نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۳

معرفی بازی موبایل Lights On؛ نجات آزمایشگاه از دست تاریکی‌ها

در این قسمت از سری مقالات معرفی بازی موبایل، به سراغ بازی Lights On رفتیم که در آن شما باید با حل کردن پازل‌های جدید، برق و روشنایی را به آزمایشگاه بازگردانید.

شما هم از آن دسته افرادی هستید که به دنبال یک بازی اعتیادآور و بسیار جذاب می‌گردید؟ پس این قسمت از سری مقالات معرفی بازی موبایل زومجی را تا انتها مطالعه کنید. بازی‌ای که در این قسمت قصد معرفی آن را داریم، بازی موبایل Lights On است که سبکی پازلی و البته فکری دارد. بازی Lights On کاملا رایگان است و حجمی بالغ بر ۲۶۰ مگابایت دارد. این بازی توسط استودیو بازی‌سازی Funky Panda ساخته شده است. این استودیو ساخت بازی‌های دیگری به نام Monster Mountain ،Tap Jumpers و همچنین Idle Alpaca Tycoon را در رزومه کاری خود دارد. لازم به ذکر است که این بازی با درجه سنی PEGI 3 منتشر شده و برای افراد بالای ۴ سال مناسب است.

بازی Lights On!
بازی Lights On!
بازی Lights On!
این بازی برای هر روزی که وارد آن می‌شوید، جایزه‌ای را برایتان در نظر گرفته؛ برای همین سعی کنید هر روز از آن استفاده کنید تا جایزه جذاب خود را دریافت کنید

شما در این بازی اندروید و آیفون به یک آزمایشگاه وارد می‌شوید که تاریکی بزرگ و ترسناکی تمام برق آنجا را از بین برده است. حال شما باید به صاحب این آزمایشگاه کمک کنید تا هرچه سریع‌تر برق را برگرداند وگرنه تمام تحقیقات و نتایج آزمایش‌هایش از بین می‌رود. شاید در ابتدا این بازی راحت به نظر برسد اما هرچه که جلوتر می‌روید، سخت‌تر می‌شود و موانع بیشتری مقابل شما قرار می‌گیرد. در بازی اندروید Lights On شما باید با تکان دادن مکعب‌ها، راه را برای عبور برق باز کنید. البته به این موضوع توجه داشته باشید که باید با دقت حرکات خود را انجام دهید؛ زیرا به محض انجام یک حرکت اشتباه، لامپ‌های شما منفجر می‌شود و دیگر فرصت بازی کردن را از دست می‌دهید.

بعد از گذراندن چند مرحله، خود صاحب آزمایشگاه هم به کمک شما می‌آید و چند کمک محدود را در اختیارتان قرار می‌دهد. اما لازم به ذکر است که باید از این کمک‌ها با دقت و زمان مناسب استفاده کنید؛ زیرا تعداد آنها کم و محدود است. اگر شما در مدت زمان کم و با تعداد حرکات مناسبی مراحل را به پایان برسانید، می‌توانید جوایز بیشتری دریافت کنید. بعد از گذراندن هر مرحله جایزه‌های مختلفی مانند تغییر نور جریان برق به شما تعلق می‌گیرد اما باز هم برای استفاده از آنها باید پولی را پرداخت کنید. چیزی بیشتر از ۱۰۰۰ مرحله و پازل مختلف در بازی آیفون Lights On وجود دارد که قطعا تا مدت‌ها شما را به خودش جذب خواهد کرد. علاوه‌بر تمام موارد گفته شده، خود بازی یک روز شمار برای شما دارد و هر روزی که شما وارد اثر می‌شوید، یک جایزه دریافت می‌کنید؛ پس سعی کنید که هر روز وارد آن شوید و جایزه‌های جذاب بازی را دریافت کنید.

بازی Lights On!
بازی Lights On!
بازی Lights On!

لازم به ذکر است که این بازی به‌صورت عمودی در موبایل شما اجرا می‌شود. شما برای استفاده از این بازی به اینترنت نیاز ندارید اما اگر بخواهید به بخش‌های خاصی وارد شوید، باید اینترنت خود را متصل کنید. همانند خیلی از بازی‌های رایگان دیگر، بازی آیفون Lights On هم بخش پرداخت درون برنامه‌ای دارد و شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ی در نظر گرفته شده، از قابلیت‌ها و امکانات ویژه بازی استفاده کنید. بازی موبایل Lights On در حال حاضر در اختیار کاربران سیستم‌عامل iOS و اندروید قرار دارد. شما می‌توانید به‌صورت کاملا رایگان این بازی را از اپ استور و گوگل پلی خود دانلود کنید. ضمنا فراموش نکنید که هر از گاهی به بهترین بازی های اندروید که به‌طور هفتگی و ماهانه در وب‌سایت زومجی منتشر می‌شوند و شما را در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار می‌دهند، سری بزنید.

دانلود بازی Lights On


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده