// پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۹

جدیدترین بازی های اندروید و آیفون؛ از Gears POP تا GRIS

این هفته از بازی جذاب و هیجان‌انگیز Gears POP گرفته تا دو بازی Chogue و Playbook: Stories with Choices را برای اندروید و iOS داریم.

در هفته‌ای که گذشت، بازی‌های متنوعی در دسترس کاربران موبایل قرار گرفت. در میان بازی‌های عرضه شده، اگر از هواداران بازی‌های مستقل و پلتفرمر هستید که بتواند شما را ساعت‌ها سرگرم کند، بازی آیفون GRIS تجربه‌ی بسیار خوبی است. این در حالی است که امروز بازی اندروید و آیفون Gears Pop هم در دسترس قرار می‌گیرد و می‌توانید آن را به‌صورت رایگان تجربه کنید. در ادامه نگاهی کوتاه به جدیدترین بازی‌های اندروید و آیفون عرضه شده خواهیم انداخت.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده در زومجی بیندازید. شما همچنین می‌توانید در صفحه بهترین بازی های اندروید به لینک دانلود و معرفی صدها بازی اندروید دسترسی داشته باشید. 

Banana Kong Blast

Banana Kong Blast

در Banana Kong Blast، باید میوه‌های جنگلی را جمع‌آوری کنید. همچنین در بعضی از مراحل، دوستان شما توسط دزدان دریایی به اسارت گرفته می‌شوند و باید آن‌ها را نجات دهید. از نظر بصری هم Banana Kong Blast تجربه‌ی خوبی را ارائه می‌دهد.

دانلود بازی Banana Kong Blast

Battle Hunters

Battle Hunters

Battle Hunters روایت‌گر داستان سه ماجراجو است که برای از بین بردن شخصی شرور و کمک به جادوگر بزرگ و قدیمی سرزمین خود، راهی سفر می‌شوند. در این ماجراجویی با دشمنان مختلفی روبه‌رو می‌شوید که هر کدام از آن‌ها به‌نحوی شما را به‌چالش می‌کشند.

دانلود بازی Battle Hunters

Chogue

Chogue

نکته‌ی جالب بازی Chogue این است که می‌توان آن را یک بازی هیبریدی دانست. به‌عبارتی تیم سازنده برای خلق یک نوآوری و تجربه‌ای متفاوت، از المان‌های شطرنج درکنار المان‌های بازی‌های روگ‌لایک استفاده کرده است. ازاین‌رو بازیکنان درکنار سیستم مبارزات، باید از قواعد شطرنج هم پیروی کنند.

دانلود بازی Chogue

Club Soccer Director 2020

Club Soccer Director 2020

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های شبیه‌ساز ورزشی هستید، Club Soccer Director 2020 می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. در این بازی مخاطب در نقش مدیر یک باشگاه ورزشی قرار می‌گیرد و راه‌های متعددی برای شخصی‌سازی و مدیریت این باشگاه درنظر گرفته شده است.

دانلود بازی Club Soccer Director 2020

Farm Punks

Farm Punks

در بازی Farm Punks بازیکنان در نقش یک مزرعه‌دار قرار می‌گیرند، اما این مزرعه تفاوت‌هایی با سایر مزارع دارد. بازیکنان جدا از پرورش گاو و همینطور انواع میوه‌ها، می‌توانند آن‌ها را با قیمت‌های میلیونی به‌فروش برسانند و حتی سفینه فضایی هم به پرواز در بیاورند.

دانلود بازی Farm Punks

Gears POP

Gears POP

Gears POP را می‌توان مهم‌ترین بازی در لیست بازی‌های این هفته دانست که چندی پیش اعلام شده بود در تاریخ ۳۱ مرداد ماه (۲۲ آگوست) روانه بازار می‌شود. Gears Pop یک بازی دفاع از قلعه است که می‌توانید برای دفاع از پایگاه خود، از کارت‌های مختلفی نظیر کارت کاراکترهای سری Gears of War استفاده کنید.

دانلود بازی Gears POP

GRIS

GRIS

GRIS یکی دیگر از بازی‌های نام‌آشنا است که در گذشته در دسترس کاربران کنسول‌های ویدیویی و کامپیوتر قرار گرفته بود. یکی از ویژگی‌های بازی پلتفرمر GRIS، موسیقی و جلوه‌های بصری چشم‌نواز بازی است که درکنار معماها، باعث سرگرم شدن مخاطب می‌شود.

دانلود بازی GRIS

Hot Wheels Infinite Loop

Hot Wheels Infinite Loop

Hot Wheels Infinite Loop یک بازی ماشین سواری آنلاین است که در آن هشت بازیکن می‌توانند به‌رقابت با یکدیگر بپردازند. یکی از ویژگی‌های این بازی، سرعت و قابلیت تخریب‌پذیری بالا است که لذت رانندگی و مسابقه دادن را دو چندان کرده است.

دانلود بازی Hot Wheels Infinite Loop

Man Vs. Missiles: Combat

Man Vs. Missiles: Combat

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های هواپیمایی هستید، Man Vs. Missiles: Combat گزینه‌ی بسیار مناسبی برای شما است. در این بازی باید قبل از منفجر شدن هواپیمای خود تا می‌توانید دشمنان را از بین ببرید و رکورد خوبی را از خود به‌جای بگذارید.

دانلود بازی Man Vs. Missiles: Combat

Playbook: Stories with Choices

Playbook: Stories with Choices

Playbook: Stories with Choices یک بازی تعاملی است که تیم سازنده از طراحی‌ بازی‌های رمان محور برای به‌تصویر کشیدن جلوه‌های بصری بازی خود استفاده کرده است. ساختار بازی به‌نحوی است که تمامی تصمیم‌های شما روی داستان تاثیر گذار است و پایان آن را تغییر می‌دهد.

دانلود بازی Playbook: Stories with Choices

Moonship

Moonship

در جریان بازی Moonship، با کشتی خود برفراز کهکشان‌ها به دریانوردی می‌پردازید! بازیکنان در ۴۵ مرحله مختلف تجربه‌ی سرگرم کننده‌ای را کسب خواهند کرد. در این بازی برای زنده‌ماندن و پشت سر گذاشتن مراحل، باید بتوانید موانع را به‌خوبی رد کنید و به آن‌ها برخوردی نداشته باشید.

دانلود بازی Moonship

Senses

Senses

Senses روایت‌گر سرزمینی است که مورد تهاجم سامورایی‌های آدم‌کش قرار گرفته است، اما این سامورایی‌ها از دل زمین خارج شده‌اند و قدرت‌های مختلفی دارند. ازاین‌رو قهرمان داستان به واسطه مهارت‌های رزمی خود باید تمامی سامورایی‌ها و رئیس آن‌ها را از بین ببرد.

دانلود بازی Senses

Spin A Stick

Spin A Stick

Spin A Stick یک تجربه‌ی سرگرم کننده از بازی‌هایی را ارائه می‌دهد که از هزارتو استفاده می‌کنند. در این بازی بازیکن باید اسپینر خود را به‌نحوی به چرخش در بیاورد که راه خروج از هزارتو را پیدا کند. با پشت سر گذاشتن مراحل، این روند بیش‌ازپیش سخت‌تر می‌شود.

دانلود بازی Spin A Stick

Titan Conquest

Titan Conquest

داستان بازی Titan Conquest در سال ۲۳۷۸ روایت می‌شود؛ جایی‌که خدایان المپیوس به‌ زمین برگشته‌اند و اهالی زمین را به‌چالش کشیده‌اند. قهرمان‌های زمین برای این که بتوانند پیروز میدان باشند، باید تایتان‌های قدرتمندی را از پیش روی بردارند. ازاین‌رو در ابتدای بازی می‌توانید قهرمان مورد علاقه خود را بسازید و به جنگ با تایتان‌ها بروید.

دانلود بازی Titan Conquest

Tombshaft

Tombshaft

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های پیکسلی و نقش‌آفرینی هستید، Tombshaft گزینه مناسبی برای شما است. بازیکنان در این بازی در نقش کاراکتری قرار می‌گیرند که برای پیدا کردن گنج، وارد خطرناک‌ترین و قدیمی‌ترین مقبره‌ها می‌شود. ازاین‌رو در طول ماجراجویی خود با دشمنان و موانع متفاوتی روبه‌رو می‌شوید.

دانلود بازی Tombshaft

Type II

Type II

در بازی اکشن Type II، بازیکنان هدایت جنگ‌افزاری را به‌دست می‌گیرند که برای محافظت از سرزمین‌های دور از زمین تعبیه شده است. ازاین‌رو باید دشمنان و موانعی را که می‌بینید، در کمترین زمان ممکن از بین ببرید.

دانلود بازی Perfect Shift

While True: Learn

While True: Learn

While True: Learn یک بازی شبیه‌ساز با معماها و پازل‌های مختلف است که ارتباط مستقیمی با هوش‌مصنوعی و شبکه‌های کامپیوتری دارد. داستان بازی روایت‌گر کد نویسی است که متوجه می‌شود گربه او تسلط خاصی در کد نویسی دارد و می‌خواهد موارد مختلفی را از او یاد بگیرد، اما این گربه اصلا در ارتباط برقرار کردن با انسان‌ها، خوب نیست.

دانلود بازی While True: Learn


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده