// پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Rabbit Runner؛ یک پلتفرمر پیکسلی سرگرم‌کننده

Rabbit Runner یک بازی سرعتی و فوق‌العاده جذاب با گرافیکی پیسکلی است که با موزیک خنده‌دارش بسیار سرگرم‌کننده ظاهر می‌شود. با زومجی و مرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Rabbit Runner از جانب استودیو Gürkan Çatak و در سبک آرکید توسعه داده شده است. این بازی اندروید روندی بسیار جذاب و سرعتی دارد و می‌توانید از موزیک جالب و خنده دارش لذت ببرید. سیستم بازی کاملا مشخص و سرراست و تنها باید کلید رسیدن به مرحله بعدی را در هر استیج کسب کنید. هوش بالا و به کار انداختن سریع ذهن عامل مهمی است که برای موفقیت باید در نظر داشته باشید.

بازی آیفون Rabbit Runner عاشقان آثار پلتفرمرو پیکسلی را راضی می‌کند و شما تنها با یک ضربه می‌توانید گیم‌پلی بازی را تجربه کنید. سازندگان با همین گیم‌پلی ساده توانسته‌اند هوش بازیکن را به چالش بکشند و باید سرعت و دقت لازم را چاشنی کار خود کنید. هدف شما کسب کلید ورود به مرحله بعدی است و این روند به شکل جالبی بسیار تند دنبال می‌شود. هر مرحله از بازی چند اتاق کوتاه دارد و باید با کسب سکه‌ها و کلید نهایی، بتوانید بازی خود را ادامه دهید. هیچ وقفه‌ای در خلال مراحل دیده نمی‌شود و همین عاملی برای چالش سخت و نفس‌گیر بازی است. حواس‌تان به موانع و تیغه‌های بازی باشد و با رسیدن به کلید و تصور اتمام مرحله می‌تواند شما را به کشتن دهد. شما باید منعطف باشید و انتظار هر چالشی را داشته باشد. دست‌تان روی صفحه بازی باشد و پرش‌های بموقع انجام دهید. گیم‌پلی و موزیک بازی منحصربه‌فرد است و تفاوت آن به وضوح با دیگر آثار پیکسلی دیده می‌شود. موزیک بازی بیش از همه فاکتورها جالب توجه‌ و البته خنده‌دار است. طراحی پیکسلی خرگوش ماجرای ما گرافیک بسیار جذابی دارد و این حقیقت در مراحل و انیمیشن‌های گذر بین آن‌ها هم دیده می‌شود. با یکی از بهترین بازی های اندروید روبرو هستیم و بازی حداقل به‌عنوان یک اثر خوب برای اوقات فراغت عالی ظاهر می‌شود.

Rabbit Runner

بازی Rabbit Runner از ۳۰ مرحله ناب تشکیل شده است و همه آن‌ها را به‌صورت رایگان تجربه خواهید کرد. نکته جالب توجه بازی در مصرف کم باتری و رم گوشی است و تقریبا هیچ تاثیری روی روند اجرای دیگر برنامه‌های شما نخواهد داشت. این موضوع باعث می‌شود که بازی را برای مدت زمان طولانی روی گوشی خود نصب داشته باشید و هر زمان که دل‌تان تنگ شد سری به آن بزنید. بازی آنلاین و آفلاین اجرا می‌شود و هیچ کدام از بخش‌های بازی با خریدهای درون برنامه‌ای محدود نشده‌اند. تبلیغات کمی نسبت به دیگر آثار مشابه دیده می‌شود و همین عاملی برای رضایت بیش‌تر بازیکنان است. بازی المان‌های تفننی متنوعی دارد و حتی می‌توانید با سکه‌های خود اقدام به خرید شخصیت‌ها و رنگ‌بندی‌های بیش‌تر آن کنید. دویدن و پرش تنها کاری است که شما باید انجام دهید و Rabbit Runner به‌خوبی جای خودش را در بین آثار اعتیادآور محکم می‌کند.

Rabbit Runner یکی از بهترین آثار پیکسلی و پلتفرمراست که با موزیک منحصربه‌فرد و فان می‌توانید تجربه کنید

با نگاهی کوتاه به مراحل و جای‌گیری موانع بازی Rabbit Runner متوجه می‌شویم که سازندگان توجه زیادی به ایجاد چالش بیشتر در بازی کرده‌اند و کیفیت را به کمیت ترجیح داده‌اند. سکوهایی برای پرش شما آماده شده است و زمان‌بندی درست برای عدم برخورد به تیغه‌های تیز بسیار حیاتی است. گاهی اوقات جزئیات بازی بالا می‌رود و با صدم ثانیه تعلل گرفتار سقوط و برخورد به تیغه‌ها خواهید شد. در برخی مراحل نیاز دارید که چندین بار بین صفحه جابه‌جا شوید و همه سکه‌ها را کسب کنید. البته خود سازندگان هم مراحل را طوری طرح کرده‌اند که تا تمام نشدن سکه‌ها موفق به پیداکردن کلید نشوید. مراحل بازی را در یک صفحه واحد مشاهده می‌کنید و اسکرول در آن دیده نمی‌شود. با این‌حال طبقات بازی چالشی خاص دارند و با خلاقیت و هوش خود می‌توانید تنها در یک دور مراحل را به پایان برسانید.

Rabbit Runner

عنصر غافلگیری یکی از جذابیت‌های این اثر است و برای غلبه بر آن باید انعطاف‌پذیری خود را بالا ببرید

عجله و استرس جایی در بازی Rabbit Runner ندارد و ریلکس‌بودن یکی از عوامل موفقیت شما خواهد بود. تنها باید دست‌تان روی صفحه بازی باشد و با زمانبندی‌ و پیش‌بینی حرکات آینده خود پیش روید. این پیش‌بینی در مراحل سخت‌تر بازی ضروری است و باید ذهن خود را آماده غافلگیری‌های اتاق‌های بعدی نگه دارید. سازندگان این غافل‌گیری را با دوز بالا شدت بخشیده‌اند و در ابتدا معمولا ذهن‌تان دیر به کار می‌افتد. آن‌قدر باید مراحل را تکرار کنید تا این تابو را بشکنید و سریع‌تر از آن‌چه که فکرش را می‌کنید به برخی عوامل غافلگیرکننده واکنش نشان‌دهید.

بازی Rabbit Runner در سرگرم کردن بازیکنان موفق ظاهر می‌شود و همزمان المان‌هایی دارد که بار هنری این اثر را بالا می‌برد. بازی را می‌توانید به‌صورت آنلاین و آفلاین تجربه کنید و با مراحل اعتیادآور بازی سرگرم شوید. با یکدست هم می‌توانید بازی را تجربه کنید و تفاوت آن را با آثار دیگر حس کنید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم‌عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی Rabbit Runner


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده