// چهار شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۱

معرفی بازی موبایل Chess Rush؛ نبردی استراتژیک در صفحه شطرنجی

Chess Rush تجربه‌ای نوین برای عاشقان بازی دوتا است و تماما روی مهارت بازیکنان استوار شده است. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه شوید.

بازی موبایل Chess Rush اثری نوین از جانب استودیو محبوب Tencent Games است که در سبک استراتژیک برای شما فراهم شده است. طرفدارانی که آثاری همچون Dota Underlords را تجربه می‌کنند، می‌توانند به سراغ این بازی اندروید بیایند و ویژگی‌های آن را امتحان کنند. بازی به‌شکل نوبتی دنبال می‌شود و گیم‌پلی‌ای مشابه آثار دیگر به شما ارائه می‌کند.

بازی آیفون Chess Rush شامل ویژگی‌های نام آشنایی است که طرفداران سری دوتا با آن آشنا هستند. اخیرا آثار بزرگی هم‌چون Dota Underlords در این سبک برای موبایل عرضه شده است و طرفداران Dota را به این پلتفرم محبوب کشانده است. حال شما می‌توانید اثری جذاب از استودیو محبوب تنسنت (Tencent Games) را تجربه کنید که لایقه خلق اثر بزرگی همچون PUBG را در کارنامه دارد. همین موضوع کافی است که برای تجربه این بازی علاقه‌مند شوید و جنبه‌های مختلف آن را بررسی کنید. گیم‌پلی بازی بسیار روان و متعادل است و باید به‌صورت نوبتی با ۷ بازیکن دیگر بر روی صفحه بازی نبرد کنید. مدت زمان نرمال این تجربه حدود ۴۰ دقیقه است که البته در حالت توربو می‌توانید نبردی سریع را در قالب ۱۰ دقیقه داشته باشید. همه بازیکنان استراتژی متنوعی برای خودشان دارند و باید بدانید که چاشنی شانس هم می‌تواند عاملی برای پیروزی یا شکست شما باشد. البته که استراتژی تاثیر بیش‌تری دارد و بازی بدون داشتن هیچ‌گونه خرید درون برنامه‌ای قدمی بسیار بزرگ برای محبوبیت برداشته است. شما می‌توانید با افراد دیگر یا دوستان و آشنایان بازی کنید و چالشی همراه با سرگرمی را تجربه کنید. بیش از ۵۰ قهرمان منحصربه‌فرد برای بازی طراحی شده است که می‌توانید به‌صورت کارتی آن‌ها را در اختیار داشته باشید و ویژگی‌های مختلف آن‌ها را ارتقا دهید. شاید شما شاهد یکی از بهترین بازی های اندروید هستید و استودیو تنسنت می‌تواند Chess Rush را در کنار پابجی به یکی از بازی‌های فراموش نشدنی خودش تبدیل کند.

Chess Rush

سیستم ارتقا در بازی Chess Rush اهمیت بالایی دارد و باید لول خود را مدام با بازی‌های بیش‌تر بالا ببرید. این لول‌آپ حکم آنلاک کردن قهرمانان جدیدتر را دارد وشما در بین گروه‌های قوی‌تری قرار می‌دهد. این اثر می‌تواند به یکی از مهم‌ترین آثار ای‌اسپورت تبدیل شود و باید آن‌قدر آن را تجربه کنید تا در آن مهارت یابید. عدم وجود سیستم پرداخت درون برنامه‌ای و متکی بودن آن به استراتژیک هم می‌تواند یک اطمینان خاطر ارزشمند به شما بدهد که عدالت در نبردها کاملا حفظ می‌شود. گرافیک بازی در کنار گیم‌پلی روان بازی قرار می‌گیرد و شاهد یکی از باکیفیت‌ترین بازی‌های موبایل هستیم. این روند در زمینه طراحی کاراکترها هم دیده می‌شود و انیمیشن‌ها یکی از جذاب‌ترین صحنه‌های اکشن را در صفحه بازی ایجاد می‌کند.

پیروزی در بازی Chess Rush خریدنی نیست و تنها باید روی مهارت‌های استراتژیکی خود حساب باز کنید

صفحه بازی Chess Rush مشابه شطرنج است و به‌صورت خانه‌های ۸ در ۸ طراحی شده است. یک سرور جهانی بسیار قدرتمند برای بازی در نظر گرفته شده است و می‌توانید همراه با دوستان خود در کنار دیگر افراد آنلاین در جهان بازی کنید. سیستم‌های امتیازی متنوعی در بازی وجود دارد که برای خرید قهرمانان مختلف و ارتقا آن‌ها کاربرد دارد و توانایی‌های خاص قهرمانان باعث می‌شود که تا آخرین قهرمان انگیزه لازم برای کسب امتیاز در بازی را داشته باشید. چیدمان عناصر مختلف در بازی جذاب است و می‌توانید اطلاعات لازم را در حین نبردها کسب کنید. شما با ثبت‌‌نام در بازی می‌توانید به اسکین‌های اختصاصی دسترسی داشته باشید و از جوایز تزئینی جذابی هم برخوردار شوید.

Chess Rush

استودیو تنسنت می‌تواند Chess Rush را در کنار پابجی به یکی از آثار فراموش نشدنی‌اش تبدیل کند

تنها نیروهای محدودی را می‌توانید به نبردهای خود در بازی Chess Rush ببرید و در این زمینه انتخاب استراتژی اهمیت بالایی دارد. هرکدام از قهرمانان فاصله مشخصی برای ضربه زدن دارند و کارایی متفاوتی برای‌ آن تعریف می‌شود. همین روند باعث می‌شود که خلاقیت و ابتکار در بازی بالا رود و سازندگان هم با آثار قبلی خودشان ثابت کرده‌اند که این کار را خوب بلد هستند. آیکون‌های گرافیکی بازی طراحی عالی دارند و کم کم به چم و خم کار آشنا خواهید شد. سعی کنید به سلامت قهرمانان خود اهمیت دهید و با جا به جایی آنان، امکان بازیابی نیروها و تاثیرگذاری بهتر در نبردها را به آن‌ها بدهید. فراموش نکنید که شانس به‌عنوان یکی از عوامل پیروزی یا شکست معرفی شده است و لازم است که به‌مانند یک رهبر ریسک کردن را بپذیرید.

بازی Chess Rush نبردی هیجان‌انگیز و البته بدون اعصاب خوردکنی برای‌تان به همراه دارد و نبردهایی متعادل را می‌توانید در کنار دیگر ۷ بازیکن تجربه کنید. وجود قهرمانان متنوع به همراه جلوه‌های ویژه جذاب در عین نبردها از بهترین ویژگی‌های بازی است. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم‌عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی Chess Rush


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده