// چهار شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Brave Conquest؛ تسخیر جهان

Brave Conquest یک بازی موبایل استراتژی با المان‌های شهرسازی است که بازیکنان می‌توانند با تسخیر سرزمین‌های دشمنان، سرزمین خود را گسترش دهند.

در معرفی بازی موبایل امروز به‌سراغ یک بازی استراتژی با طراحی‌های فانتزی و کارتونی رفته‌ایم که کاربران می‌توانند لحظات خوبی را با آن سپری کنند. بازی اندروید و آیفون Brave Conquest یک بازی موبایل استراتژی با المان‌های شهرسازی است که تیم سازنده سعی دارد به‌واسطه‌ی گیم‌پلی و مراحلی که در دسترس مخاطب قرار می‌دهد، آن‌ها را سرگرم کند. از نظر داستانی، بازی آیفون و اندروید Brave Conquest فاقد بخش داستانی است. به‌عبارتی بازی شما را در نقش یک لرد قرار می‌دهد که باید با فتح سایر زمین‌ها، قلمرو خود را گسترش دهد.

Brave Conquest

در Brave Conquest مبارزات و فتح سرزمین‌های مختلف، نقش پررنگ‌تری نسبت به ساخت‌وساز دارد

با شروع بازی موبایل Brave Conquest بخش آموزشی را مشاهده خواهید کرد؛ جایی که یک متصدی قلمرو شما، نحوه بازی کردن و ساخت‌وساز را به شما آموزش می‌دهد. Brave Conquest با اینکه برپایه المان‌های شهرسازی ساخته شده است، اما آنچنان تمرکز خاصی روی بخش ساخت‌وساز ساختمان‌ها ندارد. تیم سازنده سعی کرده است بیشتر ازطریق جنگ‌‌ها و نبردهای مختلف، یک بازی استراتژی را به‌تصویر بکشد. نحوه بازی کردن بدین صورت است که بازیکنان یک قلمرو اولیه دارند. حال در نقشه‌ی بازی، قلمروهای مربوط به سایر دشمنان است که محیط‌های متفاوتی را تسخیر کرده‌اند. شما باید به این مناطق حمله کنید و سرزمین‌ها را به تسخیر خودتان در بیاورید. برای موفقیت در این راه، به پیاده‌نظام و مهارت‌های مختلفی نیاز دارید. به‌عبارتی رفته رفته در طول بازی و انجام مراحل مختلف، می‌توانید سربازها و نیروهای جنگی مختلفی را کسب کنید و آن‌ها را ارتقا دهید. ارتقا در بازی هم ازطریق سکه‌هایی که از مبارزات کسب می‌کنید، به‌دست می‌آید. دراین‌میان سیستم ساخت‌وساز بازی هم زمانی به کمک شما می‌آید که بخواهید اطلاعات دقیق‌تری از دشمنان کسب کنید یا قدرت ساختمان اصلی قلمرو را افزایش دهید که باعث افزایش قدرت قهرمان شما هم می‌شود. در بازی موبایل Brave Conquest بازیکنان یک قهرمان با تعدادی نیروی نظامی دارند که قبل از شروع هر نبرد، می‌توانید آرایش قرار گیری آن‌ها در میدان نبرد را شخصی‌سازی کنید. ازاین‌رو پیشنهاد می‌کنم باتوجه‌به ساختار قرار گیری دشمن در محیط بازی، این کار را انجام بدهید تا بتوانید بهترین عملکرد را داشته باشید.

Brave Conquest

همچنین قهرمان‌های جدیدتری را هم کسب می‌‌کنید. نحوه‌ی به‌دست آوردن قهرمان‌ها به این شکل است که بعضی از سرزمین‌های تسخیر شده توسط دشمنان، نیروهای شما را به اسارت گرفته‌اند. حال شما باید به آن‌ها حمله کنید و با آزاد کردن نیروهای خود، قدرت تیم را افزایش دهید. بعضی از قهرمان‌ها بدین شکل هستند که می‌توانید آن‌ها را جای قهرمان اصلی انتخاب کنید. این در حالی است که نوع دیگر قهرمان‌ها در قالب یک مهارت ویژه در دسترس قرار می‌گیرند و می‌توانید آن‌ها را برای مدتی احضار کنید. نقشه‌ی بازی هم طراحی وسیع و بزرگی دارد که با ارتقای سطح کلی، می‌توانید به بخش‌های بیشتری از آن دسترسی داشته باشید. بااین‌حال اگر علاقه‌مند به بازی‌های اکشن استراتژی با المان‌های شهرسازی هستید، Brave Conquest می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد.

دانلود بازی Brave Conquest


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده