نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Galaxy Attack: Alien Shooter؛ محافظت از زمین در برابر بیگانه‌ها

در این قسمت از معرفی بازی موبایل به سراغ بازی مبارزه‌ای Galaxy Attack: Alien Shooter رفتیم که شما باید در آن، با مبارزه با بیگانه‌ها، از سیاره زمین محافظت کنید.

آخرین امید سیاره زمین در دستان شما قرار دارد. شما باید در بازی موبایل Galaxy Attack: Alien Shooter کنترل سفینه فضایی تنها را در دست بگیرید و از سیاره زمین در برابر بیگانه‌ها که به سمت خانه شما هجوم آوردند، محافظت کنید. هدف شما تا حد زیادی چالش برانگیز خواهد بود. زیرا شما باید در بازی Galaxy Attack: Alien Shooter جهان را از دست دشمنان شرور و فضایی نجات دهید. بازی Galaxy Attack: Alien Shooter کاملا رایگان است و توسط استودیو بازی‌سازی ABIGAMES PTE. LTD ساخته شده است. این استودیو ساخت بازی‌های موبایل دیگری مانند Infinity Shooting: Galaxy War، Galaxy Invaders: Alien Shooter، Field Defense : Tower Evolution، Metal Squad: Shooting Game و Shadow Battle 2 و غیره را در رزومه کاری خود دارد.

بازی Galaxy Attack: Alien Shooter
بازی Galaxy Attack: Alien Shooter
بازی Galaxy Attack: Alien Shooter
بازی موبایل Galaxy Attack: Alien Shooter تا حدودی یادآور بازی‌های قدیمی است و خاطرات را زنده می‌کند

شما در بازی اندروید Galaxy Attack: Alien Shooter که سبکی تیراندازی و فضایی دارد، با دشمنان قدرتمندی روبه‌رو می‌شوید که هر لحظه به تعداد و قدرت آنها اضافه می‌شود. محیط‌های مختلف زیادی در این بازی وجود دارد که شما باید در تمام آنها به مبارزه با دشمنان بپردازید و همه جا را پاکسازی کنید. زمانی که کمی پیشرفت کنید و مراحل را جلو بروید، این اجازه را پیدا می‌کنید که سفینه‌های فضایی خود را ارتقاء دهید و نیروهای کشنده خود را در بالاترین حد به سمت دشمنان رها کنید. شما در بازی آیفون Galaxy Attack: Alien Shooter باید با استفاده از انگشت خود سفینه فضایی‌تان را جابه‌جا کنید تا در برابر موشک‌هایی که دشمنان پرتاب می‌کنند، در امان باشید.

یکی از نکات خوبی که این بازی دارد، این است که اگر شما مسیر زیادی را در مرحله‌ای طی کنید و در نقطه‌ای حساس جان خود را از دست بدهید، می‌توانید با تماشای یک تبلیغات (در صورت داشتن اینترنت)، درست از همان نقطه بازی خود را ادامه دهید. آیتم‌های مختلف را در طی بازی جمع‌آوری کنید تا بتوانید سلاح‌ها و سفینه‌های فضایی خود را ارتقاء دهید یا آنها را به طور کل تغییر دهید. لازم به ذکر است که این بازی جذاب، به غیر از حالت تک نفره که شما با خود دستگاه بازی می‌کنید، یک حالت چند نفره هم دارید که می‌توانید با دیگر بازیکنان رقابت کنید. این بازی چیزی در حدود ۱۴۰ مرحله دارد که هر کدام سطح سختی مختلفی نسبت به مرحله دیگر دارد.

بازی Galaxy Attack: Alien Shooter
بازی Galaxy Attack: Alien Shooter
بازی Galaxy Attack: Alien Shooter

لازم به ذکر است که این بازی به‌صورت عمودی در موبایل شما اجرا می‌شود. شما برای استفاده از این بازی به اینترنت نیاز ندارید اما اگر بخواهید به بخش رتبه‌بندی وارد شوید یا تبلیغات ببینید، باید اینترنت خود را متصل کنید. درست مانند خیلی از بازی‌های رایگان دیگر، بازی آیفون Galaxy Attack: Alien Shooter  هم بخش پرداخت درون برنامه‌ای دارد و شما می‌توانید با پرداخت پول، از امتیازات و امکانات خاصی برخوردار شوید. بازی موبایل Galaxy Attack: Alien Shooter در حال حاضر در اختیار کاربران سیستم‌عامل iOS و اندروید قرار دارد. شما می‌توانید به‌صورت کاملا رایگان این بازی را از اپ استور یا گوگل پلی خود دانلود کنید. ضمنا فراموش نکنید که هر از گاهی به بهترین بازی های اندروید که به‌طور هفتگی و ماهانه در وب‌سایت زومجی منتشر می‌شوند و شما را در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار می‌دهند، سری بزنید.

دانلود بازی Galaxy Attack: Alien Shooter


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده