های حدس کلمه است که تجربه‌ای متفاوت و سرگرم کننده را ارائه می‌دهد.

بازی‌هایی که بر پایه حدس کلمه ساخته می‌شوند، معمولا ساختار مشابهی دارند و استودیویی که بتواند نوآوری‌های خاص خود را داشته باشد، برنده‌ی میدان رقابت است. استودیو اردیبهشت با ساخت بازی کلماتیک، توانست مخاطبان زیادی را جذب کند. این بازی تا به ‌امروز نزدیک به یک میلیون بار از مارکت‌های مختلف اندروید و iOS دانلود شده و کاربران به تعریف و تمجید از این بازی پرداخته‌اند. در کلماتیک کاربر باید از دایره حروف داخل هر مرحله، کلمه‌‌های مختلفی را می‌ساخت. حال استودیو اردیبهشت مدتی است که دومین بازی خود در سبک حدس کلمه را روانه بازار کرده است و با بیش از ۲۰ هزار نصب، توانسته به یک بازی محبوب تبدیل شود. در ظاهر شاید بازی اندروید تور کلمات: بازی حدس کلمه، ساختاری شبیه‌ به کلماتیک داشته باشد، اما زمانی‌که آن را اجرا می‌کنید و وارد جهان بازی می‌شوید، می‌بینید که این دو بازی کاملا با یکدیگر متفاوت هستند.

Zombie Haters
Zombie Haters
Zombie Haters
بازیکنان در هر مرحله یک جدول را مشاهده می‌کنند که ترکیبی از حروف کلمات مختلف است و باید کلمه مورد نظر را استخراج کنند

با شروع بازی «تور کلمات: بازی حدس کلمه» یک بخش آموزشی برای شما درنظر گرفته شده که نحوه‌ی بازی کردن را به شما یاد می‌دهد. در این بخش تمرینی در جریان چند مرحله نحوه حدس کلمات را به‌خوبی متوجه می‌شوید. ساختار بازی بدین صورت است که بازیکنان در هر مرحله یک جدول را مشاهده می‌کنند که ترکیبی از حروف کلمات مختلف است. در ادامه باید کلمه درست را حدس بزنید و با کشیدن انگشت روی حروف آن، کلمه را بچینید. در انتها زمانی‌که تمامی کلمات یک مرحله را حدس زدید، می‌توانید جوایز مختلفی را کسب کنید و وارد مرحله بعد شوید. اولین مورد جالبی‌که در تور کلمات: بازی حدس کلمه وجود دارد، این است که هر مرحله موضوع مخصوص‌به خود را دارد و کلمه‌های مورد نظر هم براساس همین موضوع چیده شده‌اند. ازاین‌رو باید لابه‌لای این جدول به‌دنبال کلمه‌هایی باشند که با موضوع هم‌خوانی دارند. مراحل ابتدایی بازی اندروید تور کلمات: بازی حدس کلمه به‌گونه‌ای است که بازیکن را به‌چالش نمی‌کشد و سازنده به‌دلیل اینکه کاربر بتواند به ساختار بازی عادت کند، این کار را انجام داده است.

استودیو اردیبهشت سعی کرده تا تور کلمات: بازی حدس کلمه تنها یک بازی حدس کلمه نباشد و بازیکن با پیدا کردن کلمات مختلف، دانش خود را هم افزایش دهد

رفته‌رفته و با رسیدن به مراحل بالاتر، درجه سختی مراحل هم بالاتر می‌رود و به‌چالش کشیده می‌شوید. استودیو اردیبهشت سعی کرده تا تور کلمات: بازی حدس کلمه تنها یک بازی حدس کلمه نباشد و بازیکن با پیدا کردن کلمات مختلف، دانش خود را هم افزایش دهد. به‌عبارتی این بازی معلومات شما را هم به‌چالش می‌کشد. پس از پایان هر مرحله یک سری جوایز نظیر سکه و تصاویر پس‌زمینه هم برای شما درنظر گرفته شده تا پس از پشت سر گذاشتن مراحل، بتوانید به‌محیط بازی هم تنوع دهید. همچنین یک بخش راهنمایی هم برای بازیکنان درنظر گرفته شده است. در این بخش کاربر می‌تواند بعضی از حروف کلمات را شناسایی کند یا حروف مرحله را جابه‌جا یا شروع هر کلمه را مشخص کند. در ابتدا می‌توانید به‌ صورت رایگان از بخش راهنمایی استفاده کنید، اما در ادامه باید ازطریق پرداخت سکه‌های داخل بازی، از آن‌ها بهره ببرید.

Zombie Haters
Zombie Haters
Zombie Haters

سکه‌های بازی هم به‌صورت پرداخت‌های درون برنامه‌ای، تماشای ویدیو یا ازطریق جوایز بازی مثل پشت سر گذاشتن مراحل، به شما اهدا می‌شود. از دیگر ویژگی‌های بازی تور کلمات: بازی حدس کلمه هم می‌توان به یک سری کلمات مخفی در دل بعضی از مراحل اشاره کرد که اگر آن‌ها را پیدا کنید، جوایز بیشتری را دریافت می‌کنید. همچنین سازنده بیش از ۳۰۰۰ مرحله مختلف را برای تور کلمات: بازی حدس کلمه درنظر گرفته است و در آینده مراحل بیشتری هم به بازی اضافه می‌شوند. بااین‌تفاسیر اگر به‌دنبال یک بازی حدس کلمه هستید که بتواند ذهن شما را پرورش دهد و کلمات جدیدی را هم یاد بگیرید، تور کلمات: بازی حدس کلمه، دومین ساخته استودیو اردیبهشت، بهترین گزینه برای شما است. در پایان یادآوری می‌کنیم که مقالات بهترین بازی های اندروید به‌طور هفتگی و ماهانه منتشر می‌شوند که شما را در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار می‌دهند.

دانلود بازی تور کلمات: بازی حدس کلمه

دانلود کافه بازار Cafe Bazzar دانلود کافه بازار Cafe Bazzar


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده