// یکشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Grand Street Racing Tour؛ آماتور اما سریع و خشمگین

بازی Grand Street Racing Tour با جزئیات دقیق و گیم‌پلی سریع و خشمگین می‌تواند علاقه‌مندان این سبک را راضی نگه‌ دارد. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه شوید.

بازی موبایل Grand Street Racing Tour ساخته HeroCraft Ltd تفاوت مشهودی نسبت به ریسینگ‌های این پلتفرم دارد و بیشتر شبیه آثار متوسط کنسولی و کامپیوتری است. در این بازی اندروید باید خیابان شهر را به آتش بکشید و در تمام رقابت‌ها پیروز شوید. موفقیت در رقابت‌ها به معنای قطعات و سیستم ارتقای جدید است و می‌توانید خودتان را به باشگاه بهترین‌ها نزدیک کنید. با ما همراه شوید تا یکی از متفاوت‌ترین آثار مسابقه‌ای را برای‌تان معرفی کنیم.

بازی Grand Street Racing Tour را می‌توان یک شبیه‌ساز دقیق از رقابت اتومبیل‌رانی در سطح شهر دانست که تفاوت مشهودی نسبت به آثار عادی این پلتفرم دارد. جزئیات در بطن بازی دمیده شده است و می‌توانید انتظار رقابت‌های سریع و خشمگین را از آن داشته باشید. ماشین خود را با المان‌های مختلف ارتقا دهید و با سبک‌سازی شانس بالایی برای پیروزی در رقابت‌ها داشته باشید. تعقیب و گریز همواره یکی از محبوب‌ترین حالات بازی‌های مسابقه‌ای است و سازندگان هم توجه ویژه‌ای به آن داشته‌اند. بازیکنان می‌توانند در چالش‌های زمانی و قدرتی شرکت کنند و امتیاز بیشتری برای بخش سفارشی‌سازی کسب کنند. این بخش‌ها نیاز به مهارت بالایی دارد و پیشنهاد می‌شود که پس از گذر از مراحل عادی پا به دنیای رقابت‌های جدید بگذارید. طیف گسترده‌ای از ماشین‌ها با برندهای محبوب در بازی وجود دارد و طراحی‌ها هم دقیقا با امضای بازی GSRT همراه شده‌اند. شرایط آب و هوایی در عملکرد گیم‌پلی بازی تاثیرگذار است و برف و باران و حتی گرد و غبار می‌تواند کار شما سخت‌تر کند. با یکی از بهترین‌ بازی های اندروید روبه‌رو هستیم و تفاوت مهم‌ترین فاکتوری است که افراد بیشتری را نسبت به تجربه آن ترغیب می‌کند. صحنه‌های سینماتیک این بازی مسابقه ای عالی است و در گرافیک ساده بازی جلوه خوبی پیدا می‌کند. در گیم‌پلی بازی گاهی کومبوهای خاص پدیدار می‌شود و می‌توانید با تمرکز و سریع آن‌ها را انجام دهید و رقیب خود را از دور خارج کنید. موسیقی چندان خوب نیست اما همراهی مناسبی با گرافیک ساده بازی دارد و بازیکنان می‌توانند انگیزه خودشان را جهت کسب پیروزی‌های بیشتر حفظ کنند.

Grand Street Racing Tour

نکته مهم بازی Grand Street Racing Tour در کارت‌هایی است که به این اثر اضافه شده است. شاید انتظار این را نداشتید اما کارت‌های قدرت می‌توانند به‌عنوان بوستر عمل کنند و حتی ماشین‌های جدیدی به شما پیشنهاد کنند. این کارت‌ها را با پیروزی کسب می‌کنید و حتی باکس‌های ویژه برای‌تان چندین کارت مجموعه‌ای به همراه خواهند داشت. با پیروزی در رقابت‌ها می‌توانید قطعات جدید خریداری کنید و ماشین خود را ارتقا دهید. رقیبان شما از سطح آماتور شروع می‌شوند و رفته رفته حرفه‌ای‌ترین رقیبان‌تان از راه می‌رسند. در ادامه حتی شیوه‌های گیم‌پلی بازی هم عوض می‌شود و می‌توانید دریفت بکشید و از نیترو استفاده کنید. خیابان‌های شهر جایی برای رحم نیست و تنها باید با حالت Tune دریفت‌های ناب بکشید و هر رقیبی را پشت سر خود رها کنید. یک اشتباه کافی است تا سرنگون شوید و در این حالت شاید دیگر زمانی برای جبران باقی نمانده باشد.

طیف گسترده‌ای از ماشین‌ها با برند‌های مختلف در گاراژ شما یافت می‌شود و با هر پیروزی می‌توانید قطعات جدیدی برای اتومبیل خود بخرید

در بخش گرافیکی Grand Street Racing Tour بازیکنان گزینه‌های متعددی دارند و استایل‌های نابی برای‌شان تعریف شده است. برنده همه چیز را برمی‌دارد و این قانون هر رقابت خیابانی است. اگر سری فیلم‌های سریع و خشمگین را دیده باشید باید به قوانین آشنا باشید و از هیچ قدرت و نیرویی برای پیروزی مضایقه نکنید. سازندگان هم سعی کرده‌اند که هرچه بیشتر به این واقعیت نزدیک شوند و به جنبه شبیه‌سازی بسیار بیشتر از آرکید و سرگرم‌کنندگی توجه کرده‌اند. مکانیک شما کم کم تنوع بیشتری از قطعات را روبه‌روی‌تان قرار می‌دهد و نشان می‌دهد که عملکرد بهتری در پیروزی‌ها داشته‌اید.

Grand Street Racing Tour

GSRT شبیه‌ساز دقیقی از رقابت در شهری با خیابان‌های بزرگ محسوب می‌شود که هرچه بیشتر سعی در نزدیک‌ شدن به سری فیلم‌های سریع و خشمگین را دارد

برای خود در شهر احترام کسب کنید و پیروزی‌های مداوم می‌تواند اعتبار بیشتری را برای‌تان بخرد. این اعتبار در جوایزتان تاثیرگذار است و هر مسابقه سنگین‌ترین چالش رقابتی برای‌ شما محسوب می‌شود. این چالش‌ها به‌گونه‌ای است که تنها مهارت می‌تواند پیروز مسابقات را تعیین کند و خبری از پرداخت‌های درون برنامه‌ای تاثیرگذار در گیم‌پلی بازی نیست. نقاط مختلف شهر را کشف کنید و به‌سمت آسمان خراش‌هایی بروید که امضای شهر هستند و ویراژ دادن ماشین‌ها در کنار آن‌ها می‌تواند حماسی و هیجان‌انگیز باشد. کنترل ماشین خود را می‌توانید خودتان انتخاب کنید که شامل دوحالت تکان دادن گوشی یا گرفتن طرفین صفحه نمایش بازی است.

بازی ریسینگ Grand Street Racing Tour در دو بخش مهم گیم‌پلی و سفارشی‌سازی عملکرد بسیار خوبی دارد و تفاوت نکته مثبتی است که می‌تواند کاربران بسیاری را مجذوب کند. در خیابان‌های شهر پرسه بزنید و از شانس و اقبال برای پیروزی کمک بگیرید. مهارت جز مهمی از بازی است و کارت‌های مهارت می‌تواند روح جدیدی را به این بازی ریسینگ بدمد. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور برای سیستم‌عامل اندروید دریافت کنید. گیم‌پلی کوتاهی از بازی را هم می‌توانید در ادامه مشاهده و دریافت کنید.

دانلود از آپارات

دانلود بازی Grand Street Racing Tour


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده