نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل FIRST HERO؛ احضار قهرمانان از دوره‌های مختلف تاریخ

در این قسمت از سری مقالات معرفی بازی موبایل، به سراغ یک بازی استراتژیک و مبارزه‌ای جدید به نام FIRST HERO رفتیم که می‌توانید قهرمانان را از گذشته‌های دور احضار کنید.

ترکیب سبک استراتژیک و البته مبارزه‌ای، یکی از چیزهایی بوده که همیشه طرفداران خود را در میان طرفداران بازی‌های موبایل داشته است. به همین ترتیب شما هم اگر از آن دسته افراد هستید، حتما تا انتهای مقاله را مطالعه کنید. بازی موبایل FIRST HERO یکی از همان جدیدترین بازی های استراتژیک است. شما در این بازی اندروید و آیفون باید قهرمانان و مبارزان خود را انتخاب کنید و به نبرد با نیروهای شیطانی بروید. این بازی کاملا رایگان است و حجمی بالغ بر ۵۹۰ مگابایت دارد. این بازی توسط استودیو بازی‌سازی WEBZEN INC. ساخته شده است. این استودیو بازی‌سازی، ساخت بازی‌های دیگری هم مانند MU ORIGIN، Shotonline Golf:WC، MU ORIGIN2 و همچنین POOLTIME را در رزومه کاری خود دارد.

FIRST HERO

شما برای استفاده از بازی FIRST HERO به اینترنت نیاز دارید

لازم به ذکر است که این بازی با درجه سنی PEGI 3 منتشر شده و برای افراد بالای ۹ سال مناسب است. در بازی اندروید FIRST HERO شما می‌توانید به گروه قهرمانان افسانه‌ای تاریخ بپیوندید و مهارت‌های خود را در نبردهای پویا و البته استراتژیک به چالش بکشید. سعی کنید که در گروه خود، از مهارت‌های منحصر‌به‌فرد هر قهرمان استفاده کنید تا بتوانید نتیجه را به نفع خود بازگردانید. از مهارت‌ها و هوش خود برای پیروزی در نبرد استفاده کنید و میراث خود را گسترش دهید. شما در این بازی می‌توانید با بازیکنان دیگر در سرتاسر دنیا آشنا شوید، با هم اتحاد تشکیل دهید، صحبت کنید و به مبارزه بپردازید.

گروه بزرگی را از میان قهرمانان سرتاسر تاریخ جمع کنید. شما می‌توانید در این بازی، قهرمانان مختلف را از ملت‌های مختلف و همچنین برهه زمانی‌های متنوع انتخاب کنید و به گروه خود بیاورید تا آن‌ها برای شما مبارزه کنند. آن‌ها را ارتقاء دهید، تجهیز کنید و در میدان مبارزه رهایشان کنید تا برای شما مبارزه کنند و پیروزی‌هایی را به ارمغان بیاورند. علاوه‌بر این، شما می‌توانید نیروهای مختلفی را برای خود به وجود بیاورید و آن‌ها را ارتقاء ببخشید. اما پیش از آن باید قلعه خود را ارتقاء دهید، امکانات جدیدی را به وجود بیاورید، قهرمانان مختلف را احضار کنید و واحدهای مختلف را مورد آموزش و تربیت قرار دهید. با قهرمانان، واحدها، تاکتیک‌ها و سلاح‌های مختلف، در نبردهای خود پیروز شوید و به این طریق سرزمین‌های مختلف را تسخیر کنید و قلمرو خود را گسترش دهید.

FIRST HERO

لازم به ذکر است که این بازی به‌صورت افقی در موبایل شما اجرا می‌شود. شما برای استفاده از این بازی به اینترنت نیاز دارید و اصلا نمی‌توانید بدون وجود اینترنت، وارد بازی شوید و از آن استفاده کنید. همانند خیلی از بازی‌های رایگان دیگر، بازی آیفون FIRST HERO هم بخش پرداخت درون برنامه‌ای دارد و شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ی در نظر گرفته شده، از قابلیت‌ها و امکانات ویژه بازی استفاده کنید. بازی موبایل FIRST HERO در حال حاضر در اختیار کاربران سیستم‌عامل iOS و اندروید قرار دارد. شما می‌توانید به‌صورت کاملا رایگان این بازی را از اپ استور و گوگل پلی خود دانلود کنید. ضمنا فراموش نکنید که هر از گاهی به بهترین بازی های اندروید که به‌طور هفتگی و ماهانه در وب‌سایت زومجی منتشر می‌شوند و شما را در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار می‌دهند، سری بزنید.

دانلود بازی FIRST HERO


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده