// جمعه, ۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل 99 Dead Pirates؛ کابوس یک دزد دریایی

بازی 99 Dead Pirates گیم‌پلی متفاوتی نسبت به دیگر آثار اکشن این پلتفرم دارد و از همان ابتدا سخت و نیازمند به‌کار بردن تکنیک است. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه شوید.

بازی موبایل 99 Dead Pirates با ارائه یک اکشن عالی و البته متفاوت، انتخاب خوبی برای تجربه یک اثر سرگرم کننده روی موبایل محسوب می‌شود. این بازی اندروید توسط استودیو Anji Games و در سبک اکشن عرضه شده است و محیطی با اتمسفر سنگین به مخاطبان خود ارائه می‌کند. پایه و اساس بازی روی گیم‌پلی آن استوار است و زیبایی در بقیه بخش‌ها کمک می‌کند که فرم زیبایی این گیم‌پلی خاص را تجربه کنید.

بازی 99 Dead Pirates پیرامون یک کاپیتان دزدان دریایی می‌گردد که دچار یک کابوس و رویای وحشتناک شده است. این کابوس او را در برابر دشمنان خونین خود قرار می‌دهد و باید از شرشان خلاص شود. گیم‌پلی بازی قابل قبول است و گویی بخشی از بهترین بازی‌های AAA کنسولی روی موبایل شبیه‌سازی شده است. بازی از همان ابتدا سخت و طاقت‌فرسا است و باید عملکرد حرفه‌ای در نبردها داشته باشید. دشمنان جاخالی می‌دهند و از هر فرصتی برای کشتن شما استفاده می‌کنند. پس باید با احتیاط حرکت کنید و نگذارید که تیغه‌ی تیز شمشیر آن‌ها به شما برخورد کند. میزان سلامتی این شخصیت هم چنگی به دل نمی‌زند و با چند ضربه به انتها می‌رسد. البته در طی مسیر می‌توانید بوستر دریافت کنید و با پیاده‌سازی کومبوهای حرفه‌ای سلامت خود را بازسازی کنید. این کومبوها معمولا بعد از چند حرکت فرا می‌رسند و با کشیدن صفحه کار دشمن خود را می‌سازید. سیستم مبارزات بازی پیشرفته است و رفته رفته آیتم‌های بیشتری به آن اضافه می‌شوند. شما باید یک جنگجوی واقعی باشید و احتیاط خود را از دست دهید. رفته رفته روند کار دستتان می‌آید و می‌توانید با سرعت بیشتری تکنیک‌های خود را انجام دهید. روند بازی غیرخطی است و مدام در داستان جابه‌جا می‌شوید. اسرار این ناوچه تقریبا هدف اصلی شما است و باید با خواندن طومارها و رفتن به گوشه گوشه آن، این کابوس را به پایان رسانید. گرافیک بازی شگفت‌انگیز است و انیمیشن‌ها به واقعی‌ترین شکل ممکن کار شده است. این بخش از بازی دست کمی از بازی‌های کنسولی و کامپیوتری ندارد و در فضای تاریک بازی جلوه‌گری می‌کنند.

99 dead pirates
99 dead pirates
99 dead pirates

هیولاهای ترسناک بازی 99 Dead Pirates تنوع خوبی دارند و میزان قدرت‌شان هم روز به روز بیشتر می‌شود. شما می‌توانید از تبر و شمشیر استفاده کنید و در بخش سفارشی‌سازی و خرید می‌توانید آن‌ها را مدیریت کنید. سلاح‌های خود را ارتقا دهید و سپری در برابر ضربات سنگین هیولاها خریداری کنید. طی مسیر جوایزی در صندوقچه‌ها وجود دارد که آیتم‌های ارتقا را به شما می‌دهند و گاهی هم می‌توانند حاوی سلاح جدیدی باشند. آشنایی با سلاح جدید یک چالش جدید محسوب می‌شود و باید کومبوها و نحوه استفاده از تکنیک‌های آن را بلد شوید. این روند در طی چند دور بازی محقق خواهد شد. سلاح‌هایی تحت عنوان Legendary هم وجود دارند که درهم شکننده هیولاها هستند و با به‌دست آوردن آن‌ها می‌توانید به‌صورت محدود دشمنان‌تان را تار و مار کنید.

99 Dead Pirates گیم‌پلی متفاوتی دارد و در سرتاسر بازی عاشق سیستم مبارزات و کومبوهای آن خواهید شد

در نسخه جدیدی از بازی 99 Dead Pirates ریتم نبردها بهبود یافته است و درجه سختی‌ به حالت متعادل رسیده است. کاربران از گزینه‌های بهتری برای سفارشی‌سازی برخوردار هستند و همین مورد انگیزه بازیکنان را بالاتر می‌برد. این بازی شگفت‌انگیز است و گیم‌پلی بازی جایی خودش را نشان می‌دهد که شانسی در برابر باس‌های سخت آن نخواهید داشت. این باس‌ها نه‌تنها سریع هستند بلکه می‌توانند ضربات شما را پیش‌بینی کنند. باید مدام به عقب و جلو بروید و نگذارید که ضربات غافلگیرکننده آن‌ها شما را زمین‌گیر کند.

99 dead pirates
99 dead pirates
99 dead pirates
گرافیک و انیمیشن‌های بازی دست کمی از بازی‌های AAA کنسولی ندارند

در توضیح گیم‌پلی بازی 99 Dead Pirates خواهید دید که شخصیت‌ اصلی بازی به‌آرامی و خودکار حرکت می‌کند و با کشیدن صفحه می‌توانید کمی سرعتش را بالا ببرد. این روند باید مدام تکرار شود تا سرعتی متعادل را به‌خودش بگیرد. با کشیدن به‌سمت عقب می‌توانید به کاراکتر خود حالت دفاعی بدهید و کمی قبل از رسیدن به دشمن بعدی زمان بخرید. دشمنان هم معمولا یک به یک یا پشت‌ سرهم روبر‌وی‌تان ظاهر می‌شوند و باید آن‌ها را نابود کنید. با گرفتن صفحه می‌توانید ضربه مهلکی با سلاح خود وارد کنید و معمولا در این حالت دشمن با یک ضربه کارش ساخته می‌شود. کومبوها هم چندان سخت نیستند و با چند حرکت سوایپ می‌توانید به‌شکل زیباتری دشمن خود را نابود کنید. شما هر روز می‌توانید با مراجعه به بخش بهترین بازی های اندروید و آیفون از آثار شاخص این پلتفرم باخبر شوید و انتخاب‌های بهتری برای گذران اوقات فراغت و فراتر از آن داشته باشید.

بازی 99 Dead Pirates روایت خوبی را برای یک کاپیتان دزدان دریایی در نظر گرفته است. گرافیک عالی و دیگر المان‌های جانبی تاثیر خوبی در زیباسازی گیم‌پلی بازی دارند و هرچه بیشتر می‌توانید از شکست دادن دشمنان خود لذت ببرید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور برای سیستم‌عامل اندروید دریافت کنید. گیم‌پلی کوتاهی از بازی را می‌توانید در ادامه مشاهده و دریافت کنید.

دانلود از آپارات

دانلود بازی 99 Dead Pirates


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده