نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی Pixel Knights Online؛ مبارزه با هیولاها به سبک پیکسلی

Pixel Knights Online - MMORPG یک بازی مبارزه‌ای و پیکسلی است که شما با کلاس مورد علاقه خود می‌توانید با هیولاها مبارزه کنید و آنها را شکست دهید.

بازی Pixel Knights Online – MMORPG یک بازی پیکسلی و مبارزه‌ای است. این بازی کاملا رایگان است و حدودا حجمی بالغ بر ۲۱۸ مگابایت در آیفون دارد. بازی موبایل Pixel Knights Online – MMORPG توسط استودیو بازی‌سازی Cowbeans Inc ساخته و ارائه شده است. سازندگان این بازی اعلام کردند که این اپلیکیشن در حال حاضر در مراحل اولیه به سر می‌برد و ممکن است برخی اوقات دچار مشکل شود و ایرادهایی را به شما نمایش دهد. اما اصلا جای نگرانی نیست زیرا آنها در حال بهبود بخشیدن به آن هستند. لازم به ذکر است که علاوه بر میزان حجم ذکر شده، این بازی حدودا ۴ مگابایت اطلاعات اضافی هم برای دانلود کردن دارد که در ابتدای اجرای بازی باید آن را دانلود کنید.

Pixel Knights Online – MMORPG

موسیقی زیبا و حماسی این بازی از جمله نکاتی است که اصلا نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد

نکته جالب دیگر این بازی، متفاوت بودن سرورها درون آن است. زمانی که شما وارد این بازی پیکسلی می‌شوید، دو سرور در مقابل خود دارید که هر زمان که دوست داشتید، می‌توانید آن را تغییر دهید. علاوه بر این، متنوع بودن زبان‌هایی که در این بازی مشاهده می‌کنید هم زیاد است و بازی به جز انگلیسی، چندین زبان دیگر را هم پشتیبانی می‌کند. بازی اندروید Pixel Knights Online – MMORPG یک بازی آنلاین و دو بعدی کاملا جدید است که دنیایی باز و فانتزی دارد. این بازی شباهت زیادی به بازی‌های کلاسیک و قدیمی 2D MMO RPG دارد اما برای موبایل شما طراحی و ساخته شده است.

این بازی در تلاش است تا نوستالژی و خاطراتی را که شما در بازی‌های قدیمی و کلاسیک تجربه کردید، دوباره به یاد بیاورید و لذت آن‌ها را دوباره مرور کنید. شما هر جایی که هستید و هر زمانی که دوست دارید، می‌توانید این بازی را تجربه کنید و ساعت‌ها با آن مشغول شوید. اما فراموش نکنید که حتما باید اینترنت خود را روشن کنید وگرنه قادر به استفاده از آن نیستید. زمانی که شما وارد بازی می‌شوید، شاهد حضور بازیکنان واقعی دیگر هم خواهید بود که همزمان با شما در حال بازی کردن هستند.

Pixel Knights Online – MMORPG

شما در این بازی چند نفره می‌توانید با کلاس‌های کلاسیکی که می‌شناسید و دوست دارید، بازی کنید؛ مانند شوالیه، استاد کمان، جادوگر و قاتل! هر کلاس منحصر به فرد است و سبک نقش آفرینی مخصوص به خودش را در بازی دارد و شما می‌توانید آن را شخصی‌سازی کنید و آنطور که دوست دارید با آن تجربه کسب کنید و جلو بروید. رقابت یکی از مواردی است که یک بازی موبایلی را فوق‌العاده جذاب‌تر و هیجان‌انگیزتر می‌کند. علاوه بر تمام موارد ذکر شده، شما در محیط آنلاین بازی آیفون Pixel Knights Online – MMORPG می‌توانید با دوستان خود رقابت کنید و سطح خود را بالاتر ببرید؛ تا جایی که در تمام تخته‌های امتیازدهی، بالاترین جایگاه را داشته باشید!

بعد از این اتفاق، شما می‌توانید به بخش حملات چند نفره بروید، بهترین بازیکنان را برای تیم خود انتخاب کنید و با کمک یکدیگر، دشمنان حماسی را شکست دهید. لازم به ذکر است که این بازی به صورت افقی در موبایل شما اجرا می‌شود. شما در این بازی می‌توانید به شهرهایی مانند Hira، Hero Valley، Cherry Town و غیره بروید و حسابی در آنها لذت ببرید. درست مانند خیلی از بازی‌های رایگان دیگر، بازی Pixel Knights Online – MMORPG هم بخش پرداخت درون برنامه‌ای دارد و شما می‌توانید با پرداخت پول، از امتیازات و امکانات خاصی برخوردار شوید. بازی موبایل Pixel Knights Online – MMORPG در حال حاضر در اختیار کاربران سیستم‌عامل iOS و اندروید قرار دارد. شما می‌توانید به‌صورت کاملا رایگان این بازی را از اپ استور یا گوگل پلی خود دانلود کنید. ضمنا فراموش نکنید که هر از گاهی به بهترین بازی های اندروید که به‌طور هفتگی و ماهانه در وب‌سایت زومجی منتشر می‌شوند که شما را در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار می‌دهند، سری بزنید.

دانلود بازی Pixel Knights Online - MMORPG


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده