// چهار شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Trism II؛ شکوهمند مثل نسخه اول

Trism II دنباله‌ای جذاب و شکوهمند برای نسخه اول محسوب می‌شود و به‌همان اندازه شامل ماجراجویی‌های جذابی است. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه شوید.

بازی موبایل Trism II بالاخره ما را به دنیای تریسم باز‌می‌گرداند تا ماجراجویی در سرزمین‌های مختلف را شروع کنیم و با یکی از بهترین آثار سبک پازل همراه شوید. استودیو Demiforce LLC عملکردی موفق از خود نشان می‌دهد و نه‌تنها گرافیک بازی، بلکه شاهد پیشرفت‌های چشم‌گیری در گیم‌پلی و دنیاهای ساخته شده نیز هستیم. شما می‌توانید با زومجی همراه شوید تا از ویژگی‌های نسخه فعلی برای‌تان بگوییم.

جولای سال ۲۰۰۸ بود که اولین نسخه از این بازی آیفون تحت عنوان Trism منتشر شد. موفقیت این بازی به‌قدری بالا بود که همه دوست‌داران این پلتفرم سال‌ها به‌دنبال انتشار دنباله‌ای برای آن بوده‌اند. این محبوبیت به‌قدری بالا بود که ماه‌های طولانی شاهد حضور این اثر در رتبه‌بندی ۱۰ بازی برتر اپ‌استور بوده‌ایم. استیو دیمتر به‌عنوان ناشر بازی جوایز متعددی را کسب کرد و در جشنواره‌ها نیز حضور پیدا می‌کرد. همین حقایق باعث می‌شود که نگاه ویژه‌ای به Trism II داشته باشیم و تجربه آن هم نشان می‌دهد که هنوز هم همان شکوه قبلی را نگه داشته است. مراحل چالش‌های متنوعی دارند و می‌توانید در سرزمین‌های مختلف حضور داشته باشید. ماجراجویی را باید ادامه دهید و جزایر را آزاد کنید. این جزایر مکانیسم‌های متفاوتی دارند و می‌توانید با شخصیت‌های جالب بازی همراه شوید. محتوای بازی یکی از نقاط قوت بازی است و همین امر باعث می‌شود که سازندگان شخصیت‌ها را گسترش دهند. این شخصیت‌ها را کم کم باید جمع‌آوری کنید و از قدرت خاص هرکدام در مراحل استفاده کنید. اکتشاف بخش مهمی از بازی است و دنیای جهان باز هم به‌خوبی این حقیقت مهم را در بازی نشان می‌دهد. این دنیا را باید تعاملی دنبال کنید و هرکدام از عناصر بازی را با دقت دنبال کنید. هرکدام از جزیره‌های بازی شامل باس‌ فایت‌های جذابی است و باید قهرمان موردنظر را فعال کنید و نبردی گرافیکی با جلوه‌های بصری ناب را تجربه کنید.

Trism II
Trism II
Trism II

داستانی عمیق و پرجزئیات را می‌توانید در بازی Trism II انتظار داشته باشید و روایتی اپیزودیک را در این زمینه شاهد هستیم. مراحل با شور و شوق فراوان دنبال می‌شوند و بازیکن از لحظه لحظه آن لذت خواهد برد. از شاخه‌های فرعی بازی نمی‌توان گذشت، جایی که ماموریت‌های فرعی پدیدار می‌شوند و می‌توانید با انجام آن‌ها امتیازات ویژه ارتقا و سکه‌های بیشتری دریافت کنید. گرافیک بازی تغییر محسوسی نسبت به نسخه اول داشته است و می‌توانیم جلوه‌های بصری بهتر و انیمیشن‌های پویاتری را نظاره‌گر باشیم. با توجه به شخصیت‌پردازی جذاب بازی، این گرافیک عالی می‌تواند بازیکن را بهتر در اصل ماجرا قرار دهد و دیدن چهره شخصیت‌ها لذت‌بخش خواهد بود.

Trism II شاید مانند نسخه اول خودش یک شاهکار نباشد، اما دنباله‌روی وفاداری به نسخه اول خودش است و بسیاری از ویژگی‌های خوب آن را به ارث برده است

اطلاعات به‌ بهترین شکل ممکن در بازی Trism II نشان داده می‌شوند و هرکدام از شخصیت‌ها شامل متونی برای توضیح ویژگی‌ها و قدرت‌های خاص هرکدام است. شما در دو بخش می‌توانید گیم‌پلی بازی را تجربه کنید. بخشی از بازی همان مراحل معمایی با ترکیب رنگی خاص شکلک‌های بازی هستند و بخشی هم مربوط به اکتشاف در دنیای جهان‌ باز محسوب می‌شود. پازل‌های بازی لذت‌بخش هستند و به‌نوعی تداعی کننده نوستالژیک نسخه قبلی بازی محسوب می‌شوند. اما در بخش دوم ماجرا باید فکر خود را به‌کار بیندازید و بهترین مسیرها را برای رسیدن به باس‌ فایت‌ها و در نهایت دنیاهای جدید انتخاب کنید. این بخش انگیزه لازم را برای ادامه دادن ایجاد می‌کند و گشت و گذار در محیطی که قبلا ندیده‌ایم واقعا لذت‌بخش است.

Trism II
Trism II
Trism II
حس و حال جذاب ماجراجویی مشابه نسخه اصلی بازی معرکه است و هرگز از گشت و گذار در جهان بازی خسته نخواهید شد

Trism II نشان می‌دهد که حتی پس از گذشت حدودا یک دهه از انتشار شاهکار اول خودش هنوز هم اصالت خودش را از دست نداده است و آقای دیمتر خط داستانی را با همان طراوت و شادابی گذشته ادامه می‌دهد. این اثر شاید بهانه مناسبی باشد تا دوباره شاهکار اول را تجربه کنید و سپس به‌سراغ این نسخه از بازی بیایید. در ماجراجویی‌های بازی احساس کاملا به‌چشم می‌خورد و تفاوتش با آثار مشابهی که صرفا روی سرگرم‌کنندگی بخش پازل خود مانور می‌دهند، مشهود است. شما حتی اگر بخواهید می‌توانید صرف‌نظر از بخش ماجرایی، مشغول بخش پازل شوید و به‌نوعی تنها ماموریت‌های اصلی را انجام دهید. این حالت بیشتر به‌درد اتمام سریع بازی می‌خورد و اگر از طرفداران سبک پازل باشید، هیچ‌ مشکلی برای رسیدن به این حالت نخواهید داشت.

بازی Trism II چشم‌انداز خوبی برای سبک پازل محسوب می‌شود و همزمان دنبال‌کننده بهترین ویژگی‌های نسخه اول بازی است. دنیای بازی را تا می‌توانید گذر کنید و ماموریت‌های فرعی بازی را دنبال کنید. این دنیای تعاملی شامل جزایر فراوانی است و محتوای بازی بیش‌از پیش خودش را به بازیکنان نشان می‌دهد. این بازی پازل را می‌توانید از اپ‌استور برای سیستم‌عامل iOS دریافت کنید. یادتان نرود که هر روز می‌توانید با صفحه بهترین بازی های اندروید وبسایت زومجی همراه شوید تا در مورد آثار شاخص این پلتفرم محبوب بخوانید و آن‌ها را تجربه کنید.

دانلود بازی Trism II


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده