// پنجشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Faraway: Tropic Escape؛ ماجراجویی در جزایر گرمسیری

Faraway: Tropic Escape شما را با چالش‌ها و معماهای دشوار همراه می‌کند تا جلوی اتفاقات شوم را بگیرید. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Faraway: Tropic Escape در ادامه سری محبوب Faraway استودیو Snapbreak ارائه شده است و این‌بار باید در فصل تابستان وارد یک جزیره گرمسیری شوید. این بازی اندروید یکی از بهترین‌های سبک پازل است و قرار است معماهای سخت و دشواری را برای جلوگیری از یک اتفاق شوم که توسط دختران Una ایجاد شده است، انجام دهید.

بازی آیفون Faraway: Tropic Escape از یک پیش‌زمینه داستانی قابل قبول بهره می‌برد تا بتواند حضور شما در این محیط گرمسیری را توجیه کند. Una دختری است که باعث به‌وجود آمدن یک اتفاق شوم قریب‌الوقوع است و شما زمان کمی برای حل پازل‌های بازی و رهایی از این اتفاق دارید. برخلاف آثار پازل این روزهای پلتفرم موبایل، شما در این بازی همراه‌با حل معماها باید در محیط حرکت کنید و به‌دنبال مسیرهایی باشید که با چندین پورتال قفل شده است. این پورتال‌ها با چندین معماها باز می‌شوند و انتخاب مسیرها کاملا برعهده شما است. این بازی را می‌توان تجربه‌ای نوین در سبک فرار از اتاق دانست چرا که در مقیاسی کوچک حس و حال بهترین آثار این سبک را به شما می‌رساند. برای انجام دادن چالش‌های بازی باید هوش خود را به‌ کار بیاندازید و حالت انتزاعی آن‌ها را درک کنید. این پازل‌ها معمولا مکانیکی هستند و باید مسیر درست حرکت‌ پورتال‌ها را بدانید. اگر از تجربه‌کنندگان بازی‌های قبلی این سری باشید، قطعا با آن‌ها آشنایی خواهید داشت و روندتان سریع‌تر خواهد بود. دنیای سه‌بعدی این بازی شامل ۱۸ مرحله ناب و دست نخورده است که تکرار در آن دیده نمی‌شود و حتی محیط‌های تازه‌ای هم برای شما طراحی شده است. در برخی از مراحل به چالش‌هایی می‌رسید که در ریشه در تاریخ Faraway دارد و باید به‌دنبال یادداشت‌های قدیمی باشید. این یادداشت‌ها شما را راهنمایی می‌کنند تا برخی از عناصر را پیدا کنید و برای آنلاک کردن پورتال‌ها از آن‌ها استفاده کنید. شاهد یکی از بهترین بازی های اندروید هستیم و نجات آیندگان به ذهن خلاق شما بستگی دارد.

Faraway Tropic Escape
Faraway Tropic Escape
Faraway Tropic Escape

بازی Faraway: Tropic Escape از یک سیستم جذاب بهره می‌برد که انتخاب‌های شما را شامل عواقب سخت می‌کند. این سیستم بدین‌صورت است که در صورت انتخاب مسیرهای اشتباه باید پازل‌های بیش‌تری حل کنید تا به نقطه اولیه خود برسید. این اثر را می‌توانید به‌شکل رایگان تجربه کنید و همه اتاق‌های بازی را بدون پرداخت درون برنامه‌ای مشاهده کنید. محیط‌های بازی شگفت‌انگیز است و طراحی خوبی در زمینه حیوانات زنده و پورتال‌های بتنی و مکانیکی می‌بینیم. این بخش فرق زیادی با آثار گذشته نکرده است و پازل‌های جدیدی تقریبا روی همان مکانیسم‌ها طراحی شده‌اند.

محیط سه‌بعدی بازی تجربه‌ای نوین از سبک فرار از اتاق را به شما ارائه می‌کند

بازی موبایل Faraway Tropic Escape شامل رمز و رازهای جذابی است که با یک موسیقی ناب تجربه می‌کنید و اگر کمی عاشق گشت‌و‌گذار در محیط بازی باشید، می‌توانید آن‌ها را کشف کنید و امتیاز بالایی نصیب خود کنید. پازل‌ها طوری هستند که باید از راه ساده به آن‌ها فکر کنید و با چند حرکت اهرم‌ها موفق به بازکردن پورتال‌ها می‌شوید. گاهی وقت‌ها لازم است که یک جرثقیل همراه‌با قلابی را به آب بیاندازید و وسایل گفته شده را کسب کنید. شلیک کردن به کشتی‌های شکسته جز صحنه‌های اکشن بازی است و نسبت به نسخه‌های قبلی تازه به‌نظر می‌رسد.

Faraway Tropic Escape
Faraway Tropic Escape
Faraway Tropic Escape

بازی Faraway Tropic Escape نشان می‌دهد که این سری هنوز هم پتانسیل بالایی برای خلق معماها و چالش‌های هیجان‌انگیز در این سبک دارد و انتظار می‌رود که نسخه‌های بیش‌تری از بازی را ببینیم. حالت تعاملی و روندی که طی می‌شود از خستگی بازیکنان جلوگیری می‌کند و بازیکن درکنار حل معماها می‌تواند از فضای شگفت‌انگیز بازی هم لذت ببرد. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم‌عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود از آپارات

دانلود بازی Faraway: Tropic Escape


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده