// یکشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Rogue Adventure؛ ماجراجویی در دل دنیاهای شلوغ

Rogue Adventure یکی از سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌های کارتی است که می‌توانید در دنیاهای مخلتف تجربه و خودتان را برای دشمنان متنوع آماده کنید. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه شوید.

بازی موبایل Rogue Adventure یکی از بهترین‌های آثار در سبک نوبتی است که می‌توانید با المان‌های طراحی پایگاه تجربه کنید. استودیو SharkLab Mobile این بازی اندروید را در سبک کارتی عرضه کرده است و تنوع آن در تمامی قسمت‌ها جالب توجه است. این تنوع باعث انگیزه بیشتر در بازیکنان می‌شود و همه‌‌ی نبردها توجیه مناسبی برای خودشان دارند. اگر از عاشقان این سبک هستید با ما همراه شوید تا یکی از بهترین‌ها را برای‌تان معرفی کنیم.

در ابتدا صفحه بزرگی از بازی Rogue Adventure را مشاهده می‌کنید که دنیاهای وسیع‌ آن را به نمایش می‌گذارد. این دنیاها از سیاه چاله‌ها و گنج‌های پنهان تشکیل شده است و می‌توانید مسیر خود را به‌ دلخواه انتخاب کنید. باید استراتژی مناسبی جهت رسیدن به باس‌فایت‌ها داشته باشید و از مسیرهایی بروید که دشمنان‌تان شانسی برای گیر انداختن شما نداشته باشند. سبک بازی نوبتی است و باید با شناخت کامل پیش بروید. کارت‌های خود را آماده کنید و در زمان مناسب آن‌ها را به‌کار گیرید. بازی سرعتی دنبال می‌شود و در هر جایی می‌توانید آن را دنبال کنید. تنها کافی است که مدام ضربات خود را به دشمن روبروی خود وارد کنید و در مواقع خطر از کارت‌های قدرت استفاده کنید. بازی در دل گیم‌پلی ناب خودش دارای ماجراجویی جذابی است که می‌توانید داستانش را دنبال کنید. با یکی از بهترین‌های این سبک رو‌به‌رو هستیم و گستردگی بیشتری نسبت به آثار مشابه می‌بینیم. دنیاهای مختلف را کشف کنید و نگذارید که هیچ گنجی از دستان‌ شما خارج شود. پایه و اساس بازی روی کلاس‌ها می‌گردد و گیم‌پلی را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد. هر کلاس استراتژی منحصربه‌فردی دارد و کارت‌هایش متفاوت هستند. اگر دفاعی بازی می‌کنید مسیر و کلاس خاصی برای‌تان توصیه می‌شود و در صورتی هم که اهل اکشن ناب و سرعتی هستید باید وارد دک‌های خاصی شوید. چهار دنیای مختلف در بازی وجود دارد که دو دنیای دیگر نیز شما را غافل‌گیر می‌کنند.

Rogue Adventure
Rogue Adventure
Rogue Adventure

مبارزات سریع بازی Rogue Adventure چیزی نیست که انتظارش را داشته باشید و کومبوهای باورنکردنی به شما نشان می‌دهد که این سبک چه پتانسیل‌های خوبی دارد. مخلوطی از سبک‌های مختلف را در بازی شاهد هستیم و سازندگان همه‌ی عناصر موردنیاز را در گرافیک پیکسلی و قدیمی بازی جای داده‌اند. موبایل پلتفرم هدف مناسبی برای چنین گرافیکی است و ماه‌های پیش هم نشان داده است که طرفداران استقبال خوبی از این آثار داشته‌اند. بازی کاملا رایگان است و همه آیتم‌های بازی معمولا بدون هیچ‌گونه پرداخت درون برنامه‌ای قابل دریافت هستند. گنج‌ها مهم‌ترین جوایز بازی هستند و ممکن است در انتهای هر باس یا در طی مسیر آن را کسب کنید.

تمامی عناصر و آیتم‌های بازی در گرافیک پیکسلی و قدیمی بازی به‌خوبی جای گرفته‌اند

آیکون‌های جالبی برای هر مهارت در بازی Rogue Adventure طراحی شده است و توضیحات اجمالی هم در مورد آن‌ها می‌بینیم. الماس‌های آبی برای خرید مهارت‌ها و کارت‌ها کاربرد دارد و هر نبرد هم برای‌تان کلی سکه به همراه دارد. نوار سلامتی به شکل یک قلب نشان داده می‌شود و دورهای محدودی می‌توانید بدون شکست به کار خود ادامه دهد. یکی از بهترین ویژگی‌های بازی در تفاوت بین دورهای بازی است. اینطور نیست که همه‌ی راندها یکسان دنبال شوند و شما با یک استراتژی ثابت بتوانید هر دشمنی را نابود کنید. تنوع دشمنان آنقدر بالا است که قادر به حفظ کردن چیزی نیستید و باید با فکر و تمرکز کافی جلو بروید. مهارت‌ها و شخصیت‌های شما قابل ارتقا هستند و هرکدام هم در کلاس منحصربه‌فردی جای گرفته‌اند. به جایگاه‌شان دقت کنید و نگذارید که در تیر راس دشمن قرار بگیرند.

Rogue Adventure
Rogue Adventure
Rogue Adventure
استراتژی نبردها در هر کلاس بازی Rogue Adventure منحصربه‌فرد است و هر بازیکن می‌تواند مسیر متفاوتی را پیش بگیرد

با مطالعه روی دشمنان Rogue Adventure می‌توانید طرح‌های استراتژیکی خود را تغییر دهید. دشمنان‌تان روی کومبوهای خاصی متمرکز هستند و معمولا برخی از نیروهای شما را به‌راحتی از دور خارج می‌کنند. شما باید این قهرمانان را انتخاب نکنید و دیگر نیروهای خود را ارتقا دهید. شخصیت‌ها برای خود تاریخچه‌ای دارند و همان‌طور که قبلا هم اشاره شد ماجراجویی اصلا یک بخش فرعی برای بازی نیست و می‌توانید در زیبایی‌های آن غرق شوید. بیش از ۱۰۰ نوع دشمن در بازی دیده می‌شود که در سه‌ کلاس معمولی، elite و باس‌ها دسته‌بندی شده‌اند. هر روز با مراجعه به بخش بهترین بازی های اندروید و آیفون می‌توانید آثار شاخص این پلتفرم را تجربه کنید و از تجربیات خود برای ما بگویید.

بازی Rogue Adventure اثر کاملی است که نیازی به پرداخت پول برایش ندارید و اکثر آیتم‌هایش بدون پرداخت درون برنامه‌ای در اختیارتان هستند. کلاس‌های مختلف را باز کنید و با اتخاذ یک استراتژیک مناسب تیم خود را به سمت پیروزی هدایت کنید. صدها مدل کارت قدرتمند وجود دارد که هرکدام طرح استراتژیکی شما را تغییر می‌دهند و حتی ممکن است در جاهایی شما را از مرگ حتمی نجات دهند. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور برای سیستم‌عامل اندروید دریافت کنید.

دانلود بازی Rogue Adventure


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده