نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۹

معرفی بازی Arcane Pets: Plushie Empire؛ شبیه‌ساز کسب و کار

در این قسمت از معرفی بازی موبایل، به سراغ بازی Arcane Pets: Plushie Empire رفتیم که به‌عنوان یک شبیه‌ساز خیلی خوب و واقعی از دنیای کسب‌و‌کار از آن یاد می‌شود.

بازی موبایل Arcane Pets: Plushie Empire یک بازی جذاب دیگر است که حول محور دنیای کسب‌و‌کار و تجارت می‌چرخد. این بازی آیفون در تلاش است که تا حدودی همان دنیای جذاب را برای شما شبیه‌سازی کند. بازی Arcane Pets: Plushie Empire دنباله بازی قبلی همین سازنده یعنی Arcane Pets: A Plushie Story است. هر دوی این بازی‌ها توسط یک بازی‌ساز تازه‌کار به نام پیتر پولانسکی ساخته شده است. این بازی کاملا رایگان است و حجمی بالغ بر ۱۳۵ مگابایت دارد. لازم به ذکر است که این بازی برای افراد بالای ۴ سال مناسب است.

شما در بازی می‌توانید یک شبه تبدیل به یک کارآفرین شوید و در طی مدت زمان خاصی، امپراطوری مخصوص خود را بسازید و درنهایت تبدیل به یک فرد سرمایه‌گذار و بانفوذ شوید. سعی کنید که با سرعت هرچه تمام‌تر، سکه‌ها و پول‌های امپایری جمع کنید تا به این روش، امپراطوری خود را روزبه‌روز گسترده‌تر کنید. شما در بازی آیفون Arcane Pets: Plushie Empire می‌توانید با تعداد زیادی از بازیکنان آنلاین رقابت کنید و بعد از بالا بردن امتیازهای خود، امپراطوری مالی خود را به ثروتمندترین امپراطوری‌ای که در این بازی وجود دارد، تبدیل کنید. خود را در بین پول‌ها و سکه‌های امپایری‌ای که جمع‌آوری کردید، غرق کنید و تبدیل به یک فرد ثروتمند شوید.

بازی Arcane Pets: Plushie Empire
بازی Arcane Pets: Plushie Empire
بازی Arcane Pets: Plushie Empire

لازم نیست که شما همیشه داخل این بازی باشید تا بتوانید پول‌های بیشتری جمع کنید. تا حدودی مکانیزم بازی Arcane Pets: Plushie Empire به این صورت است که امپراطوری شما، به‌طور مداوم پلاشی‌هایی را که شما تولید کردید، می‌فروشد و محل‌های مورد نظر هم ارسال می‌کند. شما باید تلاش کنید که با دقت زیاد متریال‌ها و مواد خود را مدیریت کنید زیرا در طول روز قیمت‌های بازار مدام نوسان دارند و باید توجه کنید که ضرر نکنید. سعی کنید که به‌طور مثال ۴ پلاشی مختلف در کارخانه خود تولید کنید و آن‌ها را برای فروش در فروشگاه خود قرار دهید.

شما در بازی Arcane Pets: A Plushie Story می‌توانید با دیگر بازیکنان به‌صورت آنلاین رقابت کنید و تبدیل به ثروتمندترین بازیکن شوید

ویژگی‌های فروشگاه خود را ارتقاء دهید تا برای فروش هر نوع پلاشی‌ای که در فروشگاه خود دارید، یک جایزه مجزا دریافت کنید. کارخانه، انبار و فروشگاه خود را ارتقاء دهید تا پاداش‌های امپراطوری خود را بالاتر ببرید. سعی کنید که به مرور زمان امپراطوری خود را تقویت کنید که بتوانید سود بیشتری را از کسب‌و‌کار خود به دست بیاورید. قراردادهای طبقه بندی شده خود را تکمیل کنید تا در سودهای بزرگتر معاملات هم سهمی داشته باشید.

لازم به ذکر است که این بازی به‌صورت عمودی در موبایل شما اجرا می‌شود. شما برای استفاده از این بازی به اینترنت نیاز ندارید اما اگر بخواهید به بخش‌های خاصی وارد شوید، باید اینترنت خود را متصل کنید. برخلاف خیلی از بازی‌های رایگان دیگر، بازی آیفون Arcane Pets: Plushie Empire هم بخش پرداخت درون برنامه‌ای دارد و شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ی در نظر گرفته شده، از قابلیت‌ها و امکانات ویژه بازی استفاده کنید. بازی موبایل Arcane Pets: Plushie Empire در حال حاضر در اختیار کاربران سیستم‌عامل iOS قرار دارد. شما می‌توانید به‌صورت کاملا رایگان این بازی را از اپ استور خود دانلود کنید. ضمنا فراموش نکنید که هر از گاهی به بهترین بازی های اندروید که به‌طور هفتگی و ماهانه در وب‌سایت زومجی منتشر می‌شوند و شما را در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار می‌دهند، سری بزنید.

دانلود بازی Arcane Pets: Plushie Empire


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده