نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Knight Quest؛ نجات دنیا از آتش اژدها

در این قسمت از سری معرفی بازی موبایل، به سراغ بازی Knight Quest رفتیم که شما در آن باید دنیا را از دست هیولاها و آتش اژدها نجات دهید و قهرمان افسانه‌ای داستان شوید.

بازی موبایل Knight Quest یکی دیگر از بازی‌هایی محسوب می‌شود که سبکی داستانی و ماجراجویی دارد. پس اگر شما هم یکی از آن افرادی هستید که علاقه زیادی به این سبک بازی‌ها دارید، اصلا این بازی موبایل را از دست ندهید. شما در این بازی آیفون که سبکی کلاسیک دارد، در قالب شخصیت اصلی داستان قرار می‌گیرید و باید نیروهای شیطانی را با استفاده از شمشیر خود شکست دهید تا بلکه به این طریق بتوانید دنیا را از دست آتش اژدها نجات دهید. این بازی کاملا رایگان است و حجمی بالغ بر ۵۲ مگابایت دارد. این بازی توسط استودیو بازی‌سازی BIG WOOD GAMES LIMITED ساخته شده است. این استودیو ساخت بازی‌های دیگری مانند Hungry Piggy vs Chicken، Hungry Piggy Donuts Mania، Hungry Piggy Spy Edition 2، Hungry Piggy Classic و غیره را در رزومه کاری خود دارد.

Knight Quest

شما برای استفاده از این بازی نیازی به اینترنت ندارید اما برای ورود به گیم سنتر و همچنین بخش رتبه بندی، به اینترنت نیاز پیدا خواهید کرد

لازم به ذکر است که این بازی برای افراد بالای ۴ سال مناسب است. با اینکه این بازی بسیار سبک ساده‌ای دارد و نسبت به حجم کم آن انتظار می‌رود که اتفاقات جذابی رخ ندهد، اما شما با کمی گشت‌و‌گذار در آن، متوجه می‌شوید که چقدر بازی لذت‌بخشی است که می‌تواند چندین ساعت شما را سرگرم کند. سبک جذاب و منحصر به فردی که بازی موبایل Knight Quest دارد، به شما اجازه می‌دهد که در طی مسیر، حملات مختلف، دفاع، بهبود آسیب‌ها و همچنین ارتقاءهای مختلف را انجام دهید تا بتوانید هیولاها را از میان بردارید. البته اگر تصور می‌کنید که سرعت شخصیت اصلی داستان کمی کند است، باید اضافه کنیم که بازی برای این موضوع هم قابلیت جالبی را در نظر گرفته است. شما با استفاده از دکمه زرد رنگی که درون صفحه وجود دارد، می‌توانید هر زمان که دوست دارید، سرعت راه رفتن شخصیت خود را افزایش دهید.

در این بازی، موارد جذاب و مختلف زیادی وجود دارد که شما می‌توانید آن‌ها را ارتقاء ببخشید. شما می‌توانید شخصیت داستان، اسلحه‌ها و تجربه‌های خود را ارتقاء و افزایش دهید تا به مرور زمان تبدیل به یک قهرمان افسانه‌ای شوید که کاملا برای شکست دادن هیولاها و نجات دنیا از دست آتش اژدها، آماده شده است. درون بازی آیفون Knight Quest ۱۰ دنیای فانتزی مختلف وجود دارد که شما می‌توانید در تمام آن‌ها به ماجراجویی بپردازید؛ از جنگل اورک گرفته تا غار اسرارآمیز و دره آتشین! درکنار تمام زیبایی‌ها و جذابیت‌هایی که درون این بازی وجود دارد، شما با دشمنان قدرتمندی روبه‌رو می‌شوید که تاکتیک‌های متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند؛ گابلین‌ها، اورک‌ها، مومیایی‌ها، جادوگرهای شیطانی و غیره، همه در تلاش هستند تا شما را نابود کنند. اما شما در قالب قهرمان افسانه‌ای داستان باید مدام جان خود را افزایش دهید و در عین حال هم استراتژی قوی خود را طرح‌ریزی کنید تا هر کدام از این هیولاها را شکست دهید.

Knight Quest
لازم به ذکر است که این بازی به‌صورت افقی در موبایل شما اجرا می‌شود. شما برای استفاده از این بازی به اینترنت نیاز ندارید اما اگر بخواهید به بخش‌های خاصی وارد شوید، باید اینترنت خود را متصل کنید. برخلاف خیلی از بازی‌های رایگان دیگر، بازی آیفون Knight Quest هیچ بخش پرداخت درون برنامه‌ای ندارد و شما دیگر لازم نیست برای راحت شدن از دست تبلیغات، هزینه خاصی را پرداخت کنید. بازی موبایل Knight Quest در حال حاضر در اختیار کاربران سیستم‌عامل iOS قرار دارد. شما می‌توانید به‌صورت کاملا رایگان این بازی را از اپ استور خود دانلود کنید. ضمنا فراموش نکنید که هر از گاهی به بهترین بازی های اندروید که به‌طور هفتگی و ماهانه در وب‌سایت زومجی منتشر می‌شوند و شما را در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار می‌دهند، سری بزنید.

دانلود بازی Knight Quest


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده