// دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Wild Bullets؛ گلوله‌های وحشی در غرب وحشی

بازی Wild Bullets شما را به نبردی بزرگ با شیاطینی می‌برد که ساکنین یک شهر وسترن کوچک را به عروسک‌های خیمه شب بازی تبدیل کرده‌اند. با زومجی همراه شوید.

بازی موبایل Wild Bullets را می‌توان اثری اعتیادآور در سبک آرکید دانست که همزمان با دو بخش جذاب داستانی و آرکید می‌تواند شما را سرگرم کند. بازی از المان‌های متنوعی تشکیل شده است که هیچ‌گاه بازی را به ورطه تکرار نمی‌برد و تا انتها جذاب و گیرا است. وظیفه شما در بازی اندروید Wild Bullets این است که ساکنین این شهر کوچک را از شر شیاطین نجات دهید و کم کم ماموریت‌های خود را به پایان برسانید.

بخش داستانی بازی آیفون Wild Bullets در یک شهر وسترنی کوچک جریان دارد که شیاطین ساکنین آن‌جا را طلسم کرده‌اند و آن‌ها مثل یک عروسک برای‌شان می‌جنگند. حال شما ماموریت مشخصی دارید و باید به مصاف این شیاطین و نیروهای‌شان بروید. قبل از اینکه‌ شهر را نجات دهید ناچار هستید که گروهی از این عروسک‌ها را نابود کنید و برای رسیدن به باس‌فایت‌ها قربانی کنید. نبرد با باس‌ها جذابیت خاص خودشان را دارند و با توجه به گیم‌پلی بازی، حتما باید از طرح و استراتژی مشخصی پیروی کنید. این بردگان چیزی جز عروسک خیمه شب بازی نیستند و از خودشان هیچ کنترلی ندارند. در ابتدا گیم‌پلی بازی آموزش داده می‌شود و یاد می‌گیرید که چطور به اطراف بروید و به دشمنان خود شلیک کنید. در این گیم‌پلی بازی برداشتن قدم‌های عقب شخصیت بازی شروع به شلیک می‌کند و با رفتن به جلو شروع به زدن مشت به دشمنان یا عناصر و موانع محیطی مزاحم می‌کند. بازی از بخش‌های جذابی تشکیل شده است و این اثر پیکسلی را ارزشمند کرده است. شاهد یکی از بهترین بازی های اندروید هستیم که تا مدت‌ها می‌توانید آن را تجربه کنید و با گیم‌پلی اکشن و آرکید شات ام آپ آن سرگرم شوید. مراحل بازی به‌صورت شانسی در اختیار شما قرار می‌گیرد و با شکست خوردن هیچ‌گاه یک مرحله تکراری را تجربه نمی‌کنید. این موضوع باعث می‌شود که ارزش تکرار بازی بالا رود و بازیکن انگیزه لازم برای به دست آوردن بخش‌های دیگر بازی را داشته باشد.

Wild Bullets
Wild Bullets
Wild Bullets

بازی Wild Bullets از دو بخش داستانی و آرکید تشکیل شده است و بخش داستانی آن حکم تمرینی جذاب برای تجربه دیوانه‌وار بخش آرکید را دارد. در این بخش شما همه مهمات و شخصیت‌های خود را آزاد می‌کنید تا آماده نبردهای سخت‌تری شوند. این بخش از بازی تنوع جالبی دارد و سلاح‌ها هرکدام کارایی خاص خودشان را دارند. شخصیت‌ها هم از تیپ و قیافه‌ی وسترنی با حال و هوای پیکسلی برخوردار هستند و انیمیشن‌های جذابی را از خودشان نشان می‌دهند. شما می‌توانید شخصیت‌ها را ارتقا دهید و قدرت‌ آنها را برای مقابله بهتر با باس‌ها بالا ببرید.

بازی از دو بخش آرکید و داستانی تشکیل شده است و محتوای لازم برای یک تجربه طولانی مدت را برای شما دارد

بازی Wild Bullets از برخی کارت قدرت تشکیل شده است که در نبرد‌های زنجیری بخش Demon Land به‌درد می‌خورد و هرگز نباید در به‌دست آوردن آن‌ها تعلل کنید. نبردهای زنجیری را می‌توانید در بخش آرکید ببینید که هیچ‌گاه تمامی ندارند و با پاورآپ‌های خود می‌توانید رکوردی دست نیافتنی برای خود ثبت کنید. دشمنان شما تنها در یک خط شلیک نمی‌کنند و باید تمرکز لازم برای جاخالی دادن از تمام ضربات آن‌ها را داشته باشید. منوی بازی طراحی جذابی دارد و مناسب حال و هوای وسترنی بازی است. حتی هنگام احیای سلامت کاراکتر خود، باید وارد یک مکان مخصوص شوید و خرید‌های لازم را با امتیازات و سکه‌های خود انجام دهید.

Wild Bullets
Wild Bullets
Wild Bullets
مراحل بازی Wild Bullets کاملا تصادفی تولید می‌شوند و با شکست هیچ‌گاه وارد حالت‌های تکراری نمی‌شوید

مراحل بازی Wild Bullets از ترکیب رنگی متنوعی برخوردار هستند و موانع هم به‌درستی طراحی شده‌اند تا در کنار دشمنان بازی یک چالش سخت را برای شما ایجاد کنند. موسیقی متن بازی حس و حال نوستالژیکی دارد و حرکت در این غرب وحشی پیکسلی را بیش از پیش لذت بخش می‌کند. آیتم‌های جذابی برای خریداری ارائه شده‌اند و می‌توانید کاراکتر خود را هم از نظر ظاهری و هم از نظر توانایی ارتقا دهید. این ارتقا شامل سرعت حرکات و تاثیرگذاری گلوله‌ها هم می‌شود. هنگام تیراندازی به دشمن باید در فاصله مناسب قرار داشته باشید و این روند با توجه به گیم‌پلی بازی که هر شلیک شما را به عقب می‌راند، کمی دشوار است. بنابراین باید حرکات خود را تنظیم کنید و سرعت‌عمل بالایی هم داشته باشید. کارت‌های این بازی تنوع خوبی دارند و با کسب آن‌ها می‌توانید راحت‌تر بازی کنید. به‌طور مثال با دریافتی کارتی که گیلاس روی آن نقش بسته است، می‌توانید با نهایت سلامتی هر مرحله‌ای که می‌خواهید را به اتمام رسانید.

بازی Wild Bullets استحقاق حضور در زمره آثار اعتیادآور را دارد و همزمان برای علاقه‌مندان به روایت جذاب و گیم‌پلی آرکید اعتیادآور ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی دارد. گیم‌پلی بازی نوع جدیدی از چالش را برای شما ایجاد می‌کند که باید کم کم به آن عادت کنید. این بازی را می‌توانید از پلی استور و اپ‌استور برای سیستم‌عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود از آپارات

دانلود بازی Wild Bullets


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده