// یکشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Boom Pilot؛ مانور خلبانی در دل آسمان

بازی Boom Pilot شما را به نبرد با ربات‌ها در دل آسمان می‌برد و در یک محیط سرگرم کننده می‌توانید دشمنان خود را نابود کنید. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه شوید.

بازی موبایل Boom Pilot در دنیایی هیجان انگیز جریان دارد و استودیو Oddrok به‌خوبی مخاطبین خود را شناخته است و اثری تلفیقی برگرفته از گیم‌پلی نوستالژیک دهه‌های قبل و عصر مدرن ارائه می‌کند. این بازی اندروید در سبک اکشن عرضه شده است و با داشتن حالت‌های مختلف بازی و اچیومنت‌های جذاب، ساعت‌ها می‌تواند مخاطب خودش را سرگرم کند.

داستان بازی آیفون Boom Pilot از جایی شروع می‌شود که ربات‌های بدجنس کل آسمان را در اختیار خود گرفته‌اند و شما با هوایپمای خود تنها کسی هستید که باید به نبرد با آن‌ها بروید. هر مرحله از بازی شامل موانع و دشمنان متنوعی است که جلودار شما هستند و باید در برابر آن‌ها تمرکز و سرعت‌عمل داشته باشید. تجربه این بازی واقعا لذت‌بخش است و سازندگان با تلفیق جذاب گیم‌پلی نوستالژیک آثار قدیمی و مشخصه‌های یک بازی مدرن، قشر بزرگی از مخاطبین جدید و قدیم را به‌سمت خود جذب کرده‌اند. وجود شما در این آسمان به منزله فشردن یک پیچ آهنین روی صفحه‌های یک هارددرایو است و بدین‌ترتیب علارغم سرگرم‌کننده بودن شاید کمی سخت به‌نظر برسد. گیم‌پلی مکانیکی بازی آزادی عمل شما را بالا می‌برد و می‌توانید تنها با یک انگشت روی مسیر خون به پا کنید. در هر زمان و مکانی می‌توانید با بازی سرگرم شوید و اوقات فراغت خود را پر کنید. هواپیمای شما تنها روی یک خط قرار ندارد و می‌توانید از کل صفحه گوشی خود استفاده کنید. البته دوربین با یک حرکت ثابت به جلو می‌رود و باید با آن‌ هماهنگ باشید. این آزادی عمل امکان خلاقیت را به بازیکنان می‌دهد و می‌توانید با حرکت سریع و یهویی، دشمنان خود را در یک چشم بهم زدن نابود کنید. بازی Boom Pilot یکی از بهترین بازی های اندروید است و تجربه‌ای چنین اعتیادآور و با این شکل و شمایل سخت به‌دست می‌آید.

Boom Pilot
Boom Pilot
Boom Pilot

هنگام نابود کردن دشمنان خود در بازی Boom Pilot آیتم‌های ویژه به‌دست می‌آورید و با دوبار ضربه زدن روی صفحه نمایش، برای‌تان فعال می‌شوند. البته این در حالی است که در میان دشمنان، بتوانید این آیتم‌های ویژه را که در آسمان معلق هستند، کسب کنید و سریع از آن‌ها استفاده کنید. مهارت شما رفته رفته بالاتر می‌رود و می‌توانید سرعت بازی را بالا ببرید. این روند صعودی در مراحل کم تعداد بازی دیده می‌شود و مطمئن باشید که سازندگان از نظر قراردادن چالش‌های کافی در اثر خود شما را ناامید نمی‌کنند. باس‌فایت نمونه کامل یک رقابت نفس‌گیر است و همزمان باید سرعت‌عمل و دقت را چاشنی کار خود کنید. در این نبردها گیم‌پلی مکانیکی بازی بیش از پیش خودش را نشان می‌دهد و با کمی دقت می‌توانید باسی که طاقت‌فرسا به‌نظر می‌رسد را در یک چشم به‌هم زدن نابود کنید.

کنترل مکانیکی بازی Boom Pilot آزادی عمل بیش‌تری به شما می‌دهد و می‌توانید با خلاقیت تمام دشمنان خود را نابود کنید

موسیقی و گرافیک قطعا از نقاط قوت بازی Boom Pilot هستند و حالت زنده و پویایی به این اثر ارائه کرده‌اند. اچیومنت‌های بازی هم به‌اندازه کافی شما را ترغیب می‌کنند تا امتیازات بیش‌تری به‌دست آورید. این اچیومنت‌ها را ماموریت‌هایی ببینید که در دل رقابت آرکید برای‌تان ارائه شده است و تا انتهای مراحل شما را سرگرم خواهد کرد. هوایپماهای مختلفی را می‌توانید خریداری کنید و کمی سروشکل بازی را دچار تغییر کنید. آیتم‌های ویژه هوایپمای تنوع خوبی دارند و به‌طور مثال موجب شکلیک‌های رگباری و منفجر کردن بمب‌های لحظه‌ای می‌شود. در حالت عادی هواپیمای شما به‌شکل عادی و خودکار تیراندازی می‌کند و با تغییر دادن زاویه می‌توانید موانع موردنظر را از بین ببرید. TNT‌های مسیر را باید بشناسید و با ترکاندن آن‌ها مسیر خود را باز کنید.

Boom Pilot
Boom Pilot
Boom Pilot
آسمان بازی در واقع محلی برای مانور هواپیماها است و گرافیک و موسیقی جذاب سروشکل جذابی به آن داده است

دوربین بالا به پایین بازی Boom Pilot انتخاب خوبی است که دید وسیعی به شما می‌دهد. پنج جهان زیبا انتظار شما را می‌کشد تا بتوانید ربات‌های آن‌ها را نابود کنید و آسمان را به محلی صلح‌آمیز برای همه تبدیل کنید. این آسمان درواقع محلی برای مانور هواپیماها است و وجود ابرها و تکه‌های ربات‌ها که پخش و پلا شده‌اند، صحنه‌های جذاب و حیرت‌انگیزی را در دل آسمان ایجاد می‌کند. بازی از خرید‌های درون برنامه‌ای هم پشتیبانی می‌کند اما تنها جنبه ظاهری دارد و تاثیر چندانی روی عملکرد بازیکنان ندارد. بازی وارد حالات شب و روز مختلف می‌شود و شلیک در دل شب بسیار لذت بخش است. در جهان‌های مختلف اکثر المان‌هایی که نقش مانع دارند عملکرد مشابهی دارند، اما با این حال سازندگان همواره چیزی برای غافلگیرکردن شما دارند و نباید از این نظر نگران باشید.

بازی Boom Pilot را می‌توانید در اوقات فراغت خود تجربه کنید و نگران هدررفتن وقت خود نباشید. بازی پتانسیل بالایی دارد تا در دل مخاطبین خود جا باز کند و حتی تا روزها جز بازی‌های روزانه آن‌ها باشد. تنها نکته منفی بازی در تبلیغات مکرر و آزاردهنده‌ای است که این روزها در اکثر بازی‌های این پلتفرم می‌بینیم. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم‌عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود از آپارات

دانلود بازی Boom Pilot


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده