نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۸

معرفی بازی موبایل Army Clash؛ نبرد ارتش‌های قدرتمند

در این قسمت از معرفی بازی موبایل به سراغ یک بازی مبارزه‌ای و هیجانی به نام Army Clash رفتیم که شما باید در آن، با استفاده از ارتش بزرگ خود، با ارتش قدرتمند دشمن مبارزه کنید.

تصور کنید که شما رهبر و فرمانده یک ارتش از سربازان هستید که قرار است با استفاده از ارتش خود، به نبرد با یک ارتش از سربازان دیگر بروید. حال ترجیح می‌دهید که تعداد سربازهای زیادی داشته باشید یا تعداد سربازهای خود را کم کنید اما از اعضای حرفه‌ای‌تر و سرسخت‌تر استفاده کنید؟ انتخاب این موضوع در بازی Army Clash کاملا به شما و خواسته‌تان بستگی دارد. بازی موبایل Army Clash کاملا رایگان است و به دست استودیو بازی‌سازی Voodoo و نیتن مالویل ساخته شده است. این استودیو بازی‌سازی، ساخت بازی‌های محبوب دیگری را هم مانند Snake VS Block ،Helix Jump ،Paper.io ،Bounce Forever و Crowd City در رزومه کاری خود دارد.

بازی Army Clash یک بازی کوچک بسیار جذاب است که شما در آن باید با استفاده از ارتش خود با دشمنان مبارزه کنید و از همین طریق هم قدرت و اندازه ارتش را افزایش دهید. شما به مرور زمان می‌توانید ارتشی متشکل از سربازان قدرتمندی را تشکیل دهید که می‌توانند هر نوع دشمن با هر اندازه‌ای را شکست دهند. البته اگر هم در نبردهایی گیر افتادید که اندازه و قدرت دشمن از شما بیشتر بود، اصلا ناامید نشوید؛ زیرا بابت هر سربازی از دشمن که نابود می‌کنید، سکه‌هایی را به دست می‌آورید و با استفاده از آنها می‌توانید تعداد سربازهای بیشتری را به ارتش بیاورید.

بازی Army Clash
بازی Army Clash
بازی Army Clash
شما برای استفاده از بازی Army Clash نیازی به اینترنت ندارید

در واقعیت در بازی اندروید Army Clash استراتژی اهمیت کمی دارد و شما باید بیشتر از هر چیزی به این توجه کنید که دشمنان را نابود کنید و اصلا در این راه شکست نخورید. همانطور که احتمالا تا به این لحظه براساس توضیحات و تصاویر متوجه شدید، این بازی همانند بازی‌های شبیه‌ساز جنگی دیگر نیست که یک سرباز آنقدر قدرتمند است که بتواند ۱۰۰ سرباز مقابل خود را نابود کند. این بازی واقع‌گرایانه‌تر از دیگر بازی‌ها است و شما براساس قدرت ارتش خود می‌توانید دشمنان را نابود کنید.

زمانی که شما وارد بازی می‌شوید، یک زمین در جبهه شما قرار دارد که سربازان در خانه‌های آن می‌ایستند. مقابل سربازان شما یک تراز وجود دارد که برای آغاز نبرد حتما باید به آن توجه کنید. زمانی که دکمه شروع را می‌زنید، هرچه فلش به نقطه وسط نزدیک‌تر باشد، شما نبرد بهتری خواهید داشت؛ زیرا سربازان شما تا حدودی هم سرعت می‌گیرند و هم قدرت بیشتری پیدا می‌کنند. پس حتما به این تراز توجه کنید. در پایان هر مرحله هم خود بازی سکه به دست آمده را از ۱ تا ۳ برابر بیشتر می‌کند. علاوه‌بر این، شما می‌توانید با استفاده از تماشای تبلیغات، سکه‌های خود را چند برابر کنید. شما با استفاده از این سکه‌ها می‌توانید سربازان بیشتر بخرید یا زمین مخصوص به خود را بزرگ‌تر کنید. لازم به ذکر است که هر چند مرحله یک بار، بازی یک سرباز قدرتمندتر و جدیدتر در اختیار شما قرار می‌دهد؛ به طور مثال کمان‌دار، نیزه‌دار و غیره.

بازی Army Clash
بازی Army Clash
بازی Army Clash

لازم به ذکر است که این بازی به‌صورت عمودی در موبایل شما اجرا می‌شود. شما برای استفاده از این بازی به اینترنت نیاز ندارید اما اگر بخواهید به بخش خرید درون برنامه‌ای یا تماشای تبلیغات وارد شوید، باید اینترنت خود را متصل کنید. درست مانند خیلی از بازی‌های رایگان دیگر، بازی آیفون Army Clash هم بخش پرداخت درون برنامه‌ای دارد و شما می‌توانید با پرداخت پول، از امتیازات و امکانات خاصی برخوردار شوید. بازی موبایل Army Clash در حال حاضر در اختیار کاربران سیستم‌عامل iOS و اندروید قرار دارد. شما می‌توانید به‌صورت کاملا رایگان این بازی را از اپ استور یا گوگل پلی خود دانلود کنید. ضمنا فراموش نکنید که هر از گاهی به بهترین بازی های اندروید که به‌طور هفتگی و ماهانه در وب‌سایت زومجی منتشر می‌شوند و شما را در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار می‌دهند، سری بزنید.

دانلود بازی Army Clash


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده