// شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۱

بازی های پولی ماه جولای 2019 که برای موبایل منتشر شدند

در ماه جولای سال ۲۰۱۹ بازی‌های جدید و جذابی مانند Pavilion و Kings Rivals Premium برای گوشی‌های اندرویدی و آيفون‌ها منتشر شدند.

در هفتمین ماه از سال ۲۰۱۹ میلادی، بازی‌های پولی جذابی برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS منتشر شده که از پازل با‌کیفیتی مانند Bananagrams تا Flashback Mobile و Unbroken Soul را شامل می‌شوند. با پشت سر گذاشتن ماه جولای اکنون زمان آن رسیده تا در مقاله‌ای به سراغ برترین‌ بازی‌های پولی منتشر شده در این ماه برویم.

درضمن اگر بازی‌های فهرست ما نظر شما را جلب نکرد، زومجی به‌صورت روزانه، هفتگی و ماهیانه بهترین بازی های اندروید و آیفون را معرفی می‌کند که می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل به انبوهی از بازی‌هایی که توسط زومجی معرفی شده‌اند، دسترسی داشته باشید.

Bananagrams: The Official Game

Bananagrams: The Official Game

اولین بازی فهرست بهترین‌ بازی‌های پولی ماه گذشته، بازی اندروید و آیفون  Bananagrams: The Official Game است که یک بازی کلمه‌ سازی و پازل محسوب می‌شود. بازی Bananagrams، سلول‌های خاکستری مغز بازیکنان را به چالش خواهد کشید و بازیکنان باید برای ساخت کلمات در سریع‌ترین زمان ممکن تلاش کنند. این بازی که در اپ‌استور قیمتی ۱.۹۹ دلاری دارد، دارای حالت‌های مختلف بازی به‌صورت آنلاین و آفلاین است و بازیکنان را مدت‌ها سرگرم خواهد کرد. بازیکنان در بازی Bananagrams می‌توانند در مسابقه‌های چند نفره با AI یا دیگر بازیکنان برای ساخت کلمات به رقابت بپردازند. حداکثر بازیکن شرکت کننده در هر مسابقه‌ی این بازی، ۴ نفر است و بازیکنی که بتوانند با تعداد حروف بیشتری کلمه سازی کند، برنده‌ی مسابقه خواهد بود. گیم‌پلی بازی Bananagrams مانند دیگر بازی‌های کلمه سازی است و از لحاظ تجربه‌ی بصری و بخش طراحی نیز بازی در سطح خوبی قرار دارد و بازیکنان می‌توانند از تجربه‌ی بازی لذت ببرند.

دانلود بازی Bananagrams: The Official Game

Cessabit: a Stress Relief Game

Cessabit: a Stress Relief Game

Cessabit: a Stress Relief Game یک بازی در سبک Trivia است که برای رهایی از استرس و وقت گذرانی گزینه‌ی بسیار خوبی محسوب می‌شود. بازی Cessabit برای گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌ها با قیمت ۱.۹۹ دلار قابل دسترسی است و بازیکنان یک تجربه‌ی Premium و بدون تبلیغات خواهند داشت. در این بازی هیچ خشونتی وجود ندارد و بازیکنان با ۲۴ مرحله‌ی آرامش بخش مواجه‌اند که می‌توانند آن‌ها را به‌صورت آفلاین تجربه کنند. گیم‌پلی بازی Cessabit شامل به خاطر سپردن تصویر‌های اولیه و حل معماهای مختلف در محیطهای متنوع است. در صورت برخوردن به مشکل در حل معماهای بازی، بازیکنان می‌توانند با لمس بخش‌های مختلف طراحی‌ها، راهنمایی‌های را برای حل کردن آن پازل مشاهده کنند. طراحی‌های بازی بسیار ساده و جذاب پیاده‌سازی شده‌اند و به خوبی می‌توانند حافظه‌ی تصویری بازیکنان را به چالش بکشد. برای مرحله‌های بازی هیچ محدودیت زمانی در نظر گرفته نشده و بازیکنان می‌توانند با دیدن طراحی‌های مینیمالیستی بازی و گوش دادن به موزیک‌های آرامش بخش بازی، کمی از هیاهوی روزمره زندگی فاصله بگیرند.

دانلود بازی Cessabit: a Stress Relief Game

Devil Stone

Devil Stone

 Devil Stone دیگر بازی جذابی پولی است که در ماه جولای با قیمت ۳.۹۹ دلار برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS منتشر شد و توانسته به فهرست‌ بهترین بازی‌های پولی این ماه راه یابد. بازی Devil Stone یک بازی نقش آفرینی ژاپنی است که بازیکنان را در نقش فیکوس سرا (Phicus Sera) در یک ماجراجویی جذاب در Underworld قرار می‌دهد. فیکوس باید برای بازیابی حق خود که جانشینی واقعی پادشاه بود، تکه‌های شکسته شده‌ی Devil Stone را که در سراسر قاره پخش شده‌اند، جمع آوری کند و به همراه جان آستین، قهرمان خود به مبارزه با Devil King بپردازد. بازی جذاب Devil Stone دارای مراحل‌ جذابی است و بازیکنان علاوه‌بر خط داستانی خوب، با مأموریت‌های جانبی متنوعی نیز روبه‌رو هستند که می‌تواند آن‌ها را مدت‌ها سرگرم کند. بازی از لحاظ طراحی و گرافیکی، هم‌سبک دیگر بازی‌های نقش آفرینی ژاپنی است و یک تجربه‌ی بصری فانتزی و رنگارنگ را برای بازیکنان رقم می‌زند. اگر از علاقه مندان بازی‌های JRPG هستید و به‌دنبال یک ماجراجویی فانتزی جدید می‌گردید، Devil Stone با حجم ۱.۶ گیگ در اپ‌استور و گوگل‌پلی قابل دانلود است.

دانلود بازی Devil Stone

Doom

Doom

۲۵ سال از ساخت بازی Doom می‌گذرد و به همین مناسب بتسدا دو نسخه‌ از جذاب‌ترین بازی‌های اول شخص تاریخ را بازسازی کرده و به پلتفرم موبایل آورده است. بازی‌ اکشن و خونین Doom که در سال ۱۹۹۳ منتشر شد، اکنون به‌طور کامل و با همان جزئیات به همراه بسته الحاقی The Flesh Consumed، برای گوشی‌های اندرویدی و آيفون‌ها با قیمت ۴.۹۹ دلار دوباره عرضه شده است. بازی Doom از لحاظ ظاهری کاملا مشابه نسخه‌ی اصلی است. گرافیکی پیکسلی و هیولاهای ترسناک بازی، یک نوستالژی جذاب برای گیمرهای قدیمی هستند و گیمر‌های تازه کار‌ نیز می‌توانند به این وسیله بیشتر با ریشه‌های این سبک و ژانر آشنا شوند. کنترل‌های بازی به خوبی برای صفحه‌های لمسی بهینه‌سازی شده‌ است و بازیکنان می‌توانند بدون هیچ مشکلی این بازی خاطره انگیز را تجربه کنند. بازی Doom به خوبی برای اندروید و iOS پورت شده و گوشی‌های میان‌رده هم می‌توانند بازی را به خوبی اجرا کنند.

دانلود بازی Doom

Epic Heroes War: Shadow Lord Stickman

Epic Heroes War: Shadow Lord Stickman

Epic Heroes War: Shadow Lord Stickman یک بازی جذاب استراتژی و نقش‌ آفرینی است که بازیکنان را در یک ماجراجویی متنوع و تازه قرار می‌دهد. بازیکنان در بازی Epic Heroes War یک اثر آنلاین استراتژی با نبرد‌های Real Time تجربه ‌می‌کنند که باید در آن با ساخت یک ارتش جذاب از قهرمانان و نیرو‌ها، با هیولاهای مختلف در مأموریت‌های بازی و مسابقات آنلاین با دیگر بازیکنان بجنگند. بازی Epic Heroes War دارای مراحل متنوع به همراه مأموریت‌های جانبی و نقشه‌های بزرگ Hell & Heaven است که هر کدام از آن‌ها دارای مراحل جانبی جدید و جذابی است. نبرد‌های بازی به‌صورت Side Scrolling دنبال می‌شود و یک تجربه‌ی بصری خوب برای بازیکنان فراهم شده است. کاراکترهای بازی و محیط‌هایی که نبرد‌های بازی در آن رخ می‌دهد، از تنوع خوبی برخوردار است و بازیکنان می‌توانند ساعت‌ها بدون یکنواخت و تکراری شدن بازی، آن را تجربه کنند و یک ارتش قوی و بزرگ تشکیل دهند.

دانلود بازی Epic Heroes War: Shadow Lord Stickman

Flashback Mobile

Flashback Mobile

Flashback Mobile یکی دیگر از بازی‌هایی است که بازسازی و عرضه‌ی دوباره یک اثر قدیمی و نوستالژیک برای پلتفرم موبایل به‌شمار می‌رود. بازی ماجراجویی و اکشن Flashback که در سال ۱۹۹۳ عرضه شد و توانست به فروش بیش از ۲ میلیون نسخه‌ برسد، اکنون با قیمت ۴.۹۹ دلار و حجمی حدود ۲۰۰ مگابایت برای گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌ها منتشر شده است. بازی Flashback Mobile، روایت گر داستان کنرد بی هارت (Conrad B. Hart) یک دانشمند توانا است که پس از اتفاقاتی مبهم در سال ۲۱۴۲، روی ماه تایتان، یکی از ماه‌های سیاره‌ی مشتری، بیدار می‌شود و باید برای خود راه نجاتی پیدا کند. بازی کماکان از طراحی‌های زیبا و دست ساز پس زمینه خود بهره می‌برد و بخش‌های صوتی و بصری بازی به‌طور کامل برای کوشی‌های هوشمند ریمستر شده‌اند. اگر از علاقه‌مندان بازی‌های نوستالژیک هستید، Flashback Mobile یک تجربه‌ی جذاب و خاطره انگیز را برای بازیکنان رقم می‌زند که تجربه‌ی آن خالی از لطف نیست.

دانلود بازی Flashback Mobile

Healer

Healer's Quest: Pocket Wand

Healer's Quest: Pocket Wand یک بازی جذاب و متفاوت است که با نگاهی جدید و خاص به بازی‌های مولتی‌پلیر و تیمی، اهمیت نقش یکی از اعضا که کمتر توسط بازیکنان انتخاب می‌شود را به آن‌ها یاد آوری می‌کند. همان‌طور که از اسم بازی پیداست، Healer's Quest ماجراجویی جذاب یک Healer است که باید در نبرد‌هایی که تیمش در آن شرکت می‌کند، از تیم‌ خود حمایت کند و مراقب خط سلامتی آن‌ها باشد. نکته‌ی جذاب این است که در این بازی حق انتخابی وجود ندارد و بازیکنان نمی‌توانند نقش دیگری در تیم داشته باشند. بازی Healer's Quest: Pocket Wand از طراحی‌های ساده و کارتونی برخوردار است و بازیکنان می‌توانند این بازی را روی‌ گوشی‌های هوشمند خود با قیمت ۵.۴۹ دلار و حجمی ۱۴۰ مگابایت تجربه کنند. احیای سلامتی، جادو‌های مختلف و قابلیت‌های دیگری در اختیار بازیکنان قرار داشته شده است که باید با استفاده صحیح از آن‌ها تیم خود را هم از لحاظ ذهنی و هم از لحاظ جسمی سالم نگه دارند. اگر دنبال یک تجربه‌ی متفاوت از بازی‌های تیمی هستید یا به انجام نقش Healer در این بازی‌ها علاقه‌مندید، Healer's Quest: Pocket Wand در اپ‌استور و گوگل‌پلی قابل دانلود است.

دانلود بازی Healer's Quest: Pocket Wand

King Rivals Premium

King Rivals Premium

یکی دیگر از بازی‌های استراتژی جذابی که ماه گذشته برای گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌ها منتشر شد، King Rivals Premium است که یک تجربه‌ی فانتزی از نبرد‌های آنلاین دو نفره برای رسیدن به تخت پادشاهی است. در بازی King Rivals، چهار نژاد انسان‌ها، ارک، الف، Undead سال‌های سال است که برای به دست آوردن قدرت و پادشاهی سرزمین‌ها با یکدیگر در حال جنگ هستند. اکنون بازیکنان باید در این بازی با انتخاب نژاد مد نظر خود، سپاهی‌ از بین تعداد زیادی از کاراکترها تشکیل دهند و با دیگر بازیکنان به‌صورت Real Time به نبرد بپردازند. هر کدام از نژاد‌ها دارای ویژگی‌ها و نقاط ضعف و قوت خاص خود هستند که بازیکنان می‌توانند براساس‌ آن انتخاب کنند. همچنین بیش از ۴۰ کارت متفاوت از قهرمانان با مهارت‌های مختلف مانند Archerها و Royale Golemها در بازی وجود دارد که به خوبی نیاز‌های بازیکنان را برای پیاده‌سازی استراتژی‌های مختلف برطرف می‌کند. بازی King Rivals دارای طراحی‌های فانتزی و رنگارنگ است و گرافیک خوب آن درکنار گیم‌پلی متنوع و سرگرم کننده، این بازی را به یک گزینه خوب در اپ‌استور و گوگل‌پلی تبدیل کرده است.

دانلود بازی King Rivals Premium

LEGO® Tower

LEGO® Tower

یکی از محبوب‌ترین اسباب‌ بازی‌های جهان، لگو است و ساخت بازی‌ها و انیمیشن‌های مختلف با محوریت این اسباب بازی‌ها نشان‌دهنده‌ی میزان محبوبیت این سرگرمی جذاب است. LEGO® Tower جدیدترین بازی منتشر شده از لگو‌ها است که بازیکنان را به یک تجربه برج سازی و مدیریت دعوت می‌کند. بازیکنان در این بازی باید به ساخت آپارتمان‌ها و دفتر‌های تجاری مختلف بپردازند و آن‌ها را مدیریت کنند و ارتقا دهند. بازی LEGO® Tower از لحاظ تنوع امکان ساخت سازه‌ها در سطح بسیار خوبی قرار دارد و محتوای بازی بسیار خوب و راضی کننده است. از لحاظ بصری نیز دنیای بازی که از لگو‌های جذاب و رنگارنگ ساخته‌شده است، بسیار خوب طراحی شده و کاراکتر‌ها و وسیله‌هایی ک ظاهری لگو مانند دارند نیز بسیار دوست داشتنی و جذابند. همچنین می‌توانید به‌صورت آنلاین ساختمان‌هایی را که دوستانتان ساخته‌اند مشاهده کنید و از آن‌ها ایده بگیرید. همچنین امکان تبادل آیتم‌های مختلف بین بازیکنان وجود دارد که تجربه‌ی بازی را بین دوستان لذت بخش‌تر می‌کند.

دانلود بازی LEGO® Tower

Pavilion: Touch Edition

Pavilion: Touch Edition

Pavilion: Touch Edition یکی از زیباترین و بهترین‌ بازی‌هایی است که در ماه جولای برای گوشی‌های هوشمند منتشر شد. Pavilion یک اثر معمایی و ماجراجویی است که طبق گفته‌ی سازندگانش یک بازی چهارم شخص است. بازیکنان در این بازی بدون هیچ راهنمایی و پیش زمینه‌ای به یک سرزمین که هم برای بازیکنان و هم برای کاراکتر اصلی ناشناخته‌ است، فرستاده می‌شوند. بازیکنان با در بازی Pavilion با تعامل با بخش‌های مختلف محیط هر مرحله، راجع به گیم‌پلی و دنیای بازی اطلاعات کسب کنند. بازی Pavilion از طراحی بسیار زیبایی بهره می‌برد و دنیای بازی را می‌توان جز زیباترین دنیاهای بازی‌های پتلفرم موبایل به شمار آورد. جزئیات بالا، استفاده خوب از رنگ‌های نزدیک به هم و زاویه دید خوب دوربین بازی همه از عواملی هستند تا Pavilion را یک تجربه‌ی بصری درجه یک بنامیم. این بازی با حجمی حدود ۷۰۰ مگابایت و قیمت ۳.۹۹ دلار در اپ‌استور و گوگل پلی قابل دانلود است و یک ماجراجویی جذاب و متفاوت انتظار بازیکنان را می‌کشد.

دانلود بازی اندروید Pavilion: Touch Edition

RPG Asdivine Kamura

RPG Asdivine Kamura

 یکی از گران‌ترین و جذاب‌ترین بازی‌هایی که ماه گذشته برای گوشی‌های اندرویدی و آيفون‌ها منتشر شد، RPG Asdivine Kamura است که یک اثر فانتزی نقش آفرینی ژاپنی است که گیم‌پلی آن شامل نبرد‌هایی است که در شبکه‌های ۳ در ۳ رخ می‌دهند. بازی RPG Asdivine Kamura، قصه‌ی شیکی (Shiki) را تعریف می‌کند که برای بازگرداندن صلح و آرامش به دنیای خود با دیگر قهرمانان جهان همراه شده تا زادس (Zaddes) را شکست دهد. بازی RPG Asdivine Kamura از نظر گرافیکی همانند دیگر بازی‌های نقش آفرینی ژاپنی است و طراحی‌های فانتزی و رنگارنگ شخصیت‌ها و محیط‌های بازی، از نقاط قوت بازی در این بخش هستند. اگر از علاقه‌مندان سبک JRPG هستید و ماجراجویی‌های جذاب در این دنیاهای فانتزی را دوست دارید، RPG Asdivine Kamura با قیمت ۷.۹۹ دلار در اپ‌استور و گوگل‌پلی با حجمی حدود ۶۹۰ مگابایت قابل دانلود است.

دانلود بازی RPG Asdivine Kamura

THE GAME OF LIFE Vacations

THE GAME OF LIFE Vacations

یکی دیگر از بازی‌های فهرست بهترین بازی‌های پولی ماه جولای، THE GAME OF LIFE Vacations است که به‌عنوان یک نسخه فرعی برای بازی THE GAME OF LIFE عرضه شده است و بازیکنان را بار دیگر به این دنیای سرگرم کننده و مفرح می‌برد. شرکت Hasbro سازنده‌ی اسباب بازی‌های جذاب و متنوعی است و اخیرا بازی THE GAME OF LIFE را منتشر کرده بود که یک بازی شبیه‌ساز سرگرم کننده است. در نسخه‌ی Vacations بازیکنان تمامی امکانات نسخه‌ی اصلی را دارند و می‌توانند پس از انتخاب شخصیت خود، به‌صورت مجازی به تعطیلات بروند و به انجام فهرست بلند بالای کارهایی که می‌توان در بازی انجام داد، بپردازند. بازیکنان می‌توانند بازی THE GAME OF LIFE Vacations را به‌صورت آنلاین و آفلاین به هر دو صورت تک نفره و چند نفره تجربه کنند. بازی در بخش گرافیکی نیز ظاهری فانتزی و رنگارنگ دارد و تنوع بخش‌های مختلف بازی و کارهای قابل انجام مانند رفتن به شهر بازی یا ساحل بسیار خوب و راضی کننده است. THE GAME OF LIFE Vacations در اپ‌استور و گوگل‌پلی قیمت ۳.۹۹ دلاری دارد و حجم آن برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی و iOS حدود ۴۰۰ مگابایت است.

دانلود بازی THE GAME OF LIFE Vacations

Type II: FPS TD

Type II: FPS TD

Type II: FPS TD یکی از بهترین بازی‌های اکشن منتشر شده در ماه جولای بود که توانسته با ترکیب بازیهای دفاع از برج با بازی‌های اول شخص اکشن، یک اثر جذاب و هیجان انگیز را برای بازیکنان پلتفرم موبایل فراهم کرده است. بازیکنان در بازی Type II باید پس از انتخاب استراتژی خود با موج‌های مختلف حمله‌ی دشمنان در هر مرحله مقابله کنند و سپس در طول مراحل با کنترل MK-614t که یکی از قوی‌ترین اسلحه‌ها و رگبارهای ساخته شده، دشمنان را از بین ببرد. بازی Type II دارای ۲۱ Mission در ۳ دنیای مختلف است که پس از پایان مراحل هر دنیا، یک باس فایت سخت و هیجان انگیز انتظار بازیکنان را می‌کشد. کنترل‌های بازی به خوبی برای صفحه‌های لمسی گوشی‌های هوشمند بهینه‌سازی شده‌آند و بازیکنان می‌توانند به خوبی استراتژی خود را برای دفاع از هدف‌های هر مرحله پیاده‌سازی کنند. Type II: FPS TD در حال حاضر برای گوشی‌های اندرویدی منتشر شده است و برای سیستم‌عامل iOS نیز چند روز دیگر با قیمت ۵.۹۹ دلار منتشر خواهد شد.

دانلود بازی Type II: FPS TD

Unbroken Soul

Unbroken Soul

آخرین بازی فهرست بهترین بازی‌های پولی ماه جولای، بازی جذاب Unbroken Soul است که در دسته‌ بازی‌های پلتفرمر ۸ بیتی قرار می‌گیرد که تجربه‌ی آن برای بازیکنان قدیمی‌تر بسیار لذت بخش خواهد بود. بازی Unbroken Soul با حجم کم حدود ۴۰ مگابایت و قیمت ۱.۹۹ دلاری در اپ‌استور و گوگل‌پلی قابل دسترس است. بازیکنان در این بازی کنترل تیریون، آخرین پادشاه آلارون را در دست دارند که باید از پس هیولاهایی که این سرزمین را اشغال کرده‌اند، بگذرد و به جنگ با الانیوف، شخصیت منفی اصلی بازی برود. این بازی یک بازی پلتفرمر دو بعدی است که تمامی خصوصیت‌های یک پلتفرمر کلاسیک مانند پرش دوبل را داراست و اتفاقات بازی در ۹ مرحله‌ی مختلف با ۹ باس فایت بسیار جذاب رخ می‌دهد. بازیکنان می‌توانند با پیشرفت در بازی کاراکتر خود را ارتقا دهند و سلاح‌‌های متنوع را در اختیار تیریون بگذارند. بازی Unbroken Soul یک بازی اکشن و ماجراجویی است که علاقه ‌مندان به این سبک می‌توانند آن را با قیمت و حجم مناسب روی گوشی‌های هوشمند خود تجربه کنند.

دانلود بازی Unbroken Soul


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده