نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۰

معرفی بازی موبایل State of Survival؛ بقا در دنیای پر از زامبی

در این قسمت از معرفی بازی‌های موبایل تصمیم گرفتیم که به سراغ معرفی بازی State of Survival برویم که شما در آن هم باید با زامبی‌ها مبارزه کنید و هم پناهگاه عظیم خود را بسازید.

اگر از آن دسته افراد هستید که علاقه زیادی به بازی‌های هیجان‌انگیز با محوریت زامبی‌ها دارید، بازی State of Survival یکی از بازی‌هایی محسوب می‌شود که کاملا مناسب شما است. بازی موبایل State of Survival ترکیبی از بازی‌های زامبی محور و همچنین استراتژیک است که شما برای بقا و زنده ماندن شخصیت‌های اصلی داستان آن مبارزه می‌کنید. این بازی اندروید توسط استودیو بازی سازی KingsGroup Holdings ساخته شده که ساخت بازی‌های دیگری هم به نام Z Day: Hearts of Heroes و Dino War: Rise of Beasts را در رزومه کاری خود دارد. لازم به ذکر است که این بازی با درجه سنی PEGI 7 منتشر شده و برای افراد بالای ۱۷ سال مناسب است.

State of Survival

چیزی حدود شش ماه از زمانی که این ماجراها برای اولین بار آغاز شده، می‌گذرد؛ شش ماه پر از ترس، وحشت، انزوا و تحمل سختی‌های وحشتناک. بیشتر افرادی که در این فاجعه حضور داشتند، جان سالم به در نبرده‌اند، اما شما تا الان دوام آورده‌اید. عفونتی که در این بازی وجود دارد، در سرتاسر کشور پراکنده شده است و کم کم دارد تمدن‌ها را هم با خودش نابود می‌کند. هر نظامی یا مامور دولتی که زنده مانده‌اند، پنهان شده‌اند. حالا دیگر تمام زمین‌ها به زامبی‌ها تعلق دارد. البته هر بازمانده‌ای که شجاعت کافی را برای به خطر انداختن جانش دارد، می‌تواند این زمین‌ها را به دست بیاورد.

برای استفاده از بازی State of Survival باید حتما به اینترنت متصل باشید

شما در این وضعیت می‌توانید با افراد مختلف ارتباط دوستانه برقرار کنید یا علاوه‌بر زامبی‌ها، با بازماندگان دیگر هم مبارزه کنید. شما باید در بازی آیفون State of Survival هر کاری انجام دهید که زنده بمانید. این کار شاید به نظر ساده بیاید اما اصلا این‌طور نیست؛ افراد آلوده و زامبی‌ها همه جا هستند. منابع دیگر کمیاب شدند و شما باید هر چیزی را که در این جامعه نابود شده سالم باقی مانده، نجات دهید. حالا دیگر دنیای جدیدی به وجود آمده است. با اینکه بسیار خطرناک است، اما مملو از فرصت‌های مختلف و نسبتا خوب است.

قدرت بی حد و حصری وجود دارد تا آنهایی که جسارتش را دارند، آن را به دست بیاورند. اما حتما به یاد داشته باشید که دشمن ممکن است از پشت هم به شما حمله کند. با قاطعیت می‌توان گفت که مردم دیگر اصلا همانند قبل نیستند و دیگر نمی‌توان به آنها اعتماد کرد. شما در این بازی می‌توانید علاوه‌بر مبارزه با زامبی‌ها و افراد آلوده، Settlement خود را بسازید تا یک پناهگاه بسیار امن برای بازماندگان خود ایجاد کنید؛ پناهگاهی که می‌تواند پایه‌ای برای امپراطوری پساآخرالزمانی شما باشد. علاوه‌بر این شما باید به سراغ بازماندگان دیگر بروید و آنها به سمت خود بکشانید. آنهایی را که توانایی‌های ویژه دارند بشناسید و قدرت ارتش خود را افزایش دهید.

State of Survival

لازم به ذکر است که این بازی به‌صورت افقی در موبایل شما اجرا می‌شود. شما برای استفاده از این بازی به اینترنت نیاز دارید. همانند خیلی از بازی‌های رایگان دیگر، بازی اندروید State of Survival هم بخش پرداخت درون برنامه‌ای دارد و شما می‌توانید با پرداخت پول، از امتیازات و امکانات خاصی برخوردار شوید. بازی موبایل State of Survival در حال حاضر در اختیار کاربران سیستم‌عامل iOS و اندروید قرار دارد. شما می‌توانید به‌صورت کاملا رایگان این بازی را از اپ استور یا گوگل پلی خود دانلود کنید. ضمنا فراموش نکنید که هر از گاهی به بهترین بازی های اندروید که به‌طور هفتگی و ماهانه در وب‌سایت زومجی منتشر می‌شوند و شما را در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار می‌دهند، سری بزنید.

دانلود بازی State of Survival


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده