// سه شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Overdrive Premium؛ سلاخی کردن ربات‌ها

Overdrive Premium یک بازی هک اند اسلش جذاب است که ویژگی‌ها و محتویات بیشتری را نسبت به بازی Overdrive: Ninja Shadow Revenge ارائه می‌کند.

در معرفی بازی موبایل امروز به‌سراغ یک بازی هک اند اسلش رفته‌ایم که سال گذشته برای اولین بار عرضه شد، اما در این بار تیم سازنده با اضافه کردن محتویات بیشتر، سعی دارد تجربه‌ی کامل‌تری را در دسترس کاربران قرار بدهد. بازی اندروید و آیفون Overdrive Premium روایت‌گر داستان نینجایی است که به او خیانت می‌شود. حال نینجای داستان پس از زنده‌شدن مجدد، تنها به انتقام فکر می‌کند. ازاین‌رو در جریان ۴۰ مرحله مختلف، بازیکنان باید دشمنان و باس‌های مختلفی را پشت سر بگذارند تا به فرمانده خود برسند؛ شخصی که در ابتدای بازی ازطریق یک میان‌پرده سینمایی کامیک محور، به مخاطب معرفی می‌شود.

Overdrive Premium

در نسخه پرمیوم Overdrive، تبلیغات از بازی حذف شده‌اند و محتوای بیشتری هم در دسترس قرار گرفته است

با شروع بازی آیفون و اندروید Overdrive Premium، وارد اولین مرحله بازی می‌شوید. مرحله اول تقریبا یک حالت تمرینی دارد. نکته جالب این است که استودیو سازنده Overdrive Premium به‌جای استفاده از یک مرحله کامل و توضیح ساختار بازی به‌واسطه یک دستیار یا نوشته‌های مختلف، آن‌ها را در دل بازی قرار داده است. به‌عبارتی با رد شدن در محیط، نوشته‌هایی را می‌بینید که بدون اختلال در تجربه‌ی شما، مکانیزم‌های بازی را توضیح می‌دهند. ساختار بازی بدین صورت است که در سمت چپ صفحه نمایش، دو دکمه را مشاهده می‌کنید که برای حرکت دادن کاراکتر بازی به چپ و راست درنظر گرفته شده است. این در حالی است که در سمت راست صفحه نمایش، دکمه‌های مختلفی قرار داده شده‌اند. اصلی‌ترین دکمه که اندازه‌ی بزرگ‌تری هم دارد، مربوط به ضربه‌زدن و آسیب رساندن به دشمنان شما در بازی است. همچنین دو دکمه دیگر هم در نظر گرفته شده‌اند که برای پریدن و جاخالی مورد استفاده قرار می‌گیرند. دراین‌میان اشاره کنم که رفته رفته، کاراکتر بازی مهارت ویژه‌ای را کسب می‌کند و می‌توانید دکمه‌ی مربوط به آن را در سمت راست صفحه نمایش مشاهده کنید. در ابتدای بازی و اولین مرحله، نینجا تاریکی مهارت ویژه خود را دارد، اما با کشته‌ شدن به‌دست فرمانده، تمامی نیروی خود را از دست می‌دهد.

Overdrive Premium روایت‌گر داستان نینجایی است که در جریان ۴۰ مرحله به دنبال انتقام گرفتن است

دراین‌میان اشاره کنم که بازی اندروید Overdrive Premium جدا از شخصیت اصلی خود، دارای کاراکترهای دیگری است که بازیکنان می‌توانند آن‌ها را به‌واسطه‌ی پول داخل بازی خریداری کنند. با کشتن دشمنان و ازبین‌بردن جعبه‌های مخصوص داخل بازی، می‌توانید پول کسب کنید. جدا از خرید کاراکترها که پول زیادی را به خود اختصاص می‌دهند، بازیکنان می‌توانند از پول داخل بازی برای ارتقای کاراکتر خود هم استفاده کنند. کاراکتر شما در بخش‌هایی نظیر میزان آسیب‌رسانی و نوار سلامت، ارتقا داده می‌شود. همچنین در بازی تعدادی برج‌های مراقبتی هم قرار داده شده‌اند که کمک حال شما خواهند بود. نکته‌‌ی جالب دیگر Overdrive Premium این است که باوجود گران بودن شخصیت‌های بازی، هرکدام از آن‌ها مهارت‌ها و ساختار بازی کردن مخصوص‌به خودشان را دارند؛ زیرا می‌توانید کومبوهای مختلفی را با شخصیت خود پیاده کنید و متفاوت بودن شخصیت‌ها، سبب می‌شود تا گیم‌پلی بازی هم دستخوش تغییرات شود. همچنین از نظر طراحی هم ظاهر بسیار خوبی دارند. جدا از ۴۰ مرحله بخش داستانی، بازی موبایل Overdrive Premium دارای دو حالت دیگر به‌نام‌های Adventure و Defense است.

Overdrive Premium

بخش Defense حالت بازی‌های دفاع از قلعه را دارد و باید از مکان مشخصی دفاع کنید. این در حالی است که در بخش ماجراجویی، بازیکنان تجربه‌ی عمیق‌تری را از یک بازی هک‌ اند اسلش دو بعدی کسب خواهند کرد. از نظر گرافیک و طراحی هم تیم سازنده از طراحی‌های سیاه و سفید به‌عنوان المان اصلی استفاده کرده است. البته شاهد تعدادی اشیاء رنگی هم هستیم که حس‌وحال جالبی را به بازی بخشیده‌اند. بااین‌تفاسیر اگر علاقه‌مند به یک بازی هک اند اسلش دوبعدی با گیم‌پلی هیجان‌انگیز و سرگرم کننده هستید، بازی موبایل Overdrive Premium می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. در پایان یادآوری می‌کنیم که مقالات بهترین بازی های اندروید به‌طور هفتگی و ماهانه منتشر می‌شوند که می‌توانید با مطالعه‌ی آن‌ها در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار بگیرید. 

دانلود بازی Overdrive Premium


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده