// دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Bumpin' Dungeon؛ فرار از سیاه‌چال بامپین

Bumpin' Dungeon یک بازی موبایل سیاه‌چال محور است که در آن بازیکنان هدایت دختری به‌نام هَنی را برعهده می‌گیرند.

در معرفی بازی موبایل امشب به‌سراغ یک بازی معمایی و پازل محور رفته‌ایم؛ محصولی که به‌واسطه ساختار نوستالژی و قدیمی خود می‌تواند تجربه‌ی جالب و متفاوتی را در دسترس کاربران موبایل قرار دهد. بازی اندروید و آیفون Bumpin' Dungeon روایت‌گر داستان دختری به نام هَنی (Hanny) است که خود را در یک سیاه‌چال پیدا می‌کند. در ادامه شما باید هنی را به خارج از این سیاه‌چال‌ها هدایت کنید تا بتواند از این محیط تودرتو فرار کند. بااین‌حال موردی که در بازی آیفون و اندروید Bumpin' Dungeon شما را سرگرم می‌کند، گیم‌پلی بازی است.

Zombie Haters
Zombie Haters
Zombie Haters
Bumpin' Dungeon دارای ۱۲۰ مرحله است که هرکدام از آن‌ها تجربه‌ی متفاوتی را ارائه می‌دهد

با شروع بازی موبایل Bumpin' Dungeon، خود را در اولین مرحله پیدا می‌کنید. بازی فاقد بخش آموزشی است که خب نیازی هم به این بخش ندارد. درواقع تنها مکانیزم حرکتی شما در بازی، این است که باید انگشت خود را روی صفحه نمایش بکشید تا هنی حرکت کند. مراحل بازی هم همان سیاه‌چال‌هایی هستند که باید از آن‌ها فرار کنید. بااین‌حال سوال اصلی این است که Bumpin' Dungeon به چه شکل مخاطب را به‌چالش می‌کشد و دلیل سرگرم کننده بودن این بازی چیست؟ موردی که شما را سرگرم می‌کند، چالش‌هایی است که تیم سازنده برای شما درنظر گرفته است. در مراحل ابتدایی، تنها نوع حرکت روی بلوک‌ها و خارج شدن از در اصلی به شما یاد داده می‌شود، اما رفته رفته، دشمنانی را می‌بینید که سر راه شما سبز می‌شوند. نوع حرکت دشمنان در محیط و همچنین نوع حرکت شما در محیط، سبب شده است تا قدم‌های خود را با دقت بردارید. اگر نتوانید حرکت دشمنان را پیش‌بینی کنید، قطعا بازنده خواهید بود؛ زیرا استودیو سازنده Bumpin' Dungeon در هر سیاه‌چال تعداد حرکات محدودی را در دسترس مخاطب قرار می‌دهد. همچنین یک سری از بلوک‌ها ساختار مخصوص‌به خودشان را دارند و باید آن‌ها را فعال کنید تا در خروج آزاد شود. در مراحل ابتدایی، با خود فکر می‌کنید که دیگر چالش‌های بازی پیچیده‌تر از حالت فعلی خود نمی‌شوند، اما Bumpin' Dungeon دارای ۱۲۰ مرحله است که هرکدام از آن‌ها تجربه‌ی متفاوتی را ارائه می‌دهد.

Zombie Haters
Zombie Haters
Zombie Haters

درجه سختی معماها و رسیدن به راه خروج، یک روند صعودی متعادل را پیش گرفته است. به‌همین دلیل از بازی زده نمی‌شوید و برعکس، سرگرم خواهید شد. طراحی‌های نوستالژی و پیکسلی بازی درکنار یک موسیقی قدیمی هم سبب شده است تا لذت تجربه‌ی Bumpin' Dungeon دوچندان شود. دراین‌میان اشاره کنم که بازی اندروید و آیفون Bumpin' Dungeon یک حالت اکشن و مبارزه‌ای هم دارد. اگر به‌درستی در محیط حرکت کنید، می‌توانید بعضی از دشمنان را از بین ببرید. همچنین اگر نوع حرکت شما مناسب نباشد، از بین خواهید رفت و باید مرحله مورد نظر را از ابتدا تکرار کنید. در انتها بد نیست به ویدیوهای تبلیغاتی بازی هم اشاره کرد که بازیکنان می‌توانند ازطریق آن‌ها به تعداد حرکات مجاز بیشتری در هر مرحله دست پیدا کنند. اگر علاقه‌مند به بازی‌های معمایی با ظاهر قدیمی هستید، بازی آیفون و اندروید Bumpin' Dungeon می‌تواند تجربه‌ی بسیار خوبی برای شما باشد. در پایان یادآوری می‌کنیم که مقالات بهترین بازی های اندروید به‌طور هفتگی و ماهانه منتشر می‌شوند که می‌توانید با مطالعه‌ی آن‌ها در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار بگیرید. همچنین می‌توانید تریلر Bumpin' Dungeon را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Bumpin' Dungeon


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده