نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۶

معرفی بازی موبایل Pair Frenzy؛ نجات دوستان میوه‌ای

در این قسمت از سری مقاله معرفی بازی موبایل به سراغ بازی Pair Frenzy رفتیم که در آن شما باید میوه‌هایی را که تبدیل به بلوک‌های سنگی شدند، نجات دهید و طلسم را بشکنید.

ما در این قسمت از مقاله‌های معرفی بازی موبایل به سراغ بازی Pair Frenzy رفتیم؛ زیرا یک بازی ماجراجویی و تطبیقی بسیار جذاب به حساب می‌آید. این بازی جذاب حسابی حافظه شما را به چالش می‌کشد. بازی موبایل Pair Frenzy کاملا رایگان است و حجمی بالغ بر ۵۰۰ مگابایت دارد. این بازی رایگان، توسط استودیو بازی سازی Rebel Arts Games Ltd ساخته شده که به تازگی هم فعالیت خود را آغاز کرده است. لازم به ذکر است که این بازی با درجه سنی PEGI 3 منتشر شده و برای افراد بالای ۴ سال مناسب است.

بازی Pair Frenzy
بازی Pair Frenzy
بازی Pair Frenzy
شما برای استفاده از بازی Pair Frenzy اصلا نیاز به اینترنت ندارید

شما در این بازی باید قدرت درونی خود را رها و با استفاده از مهارت ذهنی و حافظه‌ای خود به شخصیت اصلی داستان کمک کنید که میوه‌های مورد نظر خود را جمع‌آوری کند. بازی اندروید Pair Frenzy یک بازی جادویی و ماجراجویی است که در آن یک پری کوچک جنگلی بامزه به نام بلوبل باید با استفاده از چوب جادویی خود و البته حافظه قدرتمند شما، پازل‌های مختلف را حل کند و دوستان میوه‌ای خود را نجات دهد. از طرف دیگر هم یک جادوگر شیطانی کروکودیلی وجود دارد که طلسمی روی دوستان بلوبل خوانده و آنها را تبدیل به بلوک‌های سنگی کرده است.

شما با استفاده از چوب جادویی بلوبل در هر لحظه می‌توانید فقط دو مورد از این بلوک‌های سنگی را برگردانید و ببینید که متعلق به کدام میوه است. زمانی که هر دو مورد از بلوک‌ها شبیه به هم بودند، این طلسم می‌شکند و آنها آزاد می‌شوند. شاید در ابتدا بازی آیفون Pair Frenzy به نظر شما خیلی راحت و ساده به نظر برسد اما در طی مسیر و در هر مرحله، شما چالش‌هایی را دریافت می‌کنید که انجام پازل‌ها را برای شما سخت می‌کند. شما در این مسیر با دشمنان مانند خفاش‌ها، عنکبوت‌ها و بلوک‌های جمجه‌ای هم برخورد خواهید کرد. علاوه‌بر این، شما در طی مسیر نجات دوستان میوه‌ای خود، کمک‌هایی هم از طرف بازی دریافت می‌کنید؛ مواردی مانند دینامیت‌ها، بمب‌ها و ساعت‌های شنی.

بازی Pair Frenzy
بازی Pair Frenzy
بازی Pair Frenzy

لازم به ذکر است که این بازی به‌صورت عمودی در موبایل شما اجرا می‌شود. شما برای استفاده از این بازی به اینترنت نیاز ندارید اما اگر بخواهید به بخش خرید وارد شوید، باید اینترنت خود را متصل کنید. درست مانند خیلی از بازی‌های رایگان دیگر، بازی Pair Frenzy هم بخش پرداخت درون برنامه‌ای دارد و شما می‌توانید با پرداخت پول، از امتیازات و امکانات خاصی برخوردار شوید. بازی موبایل Pair Frenzy در حال حاضر در اختیار کاربران سیستم‌عامل iOS و اندروید قرار دارد. شما می‌توانید به‌صورت کاملا رایگان این بازی را از اپ استور یا گوگل پلی خود دانلود کنید. ضمنا فراموش نکنید که هر از گاهی به بهترین بازی های اندروید که به‌طور هفتگی و ماهانه در وب‌سایت زومجی منتشر می‌شوند و شما را در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار می‌دهند، سری بزنید.

دانلود بازی Pair Frenzy


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده